Uno

785 26 6
                                    

  Po występie zeszliśmy ze sceny. Matteo patrzył na mnie i już miał coś powiedzieć, ale nareszczie podeszła do nas Tamara powiedziała, że, występ był przepiękny i jest z nas dumna. Matteo podszedł do mnie i złapał moją rękę, bez słów zabrał mnie na dwór, do parku. Nagle stanął i powiedział– Luna zawsze coś do ciebie czułem, widziałem jak upadałaś i wstawałaś w kilka miesięcy dokonałaś niemożliwego, jesteś inna niż dziewczyny z rollera. Po prostu kocham Cię!  

  Nie wiedziałam co powiedzieć, stałam nieruchomo, bałam się cokolwiek zrobić.Matteo przybliżył się do mnie i nagle rzuciłam się na niego i płakałam, nie wiem czy ze szczęścia czy ze strachu przed Ambar. Po chwili odsunęłam się od niego i uciekłam do parku. Chodziłam po ulicach, parkach i myślałam co będzie jeżeli dam uczucia sprawować władzę na demną...  

Mijały  godziny, a ja chodziłam po ulicach i nawet nie zorientowałam się, że jest noc i że nie wiem, gdzie jestem, od razu skierowałam rękę do kieszeni po telefon, ale go tam nie było. Rozglądałam się czy przypadkiem ktoś nie przechodzi, ale była noc, więc nikogo nie było... 

W HOTELU


-Gdzie jest Luna? Co ty jej zrobiłeś? -spytał rozgniewany i zdezorientowany Simon.

-Ostatnio widziałem Lunę na dworzę, rozmawialiśmy ale potem pobiegla do parku i już jej nie widziałem.-Matteo

-Zostawiła telefon na łóżku, boję się jest 2 w nocy, a ona nie zna miasta.-Nina

-Trzeba zadzwonić po policję i zgłosić zaginienie.-powiedziała rozpaczliwie Tamara.

-powiedziała rozpaczliwie Tamara

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Hej , jak wam się podoba ?

Uwagi i sugestie proszę pisać w komentarzach..

Bardzo motywują mnie gwiazdki i mile komentarze.....;D


Lutteo sezon 2 PLOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz