Nikdy jsem nezažil takové vedro jako dnes. Je polovina září a snad 40 nad nulou. Teď máme týdenní volno, protože Yoongi-hyung byl šikovný a spadl ze schodů. Díky bohu mu není nic vážného. Zrovna jsem vyšel z koupelny, když přišel do pokoje Hoseok. K mému štěstí měl na sobě jen boxerky. Docela se divím, že mu nevadí přede mnou chodit skoro nahý. On je totiž jediný, kdo ví, že jsem gay. A to ještě ani nemá páru o tom, že jsem do něj zamilovaný.
"Tae neviděl jsi můj notebook? Hledám ho už od rána," zazubil se nevinně.
"Máš ho pod postelí," oznámil jsem mu s nezájmem, shodil ze sebe župan a až po krk se přikryl peřinou.
Bylo mi fakt nehorázné vedro, ale styděl jsem se, být před ním polonahý. Hobi na mě chvíli zíral, pak pokrčil rameny a z pod postele vytáhl svůj notebook. Sedl si na postel vedle mě s notebookem na klíně.
"Tae není ti náhodou zima?" zeptá se mě se smíchem, když se do té peřiny zavrtám ještě víc.
Jen odmítavě zavrtím hlavou a uraženě našpulím rty. Nechápu, proč si ze mě musí pořád dělat srandu. Celého ho sjedu pohledem a zastavím se u jediného kusu oblečení, který zakrývá jeho dokonalé tělo, černé boxerky, na kterých jsou bůh ví proč duchové. Hoseok je vážně sexy stvoření. Přehodil jsem si deku přes hlavu.
"Tae? Vážně jsi v pohodě?"
"Ne, mám strach... Strach z těch duchů," odvětil jsem mu, s kapkou ironie.
Hoseok na mě nechápavě hleděl. Chytil jsem mezi prsty gumu lemu jeho boxerek a střelil ho do boku. Dál na mě nechápavě hleděl, pak ale střelil pohledem dolů a nasadil provokativní úšklebek.
"Mám je sundat?" pozvedl obočí.
"Hmm... Rozhodně nejsem proti," oplatil jsem mu provokativní pohled. Oba jsme se začali smát, ale mě v tu chvíli napadla ta nejšílenější věc, jaká vůbec mohla. Hoseok odložil svůj notebook, lehl si vedle mě a zavřel oči. Zvedl jsem se, shodil ze sebe deku.
"Hobi?" naklonil jsem se nad něho.
"Hmm..."
"N-nechceš pomoct?" trochu jsem zakoktal.
Hoseok pootevřel jedno oko a ušklíbl se. Zvedl se na loktech, takže jsme se skoro dotýkali nosy.
"A ty bys chtěl?" zašeptal a mě ovanul jeho horký dech.
Lehce se dotkl svými rty těch mých. Pomalu si lehl a své ruce položil na mé boky.
"Hyung, to myslíš vážně?" zeptal jsem se opatrně.
Často jsme se provokovali, ale nikdy se mezi námi nic nestalo.
"Taehyungie~" zavrněl a přesunul jednu svou ruku na můj zátylek: "chci tě," dořekl a navázal se mnou hluboký oční kontakt.
Nevěděl jsem co dělat. Hoseok mě svým chováním dokonale zmátl a nezbylo mi nic jiného než mu vyhovět. Pomalu jsem se k němu sklonil a políbil ho. Hoseok se zdál trochu překvapený, asi nečekal že bych to vážně udělal. Cítil jsem, jak si na své dlouhé prsty namotal moje vlasy. Trochu jsem se od něho odtáhl a skousl jeho spodní ret. Hobi trochu vzdychl a já měl možnost prozkoumat tu jeho rozkošnou pusinku.
Když mi to přestalo stačit, přesunul jsem se k jeho krku. Slabě jsem ho kousal a hrozně mi iritovalo, že se snaží být potichu. Olízl jsem jeho klíční kost a narval mu koleno mezi nohy. Hoseok trochu vyjekl a já se slabě ušklíbl nad tím, jak je tvrdý. Cítil jsem jeho ruce na mém těle, jak se snažil dostat pod moje trenky. Zvedl jsem se z něho a chytil jeho ruce, sáhl jsem do nočního stolku, kde jsem měl pouta a připoutal ho k čelu postele.
ČTEŠ
I Hate Your Clothes
FanfictionDalší one shit je tu xD Jste rádi? Opět je to na VHope a opět pro @Army_Karis. Tak doufám, že se bude líbit.