Hello ! Eu sunt Maddi . Maddi Bragg mai exact . Sunt doar o adolescentă normală de 16 ani , dupa cum aș zice eu . Am ochii albaștri , am părul decolorat , însă natural părul meu este blond , am 1,66 cm înălțime. Am piercing-uri in nas și în urechi.
M-am născut in data de 27 Septembrie 1999 , sunt zodia balanța .
Sunt născută în California , dar locuiesc in Timișoara , România .Îmi place să creez , să asortez piese de îmbrăcăminte ,să îmi dau frâu liber imaginației . Tocmai de aceea merg la un liceu de arte . Nu am o culoare preferată , în general îmi plac culorile clasice , cele neutre și nonculorile (negru si alb) . Nu sunt chiar o fire sportivă , nu fac sport de performanță , fac sport doar ca să mă mențin in formă ,însă îmi place sa explorez și să călătoresc in locuri noi.
Îmi plac animalele , în special câinii si pisicile, însă locuiesc la bloc așa că părinții nu îmi permit sa am un animal care "să își facă nevoile prin casă , să facă murdărie si dezordine " (citând-o pe mama). Așa că am un pește betta.
În general îmi place să încalc reguli ,însă am limite . Îmi place să știu că fac ceva ce nu ar trebui să fac pentru că nu mă mai simt controlată de idealurile societății. Îmi place să mă simt liberă , fără obligații . În ciuda faptului că părinții mei sunt destul de severi si că în fața lor mă arăt un copil inocent , în general sunt o adolescentă care face destule probleme în si înafara liceului.