1.Bölüm: Neler Olmadı Ki Sizsiz

61 5 3
                                    

Biz birbirleri arasında gruplaşmalar olan bir sınıftık. Bizim grup ve diğer gruplar vesaire vesaire.... Normal bi yaşantımız olsaydı bu olay ve bizim arkadaşlığımız başlamazdı. Her lise öğrencisi gibi değildik biz. Allah'tan da klişelere kurban gitmedik.
Bizim hikâyemiz lise üçte başladı. Bir grup çılgın öğrencinin iki kız öğrenciye yaptığı şakalarla.

ŞİMDİYE KADAR YAŞANANLAR
Biz dokuzuncu sınıfta tanışan her öğrenci gibi yeni okuluna alışamayacagini düşünen bir grup salaktık. Ama sonra ilerleyen zamanlarda iyi anlaşan bir grup olduk. Tabi ki sınıftaki tek grup biz değildik ancak öne çıkan üç gruptan biriydik. Bizim çılgın müdür aldığı yeni kararla her sınıfı dağıtmayı planladı ve planını gerçekleştirdi. Bu plan bizim gruplara pek de yansımadı. Bu iyi bir şey olsa da diğer gruplarla olan zıtlaşmalarımız İyice arttı. Bu durum böyle sürmeye devam ederken biz bir yılı bir birbirimize laf sokarak devam ettirdik. Müdür bey amca nın bize bi gıcıklığı olsa gerek bizi 11. Sınıfta yine ayırmadı. Bu durum bizi ve öğretmenleri rahatsız etse de olayı eğlenceli hale getirmeyi birazcık başarmış olabiliriz. Nasıl mı?

Her yıl ayrılmayan biz yine umutsuz olarak okulun yolunu tuttuk. Resmi İşlemler falan filan (sıraya geçme selamlaşma ve okula özenli davranılması hakkında uyarılar)derken kendimizi tabi ki tilkinin Kürkçü dükkanında bulduğu gibi sınıfta bulduk. Değişen sadece bir kaç öğrenci olmasına rağmen hala mimli sınıf olarak yıla devam etme kararını almış bulunmaktaydık müdür sayesinde.
Bir iki hafta geçmesine rağmen sınıfta bir olay yaşanmaması beni grubu ve grupları şaşırtıyordu. Fırtına öncesi sessizlik gibi herkes bir şey olacak diye bekliyordu. Cenk bile bir kavgaya karışmamıştı. Ama tabi ki bizim sınıf rahat durmazdı bunu herkes bilirdi. Üçüncü hafta gelen iki kızla birlikte işler değişti elbette.

HİÇBİRİ'leriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin