Cap 7

115 10 2
                                    

Dupa ce am intrat inauntru , Harry s-a dus sa vorbeasca cu cativa prieteni mai vechi , iar eu am ramas singura intr-un colt al sufrageriei. Multe persoane au venit la aceasta petrecere , iar cum a zis Harry , sunt numai ciudati si chiar daca a inceput doar de cateva ore , unii deja sunt in camere facand prostii , scotand "sunete" . Harry se aproprie de mine cu doua pahare de bere , unul pe care mi l-a dat mie. L-am baut pe tot , iar dupa asta , Harry m-a dus sa ma prezinte unor prieteni.

Vorbeam cu o fosta colega de a lui Harry , Emily , era foarte draguta : ochii verzi parul blond cu suvite roz , slabuta si imbracata ca o adolescenta "adevarata" . Blucosul meu statea la o masa , inconjurat de mai multe fete , dar am observat-o in special pe una care tot il mangaia pe Harry , ii punea mana in parul lui , ii dadea pupici pe obraji , acesta incercand sa se dea la o parte . Am vazut ca nu il intereseaza , asa ca nu aveam de ce sa-mi fac griji dar totusi ma deranja .

- Hei , cum o cheama pe fata aia ?

- Hannah , tot o fosta colega de a lui Harry si de a mea , era "pitipoanca" scolii , se dadea la toti baietii care aveau prietene si dupa cum vezi asta face acum .

- Da , am observat asta ..

- Stai linistita , Harry nu ti-ar face rau , nu i-ar raspunde la ce ii face Hannah . Sunt sigura de asta , te iubeste !

- Stiu ... dar sunt o fire geloasa si m-as duce acum sa o trag de par sa se dea la o parte de pe el , dar mai bine stau aici decat sa fac o prostie . Zic eu incepanad sa rad , la fel si Emily.

- Exact , stai linistita cu mine aici . Emily si-a dat seama ca eram putin deranjata de ce avansuri ii facea Hannah lui Harry asa ca aceasta si-a pus mainile peste ale mele ,in semn ca totul o sa fie bine .

Orele treceau ,iar pe Harry nu l-am mai vazut prin casa . M-am dus sa il caut pe terasa , dar nu era nici acolo . Casa lui Andy era foarte mare cu multe camere . Am urcat la etajul doi , la sala de jocuri . Erau multi copii care se jucau biliard , iar la bar , pe o canapea statea Harry cu un prieten si Hannah langa . Am stat dupa usa , sa vad daca o sa se intample ceva si desigur ca am avut dreptate in privinta lui Hannah , era o curva proasta beata care se inclina din ce in ce mai mult spre Harry, vrand sa-l sarute . El era confuz , dar nu si-a intors fata sau nu a incercat sa o dea la o parte ,acestia doi , sarutandu-se in cele din urma . Furioasa ,am mers la ei si am inceput sa tip .

- Harry !? Pot sa stiu si eu ce faci aici cu asta ?

- Ughh calm fata draga , doar l-am sarutat , stiu ca vroia asta de mult . Hannah vru sa-si aproprie buzele de ale lui Harry din nou ,dar asta nu o sa se intample niciodata cand sunt si eu de fata ! Am tras-o de par impingand-o pe jos . A vrut sa se ridice doar ca m-am asigurat ca a cazut din nou unde ii era locul . I-am tras o palma peste fata , Hannah incepand sa tipe . La cat de beata era a inceput sa planga . Harry s-a ridicat , nestiind ce sa zica , m-a luat repede de pe Hannah .

- Lasama in pace !! Acum o aperi cumva !? Nu-mi vine sa cred .

- Brook , nu e ceea ce pare , te-am luat de pe ea doar ca sa nu o omori . Stiu de ce esti in stare ! I-am tras si lui o palma peste fata , o merita , si m-am intors cu spatele , mergand spre usa . Vroiam sa ies din casa asta . Harry venea spre mine si a apucat sa ma prinda de mana dar l-am impins de perete tare , continuandu-mi drumul spre iesire . Emily m-a vazut cat de repede mergeam si ce fata enervata aveam si a incercat sa ma opreasca .

- Heyy !! Stop , ce s-a intamplat?

- S-au sarutat . Ti-am zis eu ca o sa faca ceva , numai pot sa stau aici, scuze . Spunei lui Harry sa nu incerce sa vina dupa mine .

Forever youngUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum