(Kulübede Ayı postu kurt postu ne ararsanız vardı ve burası rezaleti.)
-Kerem ben buradan çok korktum lütfen gidelim bak bugün doğum günüm üzme beni hadi gidelim.
-Ya Azra niye korkuyorsun yanın da ben varım korktuğun zaman bana sarıla bilir sin.
-Cidden sana güvene bilir miyim.Ne saçmalıyor um ben ya niye sana sarılacak mışım giderim ayıya sarılırım.
-Cidden ayıya mı sarılacak sın tamam git sarıl peki ama bende ayıyım ve seni her an yiyebilirim.
-Ya Kerem çok gıcık sın hem sen ayı değilsin sen şey neyse hadi çıkalım nurdan.Tam çıkıcaktım Kerem kolumdan tutu ve beni kendine çekti.
-Hiç bir yere gidemesin Azra hem ben ney mişim söyle bakayım.
-Şey senden yani ayı olmaz olsa olsa tatlı ayı olur neyse bir an önce çıkmam lazım buradan hem bana dokunma Duru diye sevgilin var senin.
-Ya ne Durusu ya ben onu sevmiyorum ki neyden bahsediyorsun hem ben tatlı ayı mıyım Duru yu sevmiyorum ben seni seviyorum.
-Anlamadım dedim KEKELİYEREK.
-Ben ilk defa sana aşık oldum Azra ve seni seviyorum .
-Sevme beni ben şey.
-Şey ne .
-Ben Poyrazı seviyorum.(Allah beni napmasin ya ne dedim ben böyle bir anlık söyledim.)
-Demek Poyrazı seviyosun o zaman yapcak bişey yok ama ben den hoşlandığını biliyorum bunu bil Azra hanım bunun bi bahane olduğunu biliyorum sen benden başkasının olamazsın eğer sizin ikinizi bir arada görürsem işte ozaman ben ölürüm anlıyor musun?Şuraya oturalım ve konuşalım biraz.
-Peki Ama benim uykum geldi.Sonra konuşsak.Hemde ben üşüdüm.
-Tamam gel yanıma sarılıcam sana.
-Yok ya ben üşümüyorun galiba.
-Azra niye benden kaçıyor Sun?
-Çünkü seni seviyorum Kerem anladınmı.(Evet söylemiş tim pişman mıyım hayır çünkü daha fazla içimde tutamazdım.)
-Senin ağzından duymak ne kadarda güzel .
(Ve bana sarılmıştı.Tabiki çok sevinmiştim.)
-Peki Ama üşüyorum.
-Tamam ben odun alıp gelicem.
-Tamam ben de o arada uyumaya çalışayım.
-Peki Azra bak sakın kaçma ama ayılar yer yoksa.
-Tamam dedim gülerek ve azıcık yatım.
10 DAKİKA GEÇMİŞ KEREM HALLA GELMEDİ.
Ve kapı sesi duydu Kerem geldi herhalde dedim aldırış etmedim Keremden bana zarar gelmez çünkü.
-Ooo misafirlerim var galiba küçük kız sen ne kadarda güzelsin.
-Sen kimsin be ben Keremi bekliyorum.
-Ben bu evin sahibiyim.Asıl sen kimsin?
-Şey ben.
-Tamam söyleme gerek yok sen ne kadar güzelsin .
-Ne diyorsun sen be.(bana yaklaşmaya başlamıştı bende kaçıyordum.)
-Gel buraya güzelim nereye kaçıyor sun?
- İmdat yardım edin lütfen Keremmmm yardım et Kerem imdattt yardım edin.
-Bağırma kimse seni duyamaz.
(Dibime girmesine 4 santim kalmıştı resmen korkuyordum.)
-İmdat Nolur yardım edin KEREM.(Adam ellerimi ve ayaklarımı bağlamıştı kaçmaman için çok korkuyordum Kerem de gelmiyordu ağzımı da bantlamıştı.Bağıramıyordum kapı açılmıştı ve kapıdaki Kerem di.)
-Bırak kızı hemen.
-Yok ya niye bırak ıcakmışım?Şuna bak böyle güzel kızı sana mı vericek mişim?
-Hopp düzgün konuş senin o güzel diyen ağzını kırarım.
-Hadi ya nasıl olucak mış o?
(Kerem adama hiç durmadan 5-6 kere yumruk attı.Adamın her yeri kan olmuştu.)
-Çabuk Azra burdan çıkmamız lazım.Tabi ya ellerin ayakların ağzın bağlı unutmuş um.
(Ellerimi ve ayaklarımı çözmüş tü ağzımdaki bantı da çıkar mıştı.)
-Hele şükür Kerem bey gele bildiniz ben sana söylemiştim burayı beyen medim diye ama anlayan yok ki bizi.
-Tamam haklı sın Azra oldu mu seni dinleme liydim benim yüzümden sana zarar geliyordu özür dilerim.
-Neyse şuradan bir an önce uzaklaşalım ve eve gidelim şuan tek isteğim bu Kerem bey.
-Niye bana hep Kerem bey diyorsun?sanki senden büyük müşüm gibi hissediyorum.Bi daha bana Kerem bey deme.
-Olur Kerem bey.Sus da yolu bulalım bir zahmet.
-Biz ne yapmaya çalışıyoruz acaba Azra hanım.
-Sende bana hanım deme.Senle burada kalmak yerine Poyraz la kalırdım daha iyiydi.
-Onu bana mı tercih ediyor sun sen?
- Sayılır.(Tabiki sinirden söylemiş tim şey etmeyin yani )
-Azra sen şaka mısın ya?
-Sence şaka gibi duruyor muyum?Kerem şaka olsaydım karşında durur muydum?
-Tamam Azra yürü lütfen yoksa eve hiç bir zaman gidemicez.
-Ben yürüyorum zaten de orda köpek mi var ayy ben köpek lerden çok korkarım hiç tatlı da değil yiycek sanki bizi Kerem nolur burdan hemen gidelim.
-Tamam sen benim elimi tut ben senin yanındayım.
-Ne elini tutmakmı?
-Tamam Azra tutma seni zorlayan yok.
-Tutmucaktım zaten ısrar etsende.
-Azra şu inadın çok sinirimi bozuyor.
-Teşekkür ederim Kerem.
-Bide teşekkür ediyorsun.
-Kerem bak ışık var galiba şurda cafeye benziyor.
-Evet gelmişiz hala burdalar galiba arabaları burda.
-Belkide bizi aramışlardır ben önden gidiyorum.(içeri girmiştim herkes bana bakıyordu annem de üzülmüştü ve üstüme doğru.)
-Kızım nerelerden din sen çok merak ettik.
-Şey anne ben yürüyüşe çıkmıştım da sizi endişelendirdiğim için özür dilerim.
-Bi daha böyle yapma ama kızım biz çok endişelendirdin .
-Peki özür dilerim anne.
-Artık misafirleri yollayıp eve gidelim yorulmuş sun anlaşılan.
-Peki anne tekrardan özür dilerim sizi merak lan dır dı ğım için.
-Tamam kızım sen onu dert etme iyisin ya o bize yeter.
Herkesi uğurlamıştık ve eve gelmiştik çok yorulmuştum Kerem i de görmemiştim
-İyi geceler kızım.
-Sanada anne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Masalı.
RomanceAşk bir masal gibi başlar yaşandıkça roman olur anlattıkça fıkra sonuç mu hepsi hikaye...