PART 8

147 6 2
                                    

Na ekranu je pisalo da je od nepoznatog broja.
"Aleksandra ovo je tek početak. Pripremi se na najgore zato što je igra tek počela."
Čim sam pročitala poruku oatala sam zatečena više nisam znala jeli ovo neka šala ili ne.Ali u mome životu više ništa nije šala.
"Tko je to i o kojoj igri ti pričaš?
Nisam čekala mnogo i već sam dobila odgovor.
"Budi spremna kad dođe vrijeme upoznat ćemo se udružiti snage i vladat ćemo cijelim svijetom. Samo budi spremna kad za to dođe vrijeme. Bit će to igra života i smrti."
"Molim? Kao prvo ja tebe neznam,a kao druho neću ja s tobom pokoriti nikakav svijet a kamoli da ću vladati njime.
A uostalom rađe bi crknula u grobu nego vladala s tonom."
"Oh dušo moja to ćemo još vidjeti
Vjeruj ti meni postat ćeš moja i nećeš mi moći odoljeti kada me upoznaš. A sada moram ići veselim se našem susretu."

Nisam mogla vjerovati. Prvo sam se nadala da mi je Harry poslao poruku a i da nije od njega nisam se nikako nadala ovome. Nije mi bilo jasno što je mislio pod tim da ćemo ja i on zavladati svijetom. Sve se desilo tako brzo i to baš na moj dan koji mi je trebao biti poseban zato što neslavim svaki dan 18 godina. Ubrzo sam u svom tom razmišljanju i od silnog umora zaspala.

(...)

Neobičan zvuk me probudio. Samo sam molila boga da više taj zvuk prestne ali nije. Zatim sam začula kako me netko doziva.
"Aleksandra. Aleksandraaaaaaa!!!!"
Odmah sam otrčala do prozora da vidim tko je to.
A kovrčavi dečko zelenih očiju stajao je pokraj Rang Rover ispred moje kuće.
"Što hoćeš Herry? I zašto me budiš ovako rano?"upitala sam pospanim tonom.
"Zar si mislila danas preskočiti nastavu ili ipak ideš?"
Ajme baš sam glupa stvarno nevjerujem skoro sam zaspala da nije bilo ovog ktetena. U mom razmišljanju prekinuo me Herry.
"Hej lakše malo nisam ti ja kreten."
"Sorry,a uostalom nisam ti ja kriva što si va..."
I u tom trenutki Herry je svojom vampirskom brzinom došao u moji sobu te mi rukom preklopio usta. Tako da nisam uspjela izgovoriti da je vampir mislim i nije da sam htjela ali što on misli da može tek tako kopati po tuđim mislima. Onda se zavarao.
Kad sam shvatila da smo jedva centimetar razdvojeni i da osjetim njegov vreli dah na svome vratu odmah sam ga odgurnula od sebe. A on se samo zlobno nasmješio.
"Da to više nikad nisi spomenula a i nemoj reći da ti se nije svidjelo. Znam da me oduvijek želiš."
"Ti si bolestan makni se od mene i samo da znaš nikad nebi bila s tobom. "
"Hahaha tješi se ti tješi ali oboje znamo istinu."
Namignuo mi je izašao iz sobe.

Čim je on otišao počela sam se spremati za školu. Obukla sam bijele traperice i crnu bluzu. Kosu sam svezala u viski rep nanjela malo podura,maskare i labelo. Uzela sam torbu te izašla ispred kuće sva namrgođena gdje je i dalje stajao Herry.
"Daj Aleksandra nisam mislio ozbiljno šalio sam se. Molim te stvarno mi je žao. Molim te sjedni u auto. "
Pravila sam se kao da se ni6sta nije desilo.
"Idemo li?"upitala sam
"Pa tko je rekao da ću te ja voditi?"
Kada je to rekao nisam mogla vjerovati svojim ušima. Da li je on stvarno toliko jadan. Bilo me je tako sram. Neko vrijeme sam stajala a zatim sam ubrazinim korakom krenula prema školi ne obazirući se na to što me Herry stalno zvao.
"Šta ti misliš da možeš tek tako zajebavati ljude oko sebe. Šta ti misliš tko si ti. Kako te nije sram?"
"Ma daj Aleks molim te oprosti mi."
Uhvatio me u mladenačkom stilu i stavio u auto.
Cijelo vrijeme sam se derala i opirala,ali sve je bilo bezuspješno bio je mnogo jači od mene. Pokušala sam otvoriti vrata ali ih je zaključao.
"Kretenu otvori vrata. Nisam ti ja neka od onih tvojih kurva da ih iskoristiš za jednu noći onda ih odjebeš i ponašaš se kao sa se ništa nije desilo."
Uhvati me za ruku i svom snagom me stisnuo i nije me puštao.
"Ja bih na tvom mjestu bio normalan i ne bi se ponašao bahato i bezobrazno."
"Slušaj ti mene zadnja osoba na ovoj planeti koja će mi zapovjedati biti ćeš ti. A sad mi pusti ruku boli me."
Kad je shvatio da me je previše stiskao za ruku odmah ju je pustio.
"Aleksandra oprosti mi stvarno sam kreten. Žao mi je zbog svega šalio sam se. Molim te oprosti mi."
"Herry žao mi je sve mi je ovo stresno i sve se događa tako brzo. Jednostavno oprosti vjeruj mi nije mi lako znao bi da si na mom mjsetu."
"Vjerujem ti Aleks."
Zagrlio me te podignuo kažiprst i rekao "prijatelji zauvijek."
Ja sam također podigla kažiprst i rekla "prijatelji zauvijek."
"Hoćemo li mi više krenuti u školu ili ne?"
"Kako ti kažeš."

(...)

Kada smo izišli iz auto odmah sam dotračala u zagrljaj svojim prijateljima.
"Mala što ti radiš s onim kretenom?"upitala je Hana
"Hana nije on kreten nemoj tako ružno govoriti o njemu."
"Tko nam je ukrao našu Aleks hoću onu staru Aleks."rekla je Ana
"Ma dajte ljudi nije on toliko loš."
"Da je i jesi ti dobro,jel imaš možda temperaturu ili...?"
"Dobro sam ne brinite ali samo da znate nije on onakakav kakav se čini."
Dugo smo se raspravljali jeli on dobar ili ne.
Ubrzo je zvonilo i svatko ne krenuo na sat.
Prvi sat bila mi je biologija koju stvarno ne podnosim i nikad neću.
"Djeco prvo želim svima dobar dan htjela bi vas obavjestiti da će nam se uskoro pridružiti novi učenik. I da se lijepo ponašate prema njemu kada dođe. Nadam se da će te se svi dobro slagati s njim.Ostali dio sata pričala je o novoj lekciji. Sat je bio uobičajan neki su slušali neki ne a ja sam cijelo vrijeme razmišljala o novom učeniku.

Prvo jako mi je žao što dugo nisam mogla napisati nastavak. Jako sam se potrudila oko ovog nastavka ovo je najduži do sad (1000 riječi)Nadam se da vam se sviđa. Jeste li očekivali ovo i što mislite tko šalje poruke Aleksandra i tko će biti novi učenik tj hoće li i on biti vampir ili možda vještac.
Votajte i komentirajte to mi stvarno puno znači.

Ljubav I MagijaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang