♛-HeartBreaker-♛ 5

1.2K 53 5
                                    

“Tek bilidiğim kapıyı tuttuk beraber  . Sen benim olacaksın ve ben de senin Dünden beri tek bildiğim  . Herşey değişti….   “

                                                                        Taylor Swift  & Ed Sheeran

“ Zayn burası neresi “ diye sordum . Bir evdeydik . Şehirden çok az uzakta  , Siyah – Kırmızı-  Beyaz renklerle döşenmiş Şirin bir ev .Ama gelme amacımız ne  ?  Zayn iki elimi de tutup beni kendine çevirdi .

“ Senin ve benim yeni evimiz “ dedi . Gözlerimi kırpıştırarak ona baktım .  Burası bizim evimi mi şimdi . Sadece ikimizin . Sadece , İkimizin . Ellerimi çırpıp kollarımı boynuna doladım . Sadece biz  .

“ Ama evde eksikler var meleğim . Yarın markete gitmeliyiz “ dedi . Daha sonra sıcacık kollarını bacaklarıma sarıp beni kucağına aldı . “ Şimdi ise ilk gecemizin tadını çıkaralım “  beni yavaş bir biçimde yukarı çıkarıp en sonda ki odaya soktu . Renklerde bi değişiklik yoktu . Zaten olmasını da  istemiyorum .  Beni yatağa bırakıp  üstümdeki  tulumdan kurtuldu . Daha sora arkasındaki dolaptan  bir tişört çıkartıp başımdan aşağı geçirdi . Oda üstündekilerden kurtulunca yorganın altına girdik . Kafamı göğsüne gömüp kokusunu içime çektim.

Biliyorum bana dokumak , bana sahip olmak istiyordu . Ama daha yaralarım iyileşmediğini bildiği için yapamıyordu . Sadece bir kaç gün , sadece  birkaç gün .

***

Öğlen saat  ikiye doğru markete gitmek için evden çıktık.Arabayı evin biraz ilerisine parkettiğimiz için biraz yürüyecektik.Beraber ilerlerken sokağın başında ağaçların gölgesine oturmuş minicik elleriyle yüzünü kapatmış ağlayan küçük bir kız çocuğu vardı.Zayn  ile yanına gittik.

“Neden ağlıyorsun?”diye sordum yumuşak bir sesle.Minik ellerini indirerek ağlamaktan kızarmış gözlerini yüzüme dikti.

“Evden kaçtım”dedi çocuksu sesiyle bazı harfleri söyleyemeyerek.

“Neden kaçtın?” diye sordu  Zayn aynı yumuşak ses tonuyla.Kız gözlerini Zayn’e dikerek

“Annem beni hiç anlamıyor” dedi.

“Seni çok iyi anlayabiliyorum” dedim .Aynı şekilde gülümseyerek . Ne yani Benim başımda da gubulet bir babam var , vardı

“ Ben de seni anlıyorum .Ama şimdi eve gitmelisin .Annenler çok merak etmişlerdir seni” dedim.

“Hayır. Bu  gün hiç kimse beni o eve götüremez .Sokakta kalacağım “ dedi kendine has ciddiyetiyle .Kararını anlamamak pek de zor değildi.

“ Pekala…O zaman bize gel “dememle Zayn  ve kız aynı anda

“ Ne? “dediler.

Zayn’e dönerek

“ O daha çok küçük ve eğer biraz daha burada durursa başına bir iş gelebilir .Biz onu evde ikna ederiz.”

“Haklısın .Tamam o zaman “ diyerek tekrar çocuğa döndük .Kaşlarımızı sorarcasına kaldırdık.

“ Sizinle gelecek kadar küçük değilim .Beni öldüre bilir yada organlarımı alabilirsiniz .Bunları haberlerde görüyorum “ dedi.

“ Sence biz öyle insanlara mı benziyoruz ?”  dedim . Küçük kollarını önünde kavuşturarak başını iki yana salladı.

“ Tamam o zaman gidiyoruz .Ha bu arada ben Darcy “

“Ben de Amy “ diyerek küçük elini uzattı.

BadBoy's Life ☠ {Tamamen Değiştirilip Düzenleniyor}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin