Kapitola 5.

45 2 1
                                    

Ta místnost byla o něco větší než ta, ve které jsem se probrala. Byla bíla, stejně jako všechno ostatní kolem. U prostřed byl stůl se dvěma židlemi. Kolem dokola na stěnách byly plazmové televize.

,,Prosím běžte se posadit." Řekl Josh a ukázal na stůl.
Sedla jsem si a on si sedl přede mně. Proč mě dovedl až sem, když tu jsme stejně jen my dva?
,,Proč tu jsme? Pokecat jsme si mohli i tam" Zeptala jsem se ho.
,,Jenže mi dva si promluvit nejdem." Odpověděl.
,,Přijde snad ještě někdo? Jestli jo, tak já ho sednout nepustím." Oznámila jsem.
Josh se jen pousmál. ,,To nebude třeba"
Najednou se všechny ty televize zapli. Začalo tam běhat logo "G" a ze stěn mluvit mužský hlas. Byla jsem v šoku. Josh se na mně jenom upřeně koukal s lehkým úsměvem na tváři.
,,Zdravím slečno Stoneová" Řekl neznamý hlas.
Ach bože...kolikrát jsem tohle oslovení za dnešek slyšela?
,,Vítám Vás v projektu "Gladiátor", který pečlivě vybere nadějné talenty, kteří projdou těžkým výcvikem, aby se z nich mohli stát skuteční agenti - tajní hrdinové vlasti. Určitě se už znáte s Joshem, po dobu svého pobytu tu na Vás bude dohlížet a dávat Vám cenné rady, informace a skušenosti. Bude vás tu celkem 12, náhodně se spárujete do dvojic, ve kterých budete muset zvládnout úkoly. Na zbytek otázek Vám odpoví Josh, zatím nashledanou."

,,Kdo to sakra byl?"
,,To byl sám velký OverWatch. Je to ředitel tohodle projektu. A teď Vás odvedu do jídelny, kde budou i ostatní. Po večeři půjdete zpátky na pokoj, kde se vyspíte. Ráno Vás vzbudím a pak půjdete na nástup"
,,Aha, a co když tu být nechci?"
,,Budete muset, byla jste vybrána."
,,A proč zrovna já?" Stoupla jsem si před něj a upřeně se na něj podívala.
,,No, tak asi jste si všimla, že jsem Vás už nějakou dobu sledoval."
,,Ano, toho jsem si všimla moc dobře. Nebyl jsi zrovna nenápadný"
,,Ha, no to jsem nebyl. No, ale všiml jsem si že jste v té restauraci dost rázná, a to co jste předvedla těm lupičům to bylo fascinující.
,,A taky jste celkem pohledná a máte atletickou postavu. Prostě jste ideální typ pro "Gladiátory".
CELKEM pohledná. To si snad ze mně dělá srandu, jen CELKEM. Pfff...drzoun.
Už jsme stáli před jídelnou
,,Tak a jsme tu, teď Vás chvíli nechám" Řekl Josh.
Tak fajn, jdeme na to.
Nadechla jsem se a vešla do jídelny.

White DoveWhere stories live. Discover now