Zilele treceam pe nesimțite, cu cât petreceam mai mult timp împreună cu atât deveneam mai dependenți unul de celălalt.
Simțeam că acel sânge care îmi curge prin vene îi aparținea lui,fiecare organ, fiecare strat de piele, fiecare por...eram a lui pe veci.Lispa lui ar fi fost ca şi otrava care te ucidea încet..te făcea nefericită, nedorită, o bolnavă psihică care tânjea un singur lucru, doar pe el.
Iubirea pentru el m-a schimbat..acum eram mult mai veselă, mai îndrăzneață, mai liberă de prejudecăți, vroiam să fac doar ce-mi dictează inima..îmi doream să ating scara supremă a iubirii.
Ilan mă completa perfect..ca două râuri ce se întâlnesc la gura de vărsare pentru a-şi continua drumul împreună de acum încolo..aşa noi doi vroiam un viitor plin de fericire şi iubire.
De multe ori melancolici ne țineam de mână şi ne doream să zburăm...peste bolțile cerului ascunşi între nori,noi ne vom iubii cu patosul şi ardoarea infinită până la sacrificiul suprem.
-Lunile au trecut iar eu te iubesc enorm...toată frumusețea de pe acest pământ s-ar ofilii în fața ta benim prenses
-Îmi place la nebunie atunci când mă alinți în limba noastră de proveniență..eşti mult mai sexy, şi încep să râd zgomotos
-A da, şi dacă sunt aşa de sexy ce ai de gând să îmi faci?
-Să te pupăcesc din cap până-n picioare.
-Interesant...păi şi ce mai aştepți sunt numai al tău!
După ce am făcut dezordine în cameră alergându-ne şi gâdilându-ne ca doi copiii neastâmpărați Ilan a început să se joace în părul meu până când a adormit.
Eu nu puteam să mă opresc în al privii...cred că-l sufocam de prea multă iubire..încet încercând să nu-l trezesc ies puțin pe balcon şi mă pierd pur şi simplu printre gânduri, îngrozită că ar putea să se întâmple asta intru înapoi încet călcând pe vârfuri, dar el deja se trezise.
-Eşti ca o zeiță...vino lângă mine..deja îmi lipseşti.
Ca într-o transă mă aşez lângă el tăcută.
-Te-am supărat?m-a întrebat cu nişte ochi mari..
-Nu..
-Atunci ce i s-a întâmplat îngerului meu...unde îi este zâmbetul radiant?
-Ilan..vreau să te întreb ceva..
-Spune iubito
-Ai să mă mai iubeşti şi atunci când n-am să mai fiu tânără si frumoasă?
Speriată de posibilul răspuns mă pun cu fața între genunchii goi şi plini acum de lacrimi.
-Of...îngeraşul meu nu contează felul în care o să arătăm în viitor, amândoi...omul este dator să-şi urmeze cursul firesc..oricât ar trece anii peste tine tu nu ți-ai pierde niciodată strălucirea.
Şi îmi ridică grijului capul şi-mi sterge lacrimile spunându-mi duios:
-Acestea nu sunt motive ca ochişorii mei să verse lacrimi, eu am să te iubesc şi dincolo de moarte.
-Îmi este pur şi simplu teamă să nu te pierd..eşti primul meu iubit...şi nu cred că aş suporta o asemenea dezamăgire.
-Stai liniştită ştiu ceea ce simți acum, nu am să te dezamăgesc!
În clipa aceea inimile noastre au făcut un legământ..ele nu se vor separa niciodată, ci vor bate la unison şi dincolo de moarte.
-Of..m-am săturat să stau aici, mă plictisesc teribil.
-Atunci haide!
-Unde?îl întreb confuză
-Cum unde?unde îşi doreşte dragostea mea, oricum mama ta este plecată o săptămână şi tu ai luat vacanță.
-Bine atunci stai să-mi caut costumele de baie, azi mergem la mare!
-Aşa facem.
Zăpăcită toată mi-am luat câteva lucruri în rucsac şi am plecat.
-Cred că în 2ore vom ajunge,nu?
-Da, dar doar dacă vom merge cu maşina.
-Bine iubitu atunci mergem cu maşina.
Adrenalina îmi curgea zgomotoasă prin venele subțiri, fiecare senzație se amplifica doar ținându-l strâns de mână.
Acele două ore au trecut ca două secunde în prezența lui. Cu fiecare zi petrecută alături de el mi se confirma faptul că acele două cuvinte pe care i le rosteam cu atâta slavă erau mult prea banale pentru a putea exprima sentimentele care dăinuiau în sufletul meu.
-Am ajuns iubire!şi respectos îmi deschide uşa maşinii
-Mulțumesc!
Îmi plac sunetele mării şi felul în care ea reflectă cerul.Culorile care tremură pe suprafața ei sunt inimaginabile.Acestea ,combinate cu culoarea apei peste nisipul alb , mă surprind de fiecare dată.
Cred că nimeni nu ar fi capabil trăind pe misteriosul țărm să-şi formeze vreun gând din care sublima mare să nu facă parte.
Desculți pe nisipul care ar fi vrut să ne-nghită dragostea, păşeam spre valurile mării, ca într-o dulce transă mă dezbrac rămânând goală, transparentă în fața ei.
Razele lunii îmi luminau vesele trupul..niciodată nu mai simțisem cum voluptatea lui mă acapara.
Plin de dorințe Ilan se dezbracă şi îmi strânge devorator mâna aparent palidă.
Chiar şi castele de nisip îşi doreau să ne urmeze în abisurile mării.
Cu trupul fierbinte mă strânge în brațe, iar cu mâinile tremurânde de dorință îmi dezmiardă trupul..gâtul mi se sufoca la atingere,sânii ca două roze înfloreau în fața lui, pântecele îl chema doritor...iar coapsele se dezlipeau disperate în aşteptarea lui.
Dar acesta îmi lasă o clipă de gândire..nu ar fi vrut ca eu să regret, să nu fiu încă pregătită..
Ca o frânghie în văpăile focului..care arde triumfătoare strig din toți rărunchii:
-Sunt mulțumită că sunt o femeie care a dansat odată goală la miezul nopții in mare!!
Şi mă arunc în valurile neîncetate alături de el, corpurile se topeau de plăcere, atingerile erau sublime.
Ieşind pe țărm printre picăturile care ni se scurgeau armonioase pe trupurile zvelte ne oprim o secundă şi cu glasurile împerecheate rostim:
-Marea este prima dezlănțuire a sufletelor noastre cosmice.
Iar acum ca două suflete pereche în fața ei, o lăsăm a arunca vraja care ne va ține prinşi în mrejele ei pentru totdeuna.
Cu trupurile goale pe nisipul cald îl întreb chinuitor:
-De ce te-ai oprit?
-Pentru că-mi doream ca tu să-mi spui sincer dacă îți doreşti asta..vreau să te simți pregătită.
Cu trupul plin de spinii trandafirilor pierduți în mare îi răspund:
-Sunt pregătită să mă dăruiesc ție o eternitate!
Cu sărutări fierbinți îmi acapara tot trupul care îl striga febril, coapsele umede se simțeau pregătite..atunci şoptindu-mi la ureche lasciv:
-Să nu te sperii va durea puțin.
Cu inima golaşă m-am lăsat penetrată candid de el, am simțit cum trupurile noastre s-au unit într-u totul.
În acea splendidă noapte pe nisipul cald am devenit femei..i-am simțit cu adevărat trupul răvăşitor.
-Ilan vântul a început să bată cu putere..îmi este frig
-Atunci haide să ne îmbrăcăm redepe şi să ne cazăm undeva.
Radiind de fericire mă îmbrac seducător în fața lui şi îl ajut a se îmbrăca mai repede.
-Bună seara am dorii să facem o rezervare.
-Desigur, vă putem oferii un apartament cu vedere la mare, iar condițiile sunt satisfăcătoare.
-Sigur îl luăm pe acela.
-Poftim cheile, o seară bună vă doresc!
-Mulțumim la fel.
Ajungând acolo apartamentul era chiar superb, acum chiar nu ne mai lipsea nimic.
-Iubitule mă duc să fac un duş.
-Bine, te aştept.
Cu părul plin de sclipiciul nisipului..intru în duş, iar odată ce dau drumul apei să curgă peste trupu-mi îmbujorat, gândurile se năpusteau asupra mea..acum mă simțeam o femeie împlinită alături de bărbatul perfect, nu-mi mai puteam dorii altceva. Trupul şi el urla năvălit de plăcerea la care a fost supus.
Punându-mi un prosop pe corp ies timid din baie, Ilan mă aştepta nerăbdător pe marginea patului.
-Iubito aşeazăte lângă mine
-Bine!
Aşezându-mă lângă el îl privesc timid în ochi.
-Te simți bine?
-Îngăduitor dau din cap
-Dar vorbeşte cu mine, nu mă fă să mă simt vinovat.
-Dar nici nu trebuie să te simți chiar sunt fericită, dar în acelaşi timp emoționată..trupul meu nu a fost niciodată atât de descoperit vreodată, atât de iubit..
N-am să regret niciodată pasul făcut.
Subit mă trântesc în pat şi arunc prosopul, îl trag spre mine şi-i şoptesc:
-Te vreau!
Cu pielea sărată se năpusteşte peste trupul doritor şi mă face a lui din nou şi din nou până când zorii zilei ne salutau veseli la geamuri.
Ținându-ne în brațe acoperiți de un cearceaf transparent ochii ni s-au închis şi adormind ne-am lăsat purtați de brizele raiului.
Când soarele se expunea mândru pe cerul întreg noi ne-am trezit fericiți din mirificele vise.
-Bună dimineața raza mea de soare!
-Bună dimineața iubitule!
-Ai dormit bine?
-În brațele tale cu siguranță că am dormit bine, zâmbindu-i veselă
-Toate ca toate..şi-mi dă cearceaful de pe mine
Ar fi păcat ca acest corp de regină să nu fie admirat,şi-mi sărută tandru sânii.
-Iubire?
-Hmm..da
-Îmi este foame!
-Bine iubito atunci îmbracăte şi haide să coborâm jos.
-Aşteaptă puțin!
În câteva minute mă îmbrăcasem într-o rochie scurtă şi vaporoasă..iar el în nişte pantaloni scurți albi şi o cămaşă la fel de vaporoasă.
Acolo am luat micul-dejun şi peste câteva ore marea ne aştepta doritoare, după ce am înotat puțin şi am ajuns la hotel telefonul începe să-mi sune.
-Alo!
-Da mama!
-Ce faci scumpo?
-Bine, acasă ce să fac..
-Bravo, vroiam să te anunț că mâine dimineaţă sunt acasă, s-au anulat nişte întâlniri aşa că nu mai sunt nevoită să mai stau.
-Bine mamă, atunci ne vedem mâine dimineață.
-Te iubesc scumpo!
-Şi eu mamă!
-Of...şi totul era aşa frumos..
-Nu te întrista vom mai veni aici, stai liniştită
-Promiți?
-Da prințesa mea, promit!
-Atunci să ne odihnim puțin, pentru că după aceea trebuie să plecăm..am lăsat un dezastru acasă..
-Bine iubito.
Mă luat în brațe şi am adormit timp de câteva ore.
-Iubito trebuie să te trezeşti..
-Încă cinci minute Ilan..
-Haide somnorici!trebuie să predăm şi apartamentul, să plătim şi să mergem...mai trebuie să facem şi curățenie la tine.
-Uff...bine!şi mă ridic bosumflată din pat
-Hei nu te supăra pe mine, dacă vrei putem să mai stăm, dar nu ştiu ce-i vei spune mamei tale.
-Hoțule ce eşti ăsta-i şantaj sentimental..şi încep să râd
În două ore am ajuns acasă, era ora patru, deci dacă țineam cont de cum venea mama deobicei mai aveam la dispoziție o oră să fac curățenie
-Aylin dacă vrei rămân să te ajut
-Nu este nevoie, stai liniştit, oricum nu se ştie când vine mama.
-Bine, atunci haide să mă conduci şi rămâne să vorbim la telefon când te trezeşti.
-Atunci aşa rămâne!Şi-l sărut pasional
Într-o jumătate de oră am aranjat şi lucrurile din casă şi extenuată m-am pus să dorm.
Pe la ora nouă mama mă aştepta cu micul-dejun gata.
-Neața mamă
-Neața scumpo.Haide spalăte pe față şi pe dinți şi vino la masă.
-Bine mamă
-Ei şi cum a fost acasă fără mine?
-Cum să fie, plictisitor..mi-a fost dor de tine!
-Şi mie scumpo!
-Mulțumesc pentru masă!
Şi mă duc grăbită în cameră.Îl sun pe Ilan, iar acesta îmi răspunde cu un glas răguşit:
-Da iubirea mea?
-Ce faci?
-Bine, dar tu?
-Bine, tocmai am luat micul-dejun..şiii speram că ne vom vedea astăzi
-Cu siguranță ne vom vedea, dar mai întâi trebuie să mă duc la un interviu, nu pot sta o veşnicie cheltuind din averea lăsată de bunici..
-Da aşa este, păi atunci te aştept pe la mine când termini.
-Păi şi mama ta?ştii tu acum este vara, deci niciun proiect...
-Stai liniştit mama va pleca la o şedință.
-Bine iubito, atunci aşa rămâne.
Peste câteva ore soneria suna de zori, rapid deschid uşa. Ilan mă aştepta cu un buchet de trandafiri.
-Cei mai frumoşi trandafiri pentru cea mai frumoasă femeie de pe acest pământ
CITEȘTI
Privilegiul Iubirii
Фанфик„Dragostea adevarată e ca o stafie, toţi vorbesc despre ea, puţini o văd cu adevărat." - François de La Rochefoucauld Puțini oameni au privilegiul de-a iubii,de a simții trăirea supremă la care şi zeii în armonia raiului se închină. În dragoste nu...