Bölüm 5

7 0 0
                                    

Arkadaşlar biraz aksatmak zorunda kalmıştım. Hepinizden teker teker özür dilerim. Neyse biz hikayemize geri dönelim. Beğenmediğimiz yer olursa lütfen yoruma yazın yada mesaj atın olur mu çünkü sizin fikirleriniz benim için çok değerli.

_Manolya'dan_
Olamaz ya of dersler bitti ve ben eve yürürken gene karşıma o Emin malı çıktı. Ne yaptıysam yaptım gene peşimi biraktiramadim. Lisede yeniden karşımda. Yeter artık ya gene onunla karşılaştım ya ne yapsam geçmeyecek arkadaşlarıma olan bozukluğum. Neden böylesin derseniz hepsi o malın yüzünden. Ben daha 7.sınıf öğrencisiyken bana geldi tecavüz etmeye kalktı. Neyse ben size biraz da o zamandan bahsedeyim.

-ESKILER-
Biz Emin ile gerçekten çok iyi sevgiliydik. Hatta okulumuzdakiçoğu kişi bizi kıskanıyordu. Evet Emin cok yakışıklı ve bende çok güzeldim. Okulun en gözde çifti bizdik.
O gün okuldan çıktık. Emin ile Emingilin barında biraz eglenecektik. Emin beni barlarina götürdü. Eğlenmeye başladık. Hatta çok egleniyorduk. Emin beni çok özlediğini söyledi ve dudaklarıma yapıştı. Bende ona karşılık verdim tabi. Sonrasında vip masalarindanbirine geçtik. Emin boynumu öpüp ısırmaya basladi. Sonrasinda gel seni barin yukari katinda dolandiriyim dedi. Bende kabul ettim. Beni zorla bir odaya soktu. Banyodakileri giyinip hemen yanıma gel dedi. Bende banyoya girdim. Bir baktım ki şey gecelikleri iste siz anladınız. Telefonum yanımdaydı. Hemen kuzenim Muhammedi aradım. 5 dakikaya orada olacağını söyledi. Bende geceligi giyip çıkmak zorunda kaldım. Çünkü Emin kapiyi kicakti. Sonra ben kacmaya basladim tabi duvara carpana kadar. Sonra geldi boynumu öpmeye basladi. Sonra ustumdeki geceligi cikartti. Beni opmeye devam ediyordu ki o sirada Muhammed kapiyi kırıp iceri daldi. Emini fena benzetti. Sonrasinda da benim giyindigimi farketmiş olcakki hemen bardan surukleyerekten cikartti. Sonra birkac ay psikolojim nedeniyle Muhammedin evinde yattim. Hatta Muhammedle birlikte yattik. Yanlis anlamayin kuzenimin zaten sevgilisi var. Sonra ben de yavaş yavaş evine geçtim. Tam unuttum derken gene karşıma çıktı iste.

-Şimdiki Zaman-
Evimin oraya gelmiştim ki o da ne ???
Evet doğru tahmin Emin bizim....

Gelecek bölümde neler yaşanacak?

Mutluluğun KapılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin