Selin tatlıcı; 18yaşında güzel bir
çocukluk geçirdi. Teyzesinin vefatından sonra içine kapanık bir çocuk olmuştur. Bir kaza nedeniyle
betninden hasar aldı ve ani duygu değişiklikleri hastalığnı geri getirebilir. 4 kardeşlerdir. Yeni geçtiği lise onun hayatını çok değiştirecek Peki neler olacak????~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Derya Sonsöz; Derya 18yaşındadır. Sıkıntıli bir çocukluk geçirmiştir. Babasiyla şuana kadar hiç anlaşamadi annesi çalışıyor. İçki bağımlısıdir ama hayatindaki kişiler ona engel olacaktır. Tutkuyla başlayan bir aşk hayatı yaşayacaktır. 3 kardeşlerdir. Bağımlı olmaktan vazmı geçecek? ??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mine Işık;mine 17 yaşındadir. Annesinin vefati sonucu ağır psikoloji bozukluğu yaşamıştır. Annesinden kalan bir alışveriş merkezinin sahibidir. Babasi yalniz kalmasin diye cenk'i evlatlik almıştır. Derya kendisinin çocukluk arkadaşıdır. Duygusal bir yapiya sahiptir. Alışveriş merkezindeki bir olaydan sonra hiçbirşey yolunda gitmemiştir. Inisli çıkışli bir aşk hikayesi yaşayacaktır. Sizce o kim??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yusuf Aloğlu;19 yaşındadir. Küçüklukten beri babasindan ilgi görmeyen yusuf abisini cok kiskanmistir. Çünkü babası abisini övüp duruyordu. 3 kardesdirler. Annesinden ilgi gören yusuf bir anne kuzusudur.bu olaylara karşın haksızlığa gelemezdi. Selinle karşılaşır. Nefret dolu bir aşktır onlarinkisi...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kayra Doğan; babası yüzünden kötü alışkanlıklardan nefret eden birisidir. 20 yaşindadir. Ailesi çalıştigi icin kiz kardeşine cok bağlıdır taa ki kız kardeşine biri sataşana kadar bu ilişki nerelere varacak??
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Batu Kerim Yıldız : Küçüklukten ailesini kaybedip yetimhanede kalan ve üvey ailesine düşkün bir genç. 19 yaşında. Alışveriş Merkezinde olay çıkarana kadar herşey yolundaydı ama sonra???
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
HERKESE MERHABA...BİZ BU HİKAYEYİ 2 KİŞİ YAZIYORUZ. ALEYNA VE EBRAR OLARAK. BEĞENDİYSENİZ VOTE ATMAYI UNUTMAYIN...YENİ BÖLÜM CUMA GÜNÜ GELECEK SİZLERİ SEVİYORUZZ.....
KAPAK İÇİN Contrain E TEŞEKKÜR EDİYORUZ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşitli Aşklar Kurulu(Düzenleniyor)
Teen Fiction---------¤---------¤--------- Biz ayrı çeşitlerde aşklar yaşıyorduk Ben-nefret dolu Derya-tutku dolu Mine-inişli çıkışli Biz bütün sorunlara karşı hep böyle dedik "Herzaman kendim olmalıyım, Aşkla mutlu olmalıyım, çeşidi her ne olursa onu yaşamaliyi...