•6•

82 10 23
                                    

🌙🌙🌙

Baykuşlara savaş açmamızın üzerinden tam bir hafta geçmişti ve biz bu bir haftada onlar hakında araştırmalar yapmıştık.

En çok hangi mekanlara ne zamanları giderler, en çok kimlerle takılırlar, ne severler, ne sevmezler, neyden korkarlar... Herşey ama herşeylerini biliyorduk artık. Sadece doğru yeri ve doğru zamanlamayı bekliyorduk atağa geçmek için ve bu bekleyiş çok sinir bozucuydu.

"İşte bu be!" Gizemin elinde telefonuyla havalara uçarak bağırmasına istemsizce yüzümü buruşturmuştum. Hayır yani mutlu olman bizim kulak sağlığımızı etkileme hakkını sana vermiyor ki...

"Gizem ne oldu?"

"İlayda buldum artık atağa geçebiliriz. Kızlar atağa geçme zamanı diyorum!"

Hepimiz odamda pineklediğimiz köşelerden kalkıp Gizemin yanına gittik. Soran bakışlarla Gizeme bakarken o çoktan konuşmaya başlamıştı.

"Bakın! Demet iki saat önce instagram'dan parti davetliyesini çekip atmış. Hani lisede sürekli gittikleri bir kafe var ya orada yapacakmış. Eee lisede gittiği kafeyi seçtiğine göre büyük ihtimalle lisedeki kişileri davet etmiştir..."

"Bu durumda Erenler de o partide olacak" İlayda Gizemin konuşmasını tamamlamıştı.

"Bingo!"

"İyide biz ilk başta Demetin partisine davetli olmadığımız halde katılmıştık şimdi de katılmamız doğru olur mu?"

Aylinin sorusuyla Gizemin bütün havası sönmüştü. Ama Aylin haklıydı hem davetli olmadığımız halde gitmiştik hem de ben orada rezillik çıkarmıştım.

İlayda bizim aksimize düşünceli gözüküyordu...

"Aylin haklı gidemeyiz" yani bu kadar düşünmeye bu cevap mı çıkmıştı. Bazen İlaydaya inanamıyordum. Ama cidden yapacak hiçbir şey yoktu.

İlaydanın cevabıyla herkes yine eski pinekleme köşelerine dönmüştü. Yine bir cumartesi günüydü ve annelerimiz yine geziyor bizde odamda öylece oturuyorduk.

Çok geçmeden Aylinin telefon zil sesi bütün odanın sessizliğini bozmuştu.

"Efendim annecim"

"..."

"Yok anne ya valla bizim keyfimiz hiç yok siz eğlenmenize bakın"

"..."

"Hangi kafe dedin?"

Aylin birden ayaklanınca üçümüz birbirimize 'ne oluyo?' bakışı yolladık. Cidden bir günde bu kadar duygu değişimi fazlaydı.

"Tamam annelerin en güzeli hemen hazırlanıp geliyoruz!" Diyerek telefonu kapatınca hepimiz ona döndük.

"Kızım valla bakın Allahın sevgili kullarıymışız da haberimiz yokmuş. Bilin bakalım bizim sultanlar hangi kafede?"

"Şaka yapıyosun!" Diye Gizem atlayınca ben yine yıkılmasın diye hiç umutlanmadan Aylin'i dinliyordum.

"Annem bir kafenin iç tasarımını düzenliyordu meğersem bizim süslü kokananın kafesiymiş. Şimdi de oradalarmış bizi çağırıyorlar nasıl olmuş bir bakın diye bu arada dip not olarak geçmek isterim oranın sahibiyle annem çok iyi kanka oldular"

Aylin konuşmasını bitirince umutlanmadığım için bir kez daha şükrettim. İkinci bir çöküşü de kaldıramazdı umutlarım. Onlara da yazık sonuçta.

"Kızım mal mısın? Özel bir davetten bahsediyoruz. Anenin kankası ne yapabilir ki? Bizi garson olarak mı alacak?" dedi Gizem ve elindeki telefona tekrar geri döndü.

Kıskanç BaykuşlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin