"4 Yıl Önce"
- Anne ben Rüya ile buluşmaya gidiyorum. Bugün sevgililer günü.
- Tamam oğlum eve gelirken ekmek al.
- Tamamdır anne , hadi ben çıkıyorum görüşürüz.
Ceketimi aldığım gibi dışarı fırladım. Yine geç kalmıştım. Neyse bir pamuk şekerle gönlünü alırım onun. Rüyaların evine doğru yürürken bir tane gül ve bir tanede pamuk şeker aldım bugün sevgililer günüydü ve onu gerçekten mutlu etmek istiyordum. Kapıya geldiğimde zile bastım. Pencereden Rüyanın annesi Hatice teyze çıktı.
- Hoş geldin oğlum Rüyayı yolluyorum şimdi çok geç kalmayın olur mu ?
- Tamam Hatice teyzem geç kalmayız.
Kapıdan güzeller güzeli sevgilim Rüyam çıktığında ona bir kez daha aşık olmuştum. üstüne giydiği beyaz elbise ile o kadar tatlı ve masum duruyordu ki onun elini tutmaya bile kıyamıyordum. Ben ona ağzım açık bakarken o benim suratıma bakıp bir anda kahkaha atmaya başladı. İşte tam şuanda zaman dursun istedim. Rüya gülmeyi bırakıp yanıma geldi ve eliyle ağzımı kapattı. Daha sonra beraber yürümeye başladık. Bütün gün sinema, lunapark, alışveriş merkezi gibi bütün yerleri gezdik. En son sahile gitmeye karar verdik.
- Burak bugünün özelliği ne ?
Sevgilim benim unuttuğumu düşünüyordu. Bugün aynı zamanda onun doğum günüydü.
- Bilmem ki güzelim sıradan bir gün işte.
Rüyanın suratı bir anda düştü. Dudaklarını büzüp önüne döndü ve denizi izlemeye başladı. Bense gülmemek için kendimi zor tutuyordum. Rüya bunu fark etti ve bana baktı güldüğümü görünce önce şaşırdı daha sonra durumu anladı ve bana vurmaya başladı aynı zamanda bana hakaret ediyordu.
- Aptal, gerizekalı, salak, öküz seni kandırdın dimi beni pislik.
- Elbette kandırdım bugün senin özel günün dimi doğru bildim.
Rüya bana dönüp öldürecekmiş gibi bakmaya başladı. Bir anda toparlanıp gitmeye kalkışınca sarılıp durdurdum ve gülmeden konuşmaya çalıştım.
- Güzelim bugün senin doğum günün ve sevgililer günü unutmadım sadece birazcık eğlenmek istedim.
- Ben eğleneceğim seninle Burak merak etme sen. Hemde öyle güzel eğleneceğim ki oturup ağlayacaksın, kafanı duvarlara vuracaksın hödük seni.
- Sen bu hödüğü seviyorsun ama.
-Yanlış ben bu hödüğe aşığım.
Ellerini boynuma sardı bende ellerimi onun beline sarıp kedime çektim. ilk defa bu kadar yakındık dudaklarımızın üzerinde birbirimizin nefesini hissedebiliyorduk. Ben gözlerimi kapatmış anın tadını çıkarırken dudaklarımın üzerinde sıcak ve yumuşak bir baskı hissettim. Dudaklarında çilek tadı vardı aynı kokusu gibi bu beni mest ederken o benden ayrıldı. Dudaklarım hissettiği boşlukla yanmaya başlarken gözlerimi açıp Rüyaya baktım oda kafasını göğsüme yaslamış duruyordu muhtemelen utanmıştı böyle şeylerden utanırdı. Ellerini tutup önünde diz çöktüm.
- Sana yemin ederim hayatımın sonuna kadar seni seveceğim.
Rüya bana gülümsedi.
- Hadi gidelim Burak saat geç olmaya başladı.
- Yok artık birde bana öküz dersin.
Rüya durup bana baktı ve yine kahkaha atmaya başladı. Sen gülme be kızım sen gülünce kalbim dışarı çıkacakmış gibi hissediyorum.
- Hadi öküzüm sızlanmayı bırak eve geç kalırsak annemle sen uğraşırsın hiç konuşmam bile.
- İnsafsız.
Rüyaların evinin iki sokak altına gelmiştik. Rüya beni durdurdu.
- Hayatım sen evine git ben buradan eve giderim zaten geldik.
- Emin misin ?
- Evet aşkım sen gidebilirsin.
- Tamama hayatım seni seviyorum görüşürüz.
Rüyanın yanından ayrılmış aşağı doğru yürüyordum ki bir çığlık sesiyle olduğum yerde durdum. Gelen ses Rüyanın sesine benziyordu. Emin olmak için bekledim yine aynı ses gelince yukarıya doğru koşmaya başladım. Bu Rüyanın sesiydi ve bana çağırıyordu.
- Burak yardım et aşkım yardım et. Buraak !
Rüyayı gördüğümde çevresinde üç tane kalıplı adam vardı onlara doğru bağırdım.
- Bırakın lan kızı !!!
Adamlar bana bakıp gülmeye başladı. İçlerinden biri Rüyanın elbisesini yırtmaya kalkışınca ona doğru koşmaya başladım. Yerden aldığım sopayı adamın ensesine vurdum. Bu hareketime diğerleri sinirlenmişti biranda üzerime atıldılar ve bana vurmaya başladılar. Ağzımdan ve burnumdan kan gelmeye başladığında durdular. Bana bakıp gülmeye başladılar.
- Bir kız için bu kadar dayak yedin. Yazık sana şimdi bu kıza gözünün önünde sahip olacağız.
Bu dedikleriyle Rüya ağlarken ben hareket bile edemiyordum. Gözümün önünde hayatımın kadınına sahip oldular defalarca ve ben ağlayıp bağırmaktan başka hiç birşey yapamadım. Adamlar işlerini bitirip gitmişti. Rüya bana bakıp gülümsedi.
- Seni seviyorum.
Bu kelimeler kalbime bıçak gibi saplanırken gülümsemeye çalıştım. Rüyanın gözleri kapanırken ona ve kendime bir söz verdim.
- " Son nefesimi verene dek bu adamların peşindeyim. Onları kendi ellerinle öldüreceğim."
************************************
Gözlerim yavaş yavaş aralanırken annem ve Hatice teyzenin sesini duydum. Dinlemeye karar verdim.
- Ona nasıl söyleyeceğiz.
- Bilmiyorum ama kendine bir şey yapmasından korkuyorum. Bakın Asuman hanım Burak benim de çocuğum gibidir ve ben kızımı kaybettim Burak'ı da kaybedemem. Ona bir zaman söylemeyelim derim ben.
- Öğrenince bize çok kızar.
- Onu o zaman düşünürüz.
- Gerek yok sizi duydum.
Annem ve Hatice teyze korkuyla bana bakarken onlara hiçbir duygumu belli etmemeye çalıştım.
- En yakın zamanda hastaneden çıkmak istiyorum. Son kez Rüyayı görmek istiyorum.
************************************
Merhaba arkadaşlar küçük bir aradan sonra yeni bölüm sizlerle. Aslında kitabı bırakmayı düşünüyordum. Ancak yeni kiz kardeşimin " devam et " baskısı uzerine yazmaya tekrar basladim bundan sonra bölümler daha uzun olucaktir bu sadece hala burdayim ve kitap devam ediyor anlaminda bir bolum. Yorum yaparsaniz sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GECE
Teen Fiction-Bu seferki sondu dimi abi ? -İçimden bir ses bu işin daha yeni başladığını söylüyor tilki. Herşey daha yeni başlıyor. İlk aşkını tecavüz sonucu kaybetmiş bir gencin intikam öyküsü,aşk,komedi,aksiyon üçlüsünden oluşan bir dünya. Peki ya siz GECE ye...