Harryho všemohoucí zázračná sestra

869 47 13
                                    

V tomto druhu fanfikcí, má Harry Potter sestru (uvědomme si, že nikdy ne bratra..), která o něm nevěděla, a dozví se o něm, když jí přijde dopis z Bradavic, kde se to pak dozví.

Tato skvělá harryho sestra má často jméno Lily, nebo jakékoliv random jméno které se autorce líbí bez jakéhokoliv odůvodnění. (Ashley, Jessie, Marlene..) A z naprosté náhody je to metamoformág a pokud není, má zrzavé vlasy (pokud je, má je většinou fialové, modré nebo jinak výrazné). Často taky bývá zvěromágem vlčí podoby.

Jejím kmotrem je skoro vždy další z pobertů, který je normální - Remus Lupin, se kterým se setká ve "třetím roce".

Je to vždy hrozná rebelka, dovoluje si na profesory, dělá různé "přeměny Filchova kabinetu a paní Norrisové" a samozřejmě to vše s dvojčaty - Fredem a Georgem Weasleovými.

Většinou je to vždy ona, kdo v "prvním díle" vypátrá pravdu o profesorovi Quirellovi a objeví zrcadlo z Erisedu. Ve "druhém díle" se pak utká s Tomem Riddlem a záchrání Ginny. Ve "třetím díle" se naučí patronovo zaklínadlo a odhalí, že je Remus jejím kmotrem. Ve "čtvrtém díle" ji ohnivý pohár záhadně společně s Harrym vybere do turnaje tří kouzelníků, na jejímž konci se pak ona utká s Voldemortem. V "pátém díle" se agresivně vzbouří proti Umbridgové a založí Brumbálovu armádu. V "šestém díle" dostane ona učebnici prince dvojí krve a nakonec se v "sedmém díle" vydá hledat viteály.

Samozřejmě, že chodí s Cedricem Diggorym a zažívá hrozný smutek, když zemře, stejně pak jako když si to začne s jedním z Weasleovských dvojčat a jako náhodou je to Fred - jenom proto aby pak mohla truchlit, když zemře v bitvě. Pokud nechodí s těmito kluky, určitě si něco začne s Dracem Malfoyem.

No a co by to bylo za skvělou harryho sestru, kdyby nehrála famfrpál! V nejhorším/nejlepším případě Harrymu (stejně jako všechno) přebere i famfrpálovou pozici chytače, často taky bývá odrážečka nebo střelkyně, ale bez famfrpálu by to prostě nebyla ona. Většinou také Harrymu převezme i jeho kapitánství nad týmem v "šestém díle".

Prostě a jednoduše - harryho sestra je dokonalá, chodí s dokonalými kluky, dělá "dokonalé" věci (protože být rebel je cool, ne?) a vlastně zastává Harryho ve všech jeho "aktivitách" co by normálně udělal nebo prožil sám. Takže tam vlastně vůbec Harry být nemusí, ne?

Harry Potter fanfikce - kde je originalita?Kde žijí příběhy. Začni objevovat