Merhabalarr
Multi:tatlıcı kardeşler
Bu bölümü falsolukalem e ithaf ediyoruzz.. iyi okumalar..
Güzellik uykumdan iğrenç bir sesle uyandım . Ben kim miyim ? Ben selin ,selin tatlıcı herneyse kalktım. Burhan abim banyo da " oynama şıkıdım şıkıdım oynama şıkıdım şıkıdım " diye şarkı söylüyordu. Bağırdım "şu laanet olası sesini kes abiğğğ " Abim kıkırdadiktan sonra"sen sus cilvedoz seksi olan sesimi hemen kıskanma " dedi " cilvedoz ne beğğ"dedim yüzümü buruşturarak " Cilvedoz cadaloz ve cilvenin karışımı sana özel kardeşim " dedi zaten bir allahın günü güzel uyanamamistim. Kapıyı açtım ve karşı odadaki selimin odasina girdim kalkmıştı"günaydin selin " dedi"Abla de bana uyuz " dedim gerçekten çok takıntıliydim bu konuda. Selimin odasindan çıktım annemin sesi duyuldu " Selin, selim gelin çocuklar kahvaltıniz hazır selin abini çağır " dedi selim koşa koşa aşağı indi. Bende burhan abimi çağırmaya gittim.Kapıyı açmamla çığlığı bastım burhan abi ağzimi kapatti"sus be cilvedoz salak misin kizim sakin ol " dedi bende"obo olono cokorson konoscom"eli ağzımda olduğu için sesim boğuk çıkmıştı elini çekince hemen arkami döndüm"Şu üstüne birsey giy kirlenmiş hissediyorum"dedim abim bir süre sonra"giydim sen in aşağı geliyorum ben geliyorum " dedi ve merdivenden aşağı indim. Okadar büyük bir evimiz yoktu duvarlar fil dişi koltuklar kahverengi beyaz tekli koltuklar ve ortayi hoş gosteren beyaz bir hali evi incelemeyi bırakıp kahvaltı masasına geçtim ve busenin karşısına geçtim"Buse nasılsın tatlım? " Buse " iyiyim abya seyn nasiysin " " Bende iyiyim tatlim anneee! !!Kahvaltı nerde kaldığ"diye böğürdum annem"kiz cadı böğüreceğne gel de yardım et yoksa çok beklersin"dedi. Ne var bir gün üşensem zaten okul başlayacak dimi? !??söylene söylene annemin yanına gittim ve yardım ettim o sıra burhan abi geldi " Abi insan bir kardeşine yardim eder dimiiii! !" Diye bağırdım.
Yüzü kasılmıştı " cilvedoz işine bak hızlı yapip çıkıcam kahvaltıyı işim var"diye moralsiz bir şekilde konuştu kahvaltıyi hazırladiktan sonra oturduk acaba burhan abi nereye gidecekti ve neden moralsizdi? Merakıma yenik düşüp sordum"abiğğ neden sinirlisin???" Dedim gözlerimi kısarak " naapacaksin cilvedoz sen git Kocakarı pijamalarini değiştir. Sen benim konulardan anlamazsin " dedi evet arkadaşlar Kocakarı gecelikleri giyiyorum çok rahat naapabilirimki? Kahvaltıyı yapıp odama çıktım siyah bir pantolon üstüne fuşya bir bluz giydim ceketimi aldim sacimi at kuyruğu yaptim ve annemin yanina gittim"Anneğğ ben biraz dışarı çıkıcam"
Annem bana baktı " kızım 1 saate burada ol komşu gelicek seni görmeyi çok istiyor " dedi al işte ya ama aşçı olduğunu duymuştum herneyse ayakkabilarimi giydim ve yolda yürümeye başladım. Fazla arkadaşım yoktu genelde yalnız kalmayı tercih ediyorum bu doğamda var. Küçük bir parkın yanına geldim banka oturdum bir süre oynayan çocuklari izlemeye basladim. Bende dayanamayip salıncağı kaptim telefonumdan Model - Mey şarkısıni acarak sallanmaya başladım iyi gelmişti. Sonra kalktım eve doğru adımladim ve birine çarptım oha lan! !! Burnum acıdı " sen önüne bakmazmisin yaaa amacın ne amaçsız " diye bağırdım ve o kişiye baktım birde ne göreyim! !! Tipsizin önde gideni dedi ki " azcık nazik olsana özür dileyecektim " ahhh! Bu sözler çok klişeliydi ayağımı yere vura vura önünde beklemeye başladım " hadi dile bekliyorum " dedim "Özür dilerim " dedi ve yanimdan geçerek gitti. Süre nerdeyse doluyordu eve doğru adimlarken yakinda bir kız grubu vardı okul hakkinda konuşuyorlardı meraklandim ve sordum"kizlar ne duyduğunuzu bana anlatabilirmisiniz??"diye homurdandim siyah saçlı mavi gözlü kız"vali açıkladı okullar erken açılacakmis ve sanırsak yarın " dedi ve ben şok ve ben wefat.Eve hızlı adımlarla gittim eve vardigimda 'galiba komşu gelmemiş'diye düşünüp içeri daldım. Annem sinirli olduğumu anlamış ki sordu "neoldu kiz neden sinirlisin" ve ben patlama" vali okullarin yarin açılacağını söylemiş daha bir sürü planlarım vardi ve üstelik hiçbirşeyim hazir değil he-" diyr devam edecekken Annem " kızım sakin ol demin okuldan aradilar seni başka okula atamişlar sabah gidip liseni öğrenmen gerekiyor" dedi Ama bu kadarı da fazlaydı oturdum hem sinirimin geçmesini hem de komşunun gelmesini bekledim.
Kapi zili çaldı ve açmaya gittim.benden önce selim yetişti ve kapıyı açtı "Hoşgeldiniz buyrub anbem içerde bekliyor"dedim kadın"ayyyy sen servetin kızımısın? Ayyy nekadara büyümüş maşallah tü.tü.tü"diyip yanaklarimi sıkıp sallamaya başladı "mrhaabi ifendm-yanakları sıkmayı bırakır-ben selin memnun oldum" dedim ve içeriye aldım annem kalkıp" ayy reyhancim hoşgeldin canm kızımla Tanıştınız mi?" Dedi reyhan teyze " evet canm çok tatlı bir kızın var" dedi. Anneme dedimki"Anne yarin için hazırlanayim malum okul başlayacak" dedim annemin onayını alıp odama çıktım aksama kadar okul icin hazırlık yaptım. Kapi çaldı selim koşarak açtı. Abimin içeri girmesiyle. Reyhan teyze yerinden kalkip abimin yanaklarini sıkmaya başladı bebek muamelesi gören abimle kesinlikle dalga geçecektim. Yukarı çıktı ve ben kahkahalarla Gülmeye başladım" noldu harika karşılandın" diye kahkaha atarak güldüm"Benimle uğraşma cilvedoz"dedi skshskshskshisdhhgshshshsh
Işime geri döndüm abim" yarın okul açılıyormuş cilvedoz" dedi" Biliyorum sabahtan beri hazirlaniyorum şiştim yeminlen" dedim. Erken yatmam lazımdı pijamalarimi giyip yatağma geçtim. Reyhan teyze gitmişti. Şimdi annem de yatacakti babammi babam market işletiyor o geç gelecek. Ve göz kapaklarim ağırlaştı ve kendimi uykunun kollarına bıraktım..*************
Merhaba arkadaşlar inşallah beğenmişsinizdir...
Begendiyeseniz vote ve yorumlarinizi eksik etmeyin şimdiden teşekkürler. ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşitli Aşklar Kurulu(Düzenleniyor)
Novela Juvenil---------¤---------¤--------- Biz ayrı çeşitlerde aşklar yaşıyorduk Ben-nefret dolu Derya-tutku dolu Mine-inişli çıkışli Biz bütün sorunlara karşı hep böyle dedik "Herzaman kendim olmalıyım, Aşkla mutlu olmalıyım, çeşidi her ne olursa onu yaşamaliyi...