Po příchodu do pokoje se Jay hned rozběhl ,,Zabírám si horní palandou!" zakřičel a vyskočil nahoru.
Je jako malý děcko.
Jenom jsem zakroutila hlavou a šla si sednout na svoji postel. Každý pokoj měl svoji koupelnu. Chtěla jsem jít do koupelny, ale Jay mi přilít před obličej, sundal si triko, hodil ho po mně, usmál se, vešel do koupelny a zavřel mi dveře před nosem.
To snad nemyslí vážně?! Ale tělo má fakt dobrý.
Ježiš na co to myslím...,,Hej, co děláš? Tam jsem teď chtěla jít já" Zakřičela jsem a bušila pěstí na dveře.
,,Smůla." Řekl arogantním hlasem, a už jsem slyšela jenom téct vodu.
Naštvaně jsem si šla sednout, a nervně čekala až výjde z koupelny.Po půl hodině konečně vyšel. Zvedla jsem se a chystala se tam jít. Zastavil mně a říká ,,Jo, asi došla teplá voda." a dál si sušil ručníkem vlasy.
,,To ti teda pěkně děkuji." Řekla jsem a práskla za sebou dveřmi.Po rychlé studené sprše jsem vyšla v ručníku ven.
Jay už ležel v posteli, ale ještě nespal.
Když slyšel že jsem už vylezla ze sprchy, tak si sedl a začal mě s radostí pozorovat.
Nechápavě jsem se na něj podívala a chystala se jít do své postele.
Najednou jsem uklouzla. Jo... uklouzla jsem po louži co tam po něm zůstala.
,,Pozor holubičko, klouže to." Řekl a začal se smát jako blázen.
,,Hahaha...To je přímo k popukání." Řekla jsem sarkastycky.
To je vůl, já ho zabiju!V koupelně jsem se převlékla do volných, šedivých kraťasů a volného bílého trika.
Po ústní hygieně jsem si šla lehnout zpátky do postele.
Jay ještě nespal a tak jsem se ho zeptala ,,Čistil sis vůbec zuby?"
,,Jo, měl jsem žvýkačku." Zasmál se.
,,Aha..." Řekla jsem, se znechucením ve tváři.
No fuj...tak to je nechutný.Než ráno přišel Josh, tak už jsem byla vzhůru.
Josh odemkl dveře ,,Vztáváme lidi." Řekl nahlas.
Jay jenom ze spaní zachrochtal.
Josh k němu přišel a cvrnknul mu do ucha.
,,Co... co se děje?" Vykřikl zděšeně.
,,Vstáváme. Oblečte se, a pak jděte na snídani, tam už se dovíte co dál. Jay si sedl, protáhl se, promnul si oči a zamlaskal.
,,Tak dělej, obleč se nebo přijdeme pozdě." Řekla jsem mu.Představte si místo Sněhurky Jaye :D
YOU ARE READING
White Dove
AçãoAhoj, jmenuji se Katie Stoneová a je mi 21 let. Ještě na střední jsem snila o tom, jak odmaturuju, v osmnácti se odstěhuju od rodičů, jak budu mít skvělou práci ve které budu vydělávat dost peněz abych si mohla koupit vše na co si vzpomenu, nebo mít...