7.časť

237 13 0
                                    

Stlačila som share ešte prešla raz nástenku dopísala si s Nat a vypla notebook.Bolo asi pol 10 a mne sa ešte spať moc nechcelo.Rozhodla som sa že sa pôjdem trochu prejsť zo psom.Ale nechcelo sa mi ísť samej tak som zavolala Nat či nepôjde so mnou.Už je zdravá takže super.

,,Natalie?"ozvala som sa do telefónu.

,,Ano moja?"

,,Nespíš ešte?"

,,Ehmm..nie nudím sa akurát tak."zasmiala sa.

,,Takže super.Poď so mnou na prechádzku mne sa spať ešte nechceš tak môžme vyvenčiť Luckyho a môžem ti porozprávať ešte o dneskajšku."

,,Ochh super.Tak na seba hodím len niečo shopnejšie a idem."

,,Ok.Stretneme sa v parku na tej našej lavičke.Pa."

,,Budem tam.Čus."zložila.

Obliekla som si legíny,tričko na ramienka a zobrala zo sebou svetrík.Veď je už skoro leto a vonku je príjemne.Zišla som dole aj zo psom a išla som von v tom ale zastavila mama.

,,Kamže kam slečna?"spýtala sa mama.

,,Idem von s Luckym nechce sa mi spať nevidíš?"odvrkla som.

,,Takto neskoro?A kde si bola dneska poobede?Hmm"začala klásť úplne nepotrebé otázky v ten nepravý čas.

,,Nie nieje neskoro.S kamarátom.Všetko ponáhľam sa Natalie ma čaká?!"chcela som nech už konečne ma nechá na pokoji ale ona nie.

,,O 11 najneskôr nech si doma.A nepapuluj."skončila a odišla.

,,Rozkaz."povedala som a zabuchla som dvere.

Išla som smerom k parku aj s Luckym.Pekne kráčal na vodítku vedľa mňa.Keď som dorazila pri park a pri "našu" lavičku Nat tam už sedela.

,,Ahooj."objali sme sa.

,,Čauky moja."

,,No čo ideme sa tu trochu poprechádzať?"usmiala som sa na ňu.

,,Jasné ideme a ty mi zatial porpzprávaj všetko čo ste robili včera vonku s Harrym."iskrili sa jej oči.

,,No dobre...."začala som rozprávať a popritom sme sa prechádzali po parku.

,,Potom sme sedeli tuto v parku a fotili sa,rozprávali a podobné veci.Vieš aké ma pekné pozadie?" ,,Aké?Vás dvoch?"zasmiala sa.

 ,,Nie!On a Louis taký xichtík tam robia.Ňuu."zvískla som. :DDD

 ,,Jééé.Larryyyyyyyyyyyy.No pokračuj."usmiala sa.

,,A potom mi zostala zima tak sme išli k tebe."zasmiala som sa.

,,Krava."zamračila sa ale potom sa smiala aj ona.

,,A to je všetko?Žiadna pusa ani nič?"táto jej otázka ma zaskočila.Síce je moja najlepšia kamrátka ale moje vnútro mi hovorilo aby som jej to nepovedal.Bude lepšie keď to nebude vedieť nikto len ja a Harry.

,,Nie."po chvílke premýšlania som konečne odpovedala.

,,Neverím.Dlho si premýšlala."zasmiala sa.

,,Ale vážne nie neboj sa.Veď som ho prvý krát videla a Liamovi by som to nespravila."

,,Hahahahhaha."začala sa smiať.   ,,Nespravila?A s tým chalanom čo si sa vyspala v tom bare?Si ho nepoznala vôbec ani meno nevieš.Ale nespravila."stále sa smiala jak uderená.

,,Ty kravaa.Ale šak to som bola opýtá.To je niečo uplne iné."zasmiala som sa aj ja

,,Ok ok.Verím ti teda."už to neriešila.Odlahlo mi.Aj keď sa mi jej moc ťažko klamalo pretože vie o mne všetko ale že úplne všetko a jednu posratú pusu o tej nevie.Nevadí poviem jej to keď bude ten správny čas.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now