Del 1~

43 3 2
                                    

Avery POV•
Vi var allerede en uke inn i sommerferien. Jeg skulle møtes med Emily, bestevennen min. Vi hadde vært bestevenner siden syvende, og hun var den eneste jeg stolte fullt på.

Vi gikk på butikken for å kjøpe godteri. Det trengst når man skal ha overnatting vettu. Emily fant en barnehandlevogn og løp med den bort til chipshylla. Hun studerte hver eneste pakke, og  så på meg da jeg kom bort til henne. "Dette er umulig", sa hun "hvordan skal vi velge en??" Jeg måtte le av henne. "Ta to du", sa jeg. Ansiktet hennes lyste opp og hun forsynte seg med to av de største posene.

Da vi skulle til å gå til hyllene med sjokolade, hørte vi kjente stemmer. Det var guttegjengen. Det betød at Carter var der. Shit.
"Hei, la oss gå til smågodtet i stedet", sa jeg fort til Emily. Hun så forvirret på meg. Guttene kom rundt hylla. Den første jeg så var Carter, selvfølgelig. Emily så på Wilson, bestevennen til Carter. Hun likte han. Hun begynte å rødme. Men ikke like mye som meg. Da de var på vei til å gå forbi oss så Carter på meg og sa "hei", og smilte. OMG. Jeg så på Emily, som allerede så på meg. Jeg var sikker på at jeg så ut som en rynkete tomat.

Vi handlet ferdig og begynte å gå mot huset hennes. Vi snakket om hvor kjekke Carter og Wilson var på hele veien hjem. Vi hadde det kjempegøy og så på både romantisk og skrekkfilm. Jeg måtte sette filmen på pause fordi Emily skulle hente pizzaen som var i ovnen. Imens så jeg på storyene til vennene mine på snapchat. Jeg så at en jente (som verken jeg eller Emily likte) hadde lagt ut noe. Det var et bilde av henne og Carter, og et av en TV. Det stod "fiiilm💕😊😝😜😋"... Da Emily som tilbake var jeg helt stille og visste ikke hva jeg skulle si.

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Heeey, første delen av historien😉😏 Stem og kommenter❤️ Takk for meg.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 10, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

The crushWhere stories live. Discover now