Ella's POV
Ik loop het strand op en stop mijn handen in mijn zakken waarna ik zucht. Ik ga op het zand zitten en kijk naar het water. Normaal gesproken zou hij hier ook zitten. Alleen ik denk dat hij hier nu niet meer zit omdat we een soort van vrienden zijn? Of zijn we echt vrienden? Ik bedoel, ik praat dan wel niet zo met hem als ik doe met Nina, Fleur of Jess maar ik praat wel met hem? En we hebben soms plezier?
Eigenlijk heb ik dit best wel gemist.
En het is best wel fijn zonder Niall. Net zoals de eerste keer dat ik hier kwam.
Ik sta op en loop naar het water toe. Het is nu dan nog wel koud maar erlangs lopen is niet fout toch?
Ik pak wat schelpjes op en gooi ze in het water waarna ik even lach. De eerste keer dat ik echt naar het strand ging. Dat ik echt in het water ging zwemmen enzo deed ik dit ook. Met mijn vader en mijn broer. Ik gooi nog een paar schelpjes en als ik geen schelpjes meer heb pak ik er opnieuw een paar op.
Als ze allemaal weggegooid zijn gaat mijn telefoon en klop ik snel mijn handen af. Ik vis mijn telefoon uit mijn zak en neem hem op.
"Ella?," zeg ik en ik bijt even op mijn lip. Ik moet echt vaker gaan kijken wie er belt, want dit is altijd zo ongemakkelijk.
"Ella? Is that you?" Ik frons even en maak een instemmend geluidje.
"It's me, Ally, I don't know if you know me but I am in your Maths class." Ik maak weer een instemmend geluidje en wacht tot ze verder gaat met praten.
"I got your number from Nina, so you can blame her. But. I wanted to ask if you wanna be my partner for the upcomming math project." Er komt een wiskunde project aan?!
"Euhm, yeah sure." Ik glimlach even maar stop als ik me bedenk dat ze me niet kan zien. Dat heb ik ook echt te vaak.
"Okay! See you soon." Ik glimlach en maak wéér een instemmend geluidje waarna ze ophangt. Creep.
Ik stop mijn telefoon weer weg waarna ik weer ergens op het strand ga zitten met mijn gezicht gericht op de zee.
-
"Hé Ella, you're here again!" Ik schrik op en draai me om. Niall?
Niall?!
Ik ben hier nu zo ongeveer twee uur. En ik had eigenlijk niet verwacht dat hij zou komen, sowieso ik had niet verwacht dat hij zou komen. Hell. It's been two months. Twee maanden geleden kwam ik hier voor het laatste.
"Niall? What are you doing here?" Ik probeer niet bot te klinken dus ik glimlach ook maar even.
"Oh. Euh. Nothing..." Ik frons even en kijk hem aan terwijl ik opsta.
"Nothing?"
"Okay I still come here."
Oké hij is echt eng. Ik dacht dat we vrienden waren maar vrienden stalken elkaar toch niet?!
"Oh," zeg ik zachtjes en ik beweeg even met de punt van mijn schoen in het zand. "Since I came here?" vervolg ik en ik kijk op.
Hij knikt. "Yeah. Every day. Only not when I have rehearsals," zegt hij en hij knikt weer even.
Ik zei het. Stalker.
"Oh. Wasn't it cold? I mean it was winter?" Hij grinnikt even en knikt. "Yes it was. Very very cold." Ik knik even en stop mijn handen in mijn jaszakken.
Als ik net mijn mond open wil doen hoor ik gegil en ik kijk achter Niall. Vijf meiden komen door de opening van het strand gerend en als ik terug wil kijken naar Niall staat hij niet meer waar hij net stond. Ik kijk rond en zie Niall het strand over rennen met zijn telefoon in zijn hand. Ik kijk hoe de meiden achter hem aan rennen en sta er haast een beetje verloren bij.
Niet veel later komen er vier jongens het strand opgerend, waarvan ik degene met de krullen, Harry toch?, herken. Ik herken ze allemaal wel, van Kerst, maar ik bedoel qua naam.
"Hé girls?" Ik kijk naar een jongen met zwart haar, die deze woorden net heeft uitgesproken. Als ik naar de anderen wil kijken zie ik ze in een cirkel om me heen staan. De meiden beginnen nogmaals te gillen en rennen ieder naar iemand toe, die weer wegrennen. Ik frons en bekijk de gebeurtenis even waarna ik naar Niall kijk die wegrent van een van de meiden. Ik ga iedere jongen een voor een langs waarna ik het strand af begin te lopen. "Ella? Where are you going?" Ik blijf doorlopen en bal mijn handen tot vuisten in mijn jaszakken. "Ella? Harry go away. Ella? Ella?!" Ik loop door totdat ik de hoek om ben, waar ik begin te rennen.
Wat was dat?!
Als ik thuis kom trap ik mijn schoenen en trek ik mijn jas uit waarna ik naar boven loop. Als ik op mijn kamer ben pak ik mijn telefoon en kijk naar de nieuwe berichten. 17 van twitter. Ik ontgrendel mijn telefoon en open twitter.
Niall Horan
Why did you leave?
Are you ignoring me?
Please answer me?
It wasn't my fault was it?
Hello?
Ella?!
Please don't be mad!
Ella...
I won't stop till you answer.
So...
Ella?
Please?
Why don't you just answer?
Ella.
Why. Did. You. Leave?
The fans weren't my fault?
Okay so they were? But I didn't plan them?!
Ellaaa''
Stop spamming me.
Ik klik de app weer weg en open whatsapp. Hij gebruikt mijn nummer niet maar wilt hem wel? Dat is zo... Dom?!
Ik pak de koekjes die ik had meegenomen van beneden toen ik daar eerder was en open het pak. Ik pak een koekje en begin hem op te eten.
Stupid stupid.
Ik kijk naar mijn telefoon die aangeeft dat er meldingen zijn en zet het geluid uit.
Niet dat het erg helpt want hij begint te trillen. Ik schakel hem helemaal uit en begin langzaam aan alle koekjes op te eten.
-
Oké oké. Veertien dagen :$.
MAAR HET IS VAKANTIE EN IK BEN BLIJ. Ik heb namelijk een iPhone gekocht :)). En een negen voor de Rep van Frans <3
Maar oké ik hoop dat dit lang is want ik ben zo omg. En ik moet echt meer gaan updaten. Maar hier is het dus.
xx
JE LEEST
I'm so done with you.
Fanfic'Ella please. I'm so, so sorry!' Ik rol met mijn ogen en kijk hem boos aan. 'Stop it! It's not my fault that you ruined it.' Ik draai me om en wil weglopen als ik een hand om mijn pols voel. 'Please Ella listen!' Ik draai me woest om. 'No Niall. I'm...