Bölüm 1-GİRİŞ

55 9 9
                                    

AÇIKLAMA:

MERHABA arkadaşlar , bu ilk hikayem değil ancak her ikisinin de  bendeki anlamı farklı değil.Tek bir kişiye ithafen ... O da' F.' Bir gün bu satırları okuman dileğiyle ....


'cikkk cikkkk cik cik cik'    ufff ya, işte bu benim her zamanki alarmım ...Tanıştınız umarım kendileri her sabah hiç acımadan beni uyandırır.Ama ben öyle akıllıyım ki kapatıp tekrar yatıyorum.Naber alarm, ha sen bana hiç acımadın ben de sana acımıyorum ... yatıyorum hala yatakta ...

kolumdaki saate bakayım da okula geç kalmayayım bari derken hemen kalkmam gerektiğini anladım...üniversitede okuyorum.hukuk fakültesi ....(ooo dediğinizi duyar gibiyim) ama o da normal bi üniversite...Tamam,tamam şaka ya niye 'oooo' diyesiniz ki...eh yani... öyle işte ... başka ne söyleyeyim, neyi merak ediyorsunuz...fiziğimi merak ediyosanız, hiç memnun değilim kendilerinden ...

saçlarım normalde kıvırcık ama sorun bakalım kullanıyor musun diye ? Hayır . Asla. neden mi? çünkü benim güzel buklelerim yok...Sadece kabarmayı bilen saçlarım var ...bu yüzden asla doğal saçımı kullanmıyorum evet.hergün akşamları düzleştirip üstüne bi de maşa ...Cidden çok yorucu bi şey ..Ah ,AH biz kızların ne kadar şeye katlandığını bu erkekler bi anlasalar ...Ama yok anlayamazlar .anlayışsızlar nolcak hepsi aynı hepsi ...gıcıklar...Neyse konumuz erkekler değil (şimdilik !).Kendimden bahsediyordum...gözler ela.güneşe çıkınca yeşil...(he he he,şaka şaka ela gözlülerin meşhur sözleridir bunlar gülün diye söylüyorum) .veeeeee zayıf değilim .evet zayıf değilim,çok şişman da sayılmam herhalde...bel ince, basenler fora.... anladınız siz .Ama napayım yani genetik anneden ...bu konuda şanslı değilim...neyse boy 1.60...kısayım da yani hani şöyle selvi boylum al yazmalım olmak vardı ya  olamadık.  kısa , bodur  bir kızcağızım işte anlayın yani...

fiziği bi kenara bırakalım... evet şu an da üniversiteliyim ...müthiş bi şey .her üniversiteli  havalıdır ...1 sene sonra bu havanı söndürüyorlar ...haberiniz olsun liseli gardaşlarım,o yüzden çok yükselmeyin düşüş fena oluyor... ben nerden biliyorum çünkü ben çömezdim artık değilim.2. sınıfım, kaldı 3 sene...3 sene sonra avukat Mira ...Aaa ben adımı söylemedim değil mi ? (gençliğime verin )

 Bendeniz Mira ... Mira BEYLİCE ( şaka şaka  o MEDCEZİR DE )  MİRA MUTLU  ...mutlu değilimmm..o sadece soyad o kadar .

Ayyy,okula geç kalacağım  ilk günden .. hemen hazırlanmam lazım ... ve başladım maşa ısınadursun...gel bakalım makyaj kutusu .sade makyajı sevenlerdenim .Favorim ise rimellerim ...uzun ve hacimli kirpikler ...en sevdiğim ruju çok belli olmayacak şekilde parmağımla hafifçe sürerim...ve yeni keşfim bb kremler ...bu kadar makyaj tamam.şimdi saçlar....

                                                         1 saat sonra 

evet, saçlar da bitti... aynaya baktım hazırım . saate şöyle bi baktım ki hemen üstümü giyinmem gerekiyor. Ne giyeceğime bir gün öncesi karar verip hazırlamıştım.(ilkokul çocuğu gibi, akşamda ayakkabılarımla uyudum zaten, .) ) evet hazırım. Çantama baktım .. Her şey hazır... Tamamdır çıkalım bakalım...Ayrıca apartta kalıyorum ...tek kişilik ..Ailem sağolsun zor bi okluda okuduğum için kıyak geçtiler ama bunun da dezavantajı var tabii..ne gibi , şöyle ki arkadaşlık ilişkisi zayıf oluyor zaten çok çekingenimdir ... Ayrıca çok da soğuk görünüyorum dışardan... havalı , cool , soğuk ,itici .... Söylerken bile içim bi hoş oldu.Normalde  böyle biri değilim ...Ama alışıncaya kadar böyleyim napalım...

EVET ,şu an duraktayım ve otobüs bekliyorum...hah işte bi tane geliyor...Hazırlan Mira...Adımı attım kartımı bastıp ve ilerliyorum. yer yok ... Ayaktayız anlaşılan...tam gidiyordum ki otobüs hareket etmesin mi( diyosunuz e hareket etcek tabi, etcek de hiçbir yere  tutunmayınca insan )şekilden şekile girip son anda tutundum. Yani dakika bir gol bir ...İLK rezilliğim vatana millete hayırlı olsun... Siz de alışın, ben çok rezil olurum ...AH ,ahh buda genlerden ...ve okula geldik ... şimdi okuldan içeri girdim yürüyorum bütün asaletimle (!)

bir kalabalık bir kalabalık...Uzaktan gülümseşiyoruz arkadaşlarla ... AYY ,herkes bi değişmiş...Yaz herkese yaramış anlaşılan...

'Naber Mira, nasılsın' kafamı çevirdim ki Betül ...

' iyiyim ,sen '

' bende iyiyim ,saçlarını kestirmedin mi hala?' ağzım beş karış açık kalmıştı....yine mi saçlarım...Hey Allahım ya...

' kestirmedim ,ben böyle seviyorum'   ya sanane ya sa-na-ne ...bi gün elimde kalacak bunlar...

'Ayy insan bu kırıklarla gezmeye utanır canım ya'  sanane bee ,senin kalp kırmalarının yanında saçımın kırıkları ne ki ...Allahım birisi kurtasın beni...amin ...

'Miraaaa'  ayy , ya ,Allahım şükürler olsun yaaa canım kankim benim tubişim benim...

'günaydın ,Tubişşş'   sarıldık  ,canım ya ne çok özlemişim....Betül de katlanamamış gitmiş...Git canım git ...yolun açık olsunnnn...ha ha ha....

neyi bekliyoruz biz...herkes bi şeyi bekliyor da ...böyle kuzu kuzu...

' başkan geliyor bak ' geçen seneki bizim başkan . Baya sözü geçen birisi ,tüm sınıfa hakim. sınıfın popüler grubu 'başkanın tayfası' ...onların sınıfta belirli yeri vardır gelip kimse oturmaz ... saygıdan ama... sınıf için az şey yapmadı...(helal  başkan be) ve arkadaşları , tek tek baktım ...Başkan ,yanında Ahmet, selim,ali  ve.... Kaan ...

o sırada kafasını çevirmesin mi göz göze ....geldik ... hemen kafamı çevirdim.Noluyor be Mira ,abartma istersen ... Yok artık bi şey yok  ...

ÇOK efendi ya... sakin ...yakışıklı(sınıftaki kızlar bayılıyor)...ama yok bi şey yani tek bir konuşmuşluk yok yani aramızda ... malesef ...çok isterdim ama yok...hepsi benim suçum ... 

'evet arkadaşlar ,yeni dönemimiz hayırlı olsun... girebiliriz ' dedi başkan ve girdik tubişle beraber...nereye otursak acaba .hah, 'bak burası , tubiş oturalım '  oturduk ...

ama o da ne? başkan ve arkadaşları hemen önümüze geçmesinler mi ...öff ya burası onların yeri olcak herhalde...bendeki şans ...ne ne nee, yok artık ya tam önümdeki yere ...Kaan ya .. BAŞKA yer mi yok ...of oturdular... hemen önümde ya ...saçlarını hafif uzatmış...ama çok yakışmış...

çantamı koydum hemen önüme ...bizim sınıf amfi..200 kişilik ...sinema salonu gibi..

' geçebilir miyim' hemen kafamı yana çevirdim, bi çocuk ... hemen kalktık ,önümüzden geçmesi için yer verdik...çocuk tam geçiyordu ki benim çantaya dokunmasın mı ...git çanta sen düş.. . nereye düştü tahmin edin, edin hadi...

 Kaan'ın kafasına ....Ayy ya ama yaa ... Şuan yer yarılsa da düşsem yani , sen de çocuk dikkat etsene geçerken ya ...

Kaan çantayı alıp  ve arkasını dönmesin mi ...Hemen elinden aldım çantayı...

'Pardon ben istemeden...' pardon ne yaa. özür dilerim desene ...gözlerimi kaldırdım...

gözleriyle ...o güzel gözleriyle  bana bakıyor...Böyle güzel bakılır mı ... eridim bittim ben...

'Önemli değil , Mira'

 nee , ne dedi ,,duydunuz mu.... MİRA dedi ...Miraa ...İsmimi.... benim....biliyormuş.....

  İLK KEZ KONUŞTUK BİRİMİZLE İLK KEZ....



                               .... DEVAMI YAKINDA ....

YENİ HİKAYEMDE  BENİ YALNIZ BIRAKMAYIN DOSTLAR...HEPİNİZİN DÜŞÜNCELERİNİ DİKKATLE OKUYACAĞIM ...ÖPÜYORUM YENİ BÖLÜM İÇİN ÇOK BEKLEMEYECEKSİNİZ...




Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 01, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

baş harfi 'F' Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin