Ben cansu türkiyede en zengin adamlarının kızlarından biriyim.
Babam ise şenol yerimdag , evvet yerimdag holding'inin sahibiyiz bir gerçek vardır ; zenginlerin burnu herzaman havadadır derler ama ben o sandığınız zenginlerden biri değilim oldukça saf , kalbi temiz olan insanlardan biriyim durun size nasıl bir yaşantım var anlatayım ;Ben 20 yaşında yetişkin bir kızım . Babam , üvey annem ve üvey kardeşimle birlikte yaşıyoruz. Benim annem yok öldü yada öldü diye sadece ben biliyorum . Ben annemi hiç görmedim babama herzaman ; benim anneme neoldu baba diye sorunca kızım sen daha beş yaşındayken annen öldü derdi ama ben babam nederse desin annemin öldüğüne inanmazdım. Nedendir bilmem galiba hiç görmemiş anneme ölmeyi yakıştıramazdım. Üvey annem ve üvey abim bana hiç soğuk davranmazlar herzaman beni sevdiler dertlerimi dinlediler o yüzden onları çok severim ama benim ençok sevdiğim kişi üvey abimin arkadaşıydı yani bartu o herzaman bizim eve , abimi görmeye geldiği zaman kalbimde kelebekler uçuşuyormuş gibi hissederdim ben galiba ona aşık olmuştum ama sizce böyle birşey olabilirmiydi . Benim üvey abim yirmidört yaşında ben ise yirmi hayır hayır asla böyle birşey olamazdı . Yoksa tüm sosyateye rezil olurdum peki ben şimdi ne yapıcağım acaba kendimimi öldürsem yada assammı şu kalbimle nasıl baş edebileceğim . Öncelikle yapmam gereken ben ona aşığım ama o bana aşıkmıdır , bence deildir ama bunu çözeceyim.
Ertesi gün üvey annem bartuyu yemeye davet etmişti . Bunu duyduğumda havalara uçmuştum ama biran önce hazırlanmam gerekiyordu bu yüzden dolabımı altüst etmiştim bartuya bir soru sormuştum en sevdiğin renk ne demiştim oda bana kırmızı die cevap vermişti . Bence bu akşam kırmızı bir elbise giymem gerekliydi . Bana yardım etsin diye edayı çağırmıştım oda bartunun kız kardeşiydi . Kız kardeşiyle aynı yaşıtım ama benim düşündüyüm duruma bak resmen kendimden utanılacak duruma gelmiştim ama nababilirdimki çok yakışıklıydı . Kapı çalıyordu bence kesin cansu gelmiştir die sevinçle aşağıya indim sonunda cansu gelmişti. Oda biliyordu abisine olan duygularımdan bu yüzden vicdanım birazda olsa rahattı .