#13 Tipovi momaka

47 7 5
                                    

1."Frajeri"
-Devojke lude za njima iz nepoznatog razloga.Ti frajeri se uglavnom bave nekim sportom,ali su bezosećajni baš zato što skoro svaku imaju bez truda.Devojke,ne dozvolite sebi da budete sa njima.

2.Glupi
-Oni ne razumeju sarkazam,viceve i sve što bi razumelo dete II razred.Najčešće se osramote a da to ni sami ne znaju.

3.Huligani
-Oni misle da su glavne face kada ismevaju nekoga zato što je debeo ili šta već.Zapravo ih svi mrze.

4.Oni koji ne umeju da se svađaju
-Ovo se odnosi i na devojke ali nećemo sad o njima.Oni misle da je uvreda "Glupačo glupa" ili debilu i gotovo crkavate od smeha dok se "svađate" sa njima.

5.Ne znam kako da nazovem ovu grupu momaka
-Oni uvek vređaju vaše roditelje umesto da uvrede vas i misle da su face.Ako neki momak čuta ovo "Druže,samo sebe ponižavaš tako"

6.Hodajući selfie
-Muška elita,tatina princeza i ostali nadimci.Kada uđete na društvene mreže zaboravite kako se zovete jer vam je naslovna strana preplavljena slikama od te iste osobe.Šarmantno,da.

7.Sportisti
-Oni se ugl bave dugo sportom i kada se odeljenski igra taj sport koji oni treniraju,deru se na svakoga ko pogreši ali kad oni pogreše to je sasvim ok.

8."Starog kova"
-To ni u jednom slučaju nisu "kul tipovi".Oni korise izraze koje su i mojoj babi zastarele,bacaj kletve("U grom te spalio") i ne gledaju tv.

9.Popularni
-Oni su veoma slični frajerima,ali oni su mešoviti.U popularnima su frajeri,huligani,sportisti a ponekada i muške elite.

Hm,mislim da bi to bilo to.Ako želite još ovakvih delova,napište u komentaru.Takođe napişte koji vas tip momaka najviše nervira.

Koliki si rtd od 1 do Katarina?Onde histórias criam vida. Descubra agora