Merhaba arkadaşlar,aşağıda açıklamasını yapmış bulunduğum her madde kendi adıma çok önemli.Okuyup değerlendirirseniz çok ama çok sevinirim💞💕💞💕
•Öncelikle yeni bölümle ilgili konuşayım.Yeni bölümü yazmam için son bölümün 100 beğeni alması gerekiyordu.
•Benim amacım bildiğiniz gibi asla beğeni çok olsun,okunma sayısı çok olsun değil.Benim amacım hikayenin ne kadar sevildiğini ölçmek.Ve bunu ölçerken en iyi ölçüt beğeni sayısı oluyor.Sınır koymamın tek ve önemli sebebi budur.
•Anladığımız üzere beğeni sayısı hala 100'ün üstünde değilse hikaye beğenilmiyor demektir.Bu yazar için hem kötü hem üzücü bir durum.
•Ben asla yazmaktan ki bundan öte AlSel'den vazgeçmedim.Vazgeçmeyi de düşünmüyorum.Hala yazarım.Bu hikayenin başlangıcı +18 olduğu için devam ettirmesi zor oldu açıkçası.Aslında konuya beğenerek başlamıştım.
•Hikayenin süreci hakkında şunu söyleyeyim ki çocuk Ali'nin çocuğuydu.Emre yalan söylemişti ve doktorla anlaşıp yanlış rapor hazırlatmıştı.
•Bundan önceki hikayeyi final yapmıştım.Galiba bu hikaye için de üzülerek söylüyorum ki son yaklaşıyor.Ben yazarım dediğim gibi,sizlerin beğenisi önemli olan.
•Ve şimdi yeni bir hikeyeye başlamak istiyorum.İstediğiniz bir kurgu veya herhangi bir olay,karakterler ,mekan ve tasarı için yorumlara görüşlerinizi belirtmenizi rica ediyorum.
•Biz yazarların yazarken sizlerin sevgisinden başka kazandığımız bir şey yok.Önemli olan sizsiniz.İstediklerinizi dediğim gibi ;konu , tasarı veya kurgu olarak yorumlara bırakırsanız çok sevinirim.
•Burada kazandığım her unsur hayatımda bana çok şey kattı.Çok iyi insanlar tanıdım ve çok iyi dostlar edindim.Hepinizi çookk ama çoookkk seviyooruummmm💞💕🙆🏻😚😘Bu her zaman böyle devam edecek😇☁️
•Değer verdiniz,değerlisiniz...💎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANIYOR İÇİM
FanfictionAma hayat ya işte,biri üzülür biri sevinir;biri aşkını bulurken biri terkedilir... ...YANIYOR İÇİM... "Yanmaya hazır kor"