Adam'a hayran kalan kadın;Adam'ın içini yakmıştı..!

336 19 3
                                    


(Güneş kapıya yöneldi anahtarı çıkardı)

Güneş: içinden söyleniyor ;hade ne bekliyorsun adam... Ya arkamdan seslen ya..da gitsene öyle ordan..ortadan bakma.. "

(Haluk öylece izledi; güneşi içeriye girişini)

Kadın inatçı, adam inatçı..

(İkisi de birbirinden habersiz, türlü bahaneler bulmuş  ve arkasına saklandılar..)

Aşk kolayı sevmez, nerde zor varsa gider onu sever..!

Haluk otele gider,teras katına, dünkü müdür verdiği okul öğrenci yardımı dosyasına baktı,  orda okul müdürü ve güneşin tlfn No vardı.

Haluk müdürü aradı ve şu ana kadar iş adamların kişi başı yaptığı mevlanın ne kadar olduğunu sordu.

Müdür de şuan isimleri veremem ancak; şirketler 50 bin tl bağışta bulunuyor ve ortalamanın bu ol duğunu söyledi..

Haluk :ozaman ben şirketim adına 150 bin tl bağışta bulunuyorum.

Müdür şok olmuştu..! Tabi efendim. Size okul ve öğrencilerim  adına teşekkür ederim..

Haluk: teşekkürlerinizi güneş Hanım'a ve benimkini de iletirseniz memnun olurum, ve bu yardım tamamen kendileri üstün ikna becerisiyle oldu.

Müdür:tabi efendim..

Haluk telefonu kapattıktan sonra şöförü arayıp otel  önünde geçen kaza yaptıkları arabanın anahtarı danışmanda al, yarın sabaha kadar kaparto tamiri yapılıp yep yeni yapılsın, masraf neyse muhasebeden al.

(Haluk arabayıda hal etmişti)

(Haluk viski alıp terasta manzara karşı içiyor, ve aklında bütün günki güneş olan an geliyor)

Haluk: ne oluyor, bir kadın seni etkiledi- etkilenmek hafif kalır içim yandı ve bu aşk mıydı? Gözlerinin boğusunda boğulmak isterken kokusuyla yeniden canlanıyordum..!

Güneş yemek yedikten sonra,

Ikizler: annecim senden birşey isteyecez, ama nasıl söyleyecez..

Güneş: hade hade dökülün kızlar

İkizler: bu gelecek ay okul gezisi var gidebilirmiyiz.

Güneş: bakalım, uslu durursanız neden olmasın..

(Güneş telefonu çalarak sohbet sona ermişti, arayan okul mudürüydü)

Müdür: güneş hoca sizi rahatsız ettim ancak biz size teşekkür etmek istedim, bu arada Haluk Mertoğlu nun teşekkürü var size iletmelerini istedi, ve kendileri okula 150 bin lira rekor bağışta bulundu ve bunu sizin ikna kabiliyeti yüzünden olduğu söyledi..!

Güneş şaşırmış ve bugün yeterince şaşırmak kotasını doldurmuştu..

Güneş telefonu kapattıktan sonra yatak odasına geçti, ve bağışın haluk müdürden kaynaklandığını düşündü ve her nasıl yaptıysa bu güneşin dahada hoşuna gitmişti,

Güneş haluku düşündü; Haluk'un gülüşü, vücut dili, konuşması, düşünceli oluşu hayran olmuştu, bir yandan sinir olduğu şey,Adam kadın ruhundan anlıyordu; Buda ne kadar anlam o kadar hayatından kadın geçmiş demekti..!

Güneş ve ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin