BENİ SEVEN KIZ

95 5 0
                                    

Şuan bana sırıtarak bakıyo ve acayip utanıyorum.Neden mi?Birazcık geçmişe dönelim.
FLASHBACK
Sevdiğim çocukla ve yakın arkadaşlarımla beraber mahallede oturuyoruz.Ben 7 yaşındayım Yağız 8.Neyse işte çok gıcık olduğum bir kız geldi. Adı Handeydi ve acayip sinir oluyodum o kıza çünkü Yağız'ı seviyordu.Kız konuşmaya başladı.
"Yağız sana bişey söylicem"
"Efendim"dedi kibar bi şekilde
"Ben seni seviyorum"
"Ne!?"Evet bu tepki benden -_- Ama hayatta kabu etm-NE!!!?
"Bende seni seviyorum"dedi
"Ne!!!" dedim tekrar
Kızın saçına yapıştım.
"Aaa bıraksana be saçımı"
Yalandan gülüp birden ciddileştim ve
"No"dedim.Kız elimden kurtulunca
söylenerek gitti.Yağız bana dönerek
"Neden yaptın bunu "dedi.Hala yanımızda Ulaş ve Poyraz vardı.
"Şey.. "Sanırım artık itiraf edebilirim
"Seni seviyorum "
"Ne"dedi bir süre şaşkınlıkla bana baktıktan sonra üçüde gülmeye başladı..
Ne yani çokmu komik?Sinirle ayağı kalkıp eve girdim.Sonra ne mi oldu?Ortaokula kadar dalga geçti benimle..
FLASHBACK SON
Aklıma gelen anıyla gülümsedim.Ne kadar utanç verici olsada güzel bir anıydı.Hala bana bakıyodu.Çooook büyük ihtimalle hatırladı.
Hemen boş masa bakındım.Ve neresi boş.Hadi tahmin edin okadar zor olamaz.

HEMEN YANLARINDAKİ MASA!!

Kızlara baktığimda bana soran bakışlar atıyordular.Çoktan oturdukları için hemen yanlarına oturdum.Boğazımı temizleyip
"Bağırmıcaksınız tamam mı? "Tamam anlamında başlarını saladılar.Gözlerimi kapayıp
"Çocukluk askburfs"
"Ne"
"Çocukluk aşkımbdrs"
"Kızım ne diyon?"
"Çocukluk aşkım burda"
"NE!!!" diye bildiğin çığlık attılar.
"Nerde?" dedi Mira
"Tam yanımızda bal köpüğu saçları var"
İkiside aynı anda bakınca komik göründü ve gülmeye başladım.
"Yerim ben sizi yaa.Aşkımlarım benimm."
Mira kusmuş gibi yaptı Duru'da yüzünü buruşturdu.Sonra yine gülmeye başladık.Gülerek ayağa kalktım.
"Ben yiyecek bişeyler alayım."
Mira telefonla konuştuğu için Duru
"Tamam"dedi
Sıraya girdim ve beklemeye başladım.Gerekenleri aldıktan sonra masaya döndüm.
"Alın bakalım aşkitellalar" Mira ve Duru gülerek öpücük attilar.
Bende dudağımı büzüştürdüm ve öpücük attim.Hiii acayip sexy oldum yalnız.Etrafıma bakındam bana bakan varmı diye.Sizce kim bakıyo???YAĞIZ!Acaba hala seviyormuyum onu?
+Tabi seviyon manyak başka kimi görünce kalbin bu kadar hızlı atıyor.
İç sesime göz devirdim fakat bir yandanda haklıydı.Onu sevmiyorum yaaa onca yıldan sonra..
Yemeğim bittiği için ayağa kalkıp
"Ben su almaya gidiyorum.Sizde hızlı yiyin"
Mira
"Tamam bebeq "diyince güldüm ve
"Ergen"
"Sensin ergen be hem 22 yaşındayım ben "
"Şaka yapıyosuuuun"Diyince kıkırdadılar.
Arkamı döndüm ve markete gitmek için sola döndüm.Sularımi ve bir kaç çikolata alıp tekrar ayni yoldan sağa döndüm.Ve DANKK!
Birine çarptim ve su şişleri düştü.Tam kafamı kaldırıp bağıracakken gördüğüm kişiyle gözlerim fal taşı gibi açıldı.
"Naber küçükken beni seven kız" dedi sırıtarak.Yalnız bu hala UYUZ.



Merebalar!!!
Evet bir günde 2 bölüm geldi.Umarım beğenceğiniz bir bölüm olmuştur.
Multimedyada daşlar varr..
Vote vermeyi ve yorum atmayı unutmayınnn
Dışünceleriniz önemli!!!

YAKIŞIKLIM BENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin