1.BÖLÜM

60 6 5
                                    

Merhaba okuyucularım bu benim ilk kitabım okumanızı çok isterim çok emek verdim votelerini bekliyorm bu arada hayırlı kandiller.

İnsan hayatta geçici bir yolcudur.Kendi varlığına en çok inandığı dostlarının hatıralarında ve gönüllerinde en çok izler bıraktığını sandığı yerde bile kalplerden silinir ve izleri kaybolur hemde ne çabuk. Ölüm elbet bizi birgün bulacak

"Arya"
Annemin seslenişi düşüncelerimi bozmama yetmişti.Bende annemi daha fazla bekletmeyerek karşılık verdim.
"Geliyorum anneciğim"
Adımlarımı hızlandırıp merdivenlerden aşağı inip annemin yanına gittim.Babamla beraber kahvaltı yaptıklarını görünce yüzümde bi gülümseme belirdi.
"Geldim anneciğim geldim"
Sandalyemi çekip oturdum. Yavaş yavaş kahvaltımı yapıp bir yandan sa yarınki sınavımı düşünüyordum. Yarın biyoloji sınavım vardı. Ben size kendimden bahsetmedim değil mi? Adım anlamış olacaksınız ki Arya. Lise son sınıfı okuyorum. Meslek olarak da hemşire olmayı düşünüyorum. Hayırlısı bakalım. Bir abim var. Abimle iki senedir görüşmüyoruz. Neden mi abim İzmir'de İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü nde Kimya Mühendisliği okuyo. Babamın adımı seslenişi hissedince irkildim.
"Arya kızım okulun nasıl gidiyo bakalım biliyosun seneye üniversiteye başlıcaksın ve iyi bir Üniveristede okumanı istiyoruz."
"Okulum iyi gidiyo babacım. Üniversite olarak da Miray la birlikte Uludağ Üniversitesini düşünüyorum."
Babam bana yumuşak bi şekilde baktı ve "kızım derslerin iyi olsun bi geç bakalım sınıfı o zaman konuşuruz."dedi. Bu arada babam büyük bir şirket yöneticisi e haliyle maddi durumumuz çok iyi. Paranın bize mutluluk kazandırmayacağını ailemde bende çok iyi biliyoruz. Düşüncelerimi kulaklarıma dolan telefonumun sesi bozdu. Telefonumun ekranına baktığımda Miray'ın aradığını görmemle yüzümde kocaman bi gülümseme belirdi. Arkadaşımı bekletmeyerek açtım telefonu "Efendim kardeşim" "Nasılsın bitanem" "iyiyim çok şükür sen nasılsın kardeşim" "Bende iyiyim cnm " "Aryaa kızım sana bomba gibi bi haberim var" "Neymiş o bomba gibi haber çatlama insanı anlat bakalım" "Yarın ki biyoloji sınavı iptal olmuş." " Aaaa Hayır ya şaka yapıyor olmalısın." "Arya kızım senin sevinmen lazım dı sınav iptal oldu be. " "Miray kızım saçmalama ya yarınki sınav iptal olursa kötü olur ya bir diğer ki gün de arapça sınavı var ikisine de bi anda nasıl çalışıcaz." "Ben bunu hiç düşünmemiştim ya neyse sıkma o canını kopya çekeriz bizde." "Tamam da benim için hiç rahat değil kızım ya." " iyi düşün iyi olsun canım. Neyse bitanem annem beni çağırıyo sonra konuşuruz. " "Tamam canım"
Telefonu kapattigimda bizimkilerin bakışıni üzerimde hissettim ve açıklamamı da yapıp odama çıkıp sınavlara çalışacağımı söyledim. Odama geldiğimde yatağımın üzerindeki kutuyu görünce gözlerim istemsiz bir şekilde akmaya başladı.

Arya'nın o kutuda sakladığı şey ne sizce merak ediyor musunuz???

Votelerini bekliyorum umarım begenmissinizdir.ilerde süprizler sizi bekliyo :D
Sizi seviyorum okuyucularım. ..

AryaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin