Evdeydim sicacik pembe battaniyeme sarili oturuyordum,telefonda cok cok yakin olan arkadasimla konusuyordum müge. Mügeden kısaca bahsedemem benim için cok cok ayri bir yeri var kardesimden ote severim onu yerinide kimse alamamistir alamazda. 1 haftadir ona birisine karsi cok ozlem duydugumdan bahsediyordum bana tek tek isim saymasini soyledim saydi öyle biri vardiki aralarinda adini duydugumda kalbim yerinden çıkıcakti sanki o ismi soylediginde kalbime ve karnima agri giriyordu ve ayni zamanda icimde ona karsi buyuk bir özlem vardi durduramiyor , tutamiyordum. Bahadirdi beni heyecanlandiran mugeye bunu soyledim cok sasirdi hatta oyun falan yaptigimi dusundu ama yapmiyordum gercekten ona karsi bir seyler hatta bir suru sey hissediyordum. Bahadirin o zamanlar ciktigi bir kiz vardi cok seviyordu onu hemde çok bende bu yuzden bu askin adini IMKANSIZ AŞK koydum cunku gercekten imkansizdi tabi arada beni kasan bazi seylerde vardi yakin arkadaslarimdan birisiyle onceden cikmisti hatta tekrar aralarini yapmaya calisanda bendim bu yuzden bu askin adi imkansizdi neyse 1 hafta sonra felan baktim ki ciktigi kizla ayrilmislar cok sevindim. Bahadirin dogum tarihini koluma yazdim artik fark etmesini istiyordum ama kolumdaki yaziyi farketmedi neyse eve gittim yemegimi yedim ve uyudum cunku yarin teog vardi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİŞİK RUHLUM
RomanceAna Karakterler;yılmaz, sena, yalçın , nur 14 yaşında bir kızın özlem duymasıyla başlar.