Liam
Poprvé za svůj život jsem těšil do nového dne. Přijede na zámek můj zvláštní host... slečna Persea. Vstal jsem z postele a hned šel ke skříni. Díval jsem se na svoje oblečení a přemýšlel, co by se tak hodilo na setkání s Perseou. Jediná osoba, která mi mohla pomoct, byla moje sestřička Lilly. Vyběhl jsem z komnaty a běžel přes chodbu ke svojí drahé sestřičce. Doběhl jsem ke dveřím od její komnaty. Zaklepal jsem na dveře a čekal, až sestra otevře. Po nějaké době se dveře konečně otevřeli a za nimi naštvaná Lilliana.
,,Už jsem ti řekl, jak moc tě miluju?'' řekl jsem s úsměvem.
,,Na to zapomeň!'' křikla a zavřela dveře. Naštěstí jsem včas zareagoval a zastavil ji.
,,Teď je to naléhavý!'' křikl jsem zpátky.
,,To si říkal i o tom chytání veverek pro svoji veverčí armádu.'' nad tím jsem se musel zasmát. Tenhle nápad jsem dostal, když jsem se díval na Karlík a továrna na čokoládu. Jak tam byly ty veverky a louskaly oříšky, taky jsem si chtěl sehnat několik veverek a naučit je bojovat...Ty časy, kdy mi rodiče ještě nevnucovali svatbu... Ale zpět do reality.
,,Teď je to vážně naléhavé! Přijede Persea a já nemám co na sebe.'' vysvětlil jsem jí.
,,Moment Persea? Ta ze včerejška, jak si na ni pořád koukal a po tanci s ní ses usmíval jako zhulenej?'' všechna krev se mi nahrnula do tváři. Podrbal jsem se na zátylku a přikývl.
,,Tak s tím ti pomůžu!'' vykřikla nadšeně Lilly a táhla mě do mé komnaty. Sedl jsem si na postel a čekal co ze sestry vyleze za outfit nebo jak tomu říká. Po dlouhé době, kdy už jsem začal panikařit, že každou chvílí může přijet a já nejsem ještě ani oblečený, mi Lilly podala bílou košili a černé jeany.
,,Nad tímhle si musela přemýšlet půl hodiny!?'' vyhrkl jsem a zalezl do koupelny. Rychle jsem se osprchoval a oblékl. Když jsem vyšel z koupelny, Lilly mě přepadla a začala mi upravovat vlasy. Někdo zaklepal na dveře od mé komnaty.
,,Dále!'' zavolal jsem. Dveře se otevřeli a z nich jeden ze strážných.
,,Princi, přijela slečna Persea Blackwoodová.'' oznámil a mě se rozbušilo srdce.
,,A-a-ano... ehm děkuji....h-hned přijdu.'' vykoktal jsem. Je tady! Podíval jsem se do zrcadla. Doufám, že se jí budu líbit... Vyšel jsem ze své komnaty a šel do trůnního sálu. Persea tam už čekala a prohlížela si obrazy vyvěšené na zdi. Měla na sobě modré jeany, bílé tílko, vlasy měla rozpuštěné a přes rameno tašku se skicákem...
,,Rád vás zase vidím, slečno.'' pošeptal jsem těsně u ní. Vylekala se. Otočila se ke mě.
,,Princi! Ani nevíte, jak se se vás lekla.'' řekla a já se musel zasmát.
,,Omlouvám se! A prosím neříkejte mi "princi" jsem Liam a tykejte mi.'' usmála jsem se na ni.
,,A já nejsem "slečna" ale Persea a taky mi tykej.'' usmála se a natáhla ruku ke mě. Přijal jsem ji. Z jejího doteku se mi ještě víc rozbušilo srdce... Zahleděl jsem se do jejích krásných očí...
,,Ehm... Liama?'' zamávala mi před obličejem Persea. Krásně se usmívala.
,,Ehm...Promiň jsem se zamyslel.'' omluvil jsem se.
,,Tak jo. Půjdeme?'' zeptala se. Přikývl jsem...
------------------------------------------------------------------------------
PerseaNikdy jsem si nevšimla, jak krásný úsměv má princ Liam... teda jen Liam. Pomalu začínám chápat Cassandru. Vycházeli jsme ze sálu, když někdo zavolal Liama. Otočili jsme se. Za námi stáli Liamovi rodiče. Hned jsem se uklonila. Liam mě ale zastavil.
,,Mami, tati, to je Persea Blackwoodová.'' představil mě.
,,Ty musíš být ta, ze které se Liam včera po zbytek večera usmíval.'' usmál se na mě královna. Podívala jsem se na Liama. Červenal se. Liam si všiml, že ho pozoruju. Usmál se.
,,Co?'' zeptal se. Jen jsem se usmála. Nakonec jsme se jen na toho druhého usmívali a krále s královnou vyškrtli. Raději mi rovnou řekněte, že spím a tohle všechno je jen sen, jinak se doopravdy zamiluju do prince. Už to dokonce vypadalo, že celý den nebudeme nic jiného dělat, než se jen culit na toho druhého, kdyby nás král nevyrušil.
,,Liame, mohl by jsi tu provést Cathrine?'' ozval se král a Liam se přestal usmívat.
,,Koho?'' zeptal se zmateně.
,,Cathrine Morganová, dcera vévody Jamese Morgana.'' vysvětlil král a Liamovi to asi došlo. Otočil se ke mě.
,,Mohla by jsi nás nechat o samotě?'' zeptal se. Přikývla jsem. Liam mě chytl kolem pasu a přitiskl se mi na rty. Byla jsem v šoku! Neznám se s ním ani den a už mě líbá.
,,Miluju tě.'' pošeptal a pustil mě. Raději jsem šla pryč ze sálu. Hned, jak se za mnou zavřeli dveře, opřela jsem se o zeď a svezla se po ní na zem.
,,Co to sakra bylo!?''
ČTEŠ
Královská romance
RomanceOna si od mala žila svůj život plný zvířat, umění a hudby ... On se od mala připravoval na den, kdy usedne na trůn se svojí královnou... Oba by nikdy nenapadlo, že jedno setkání jim změní celý život... ,,Můžeš mít cokoliv na světě, pokud si mě vezme...