Missing A Beautiful Moon

2 0 0
                                    

Cuti tahun ini, saya telah pergi ke rumah hutan milik ayah saya di daerah kanyan, berbeza dengan kawan kawan saya yg lain. Mereka semua melancong ke luar negara bersama family dorang. Tpi aku, aku terpaksa duduk dalam hutan. dah la tak ade internet. Tak boleh la tengok komik hentai. Kehidupan aku seperti biasa bangun pagi, mandi dan ke kedai untuk membeli sarapan. Dalam perjalanan ke kedai saya terserempak dengan sekumpulan pemuda korea, mereka nampak macam familiar tapi tak ingat. Salah seorang dari mereka memanggil saya dan bertanyakan sesuatu. "Hey girl, come in. Do you know that address? " kata lelaki yang tinggi dan berambut putih itu. "Ouh, oo yha... It's near with my jungle house" saya berkata. "Can you gimme some direction to the house? " kata lelaki yg putih pucat itu. "Yha, yha.... Lets follow me". Ketika dalam perjalanan mereka memuji keidahan alam dan seorang lelaki yang memakai baju pink berkata " it like a beautiful moon in the night with the shine ". " yha, but it's still afternoon. And no more moon, we just have a beautiful moon and a beautiful girl. I want her! Don't disturb her! She is mine.... Hahah.... 😂"kata lelaki yang memakai baju singlet hitam yg mempunyai logo yang aku pernah lihat sebelum ini dan seluar pendek hitam separa atas lutut. Aku terdengar lelaki itu berkata "i want fuck her in my room". Dan kawan kawannya berkata" if her want". Aku pura pura tidak mendengarinya. Salah seorang daripada mereka membuat lawak dan kami tertawa seketika sehinggalah kami semua sampai ke rumahnya......

#Persoalannya, adakah mereka semua mengajak arlisya( aku ) ke dalam rumah dan merampas keperawanannya atau mereka berlari ke arah rumah hutannya sehingga terlupa tentang aku?
#saksikan sambungannya

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 02, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Missing A Beautiful MoonWhere stories live. Discover now