Slintalové

108 8 2
                                    

Prosím přečíst oznámení dole :) děkuju

"Bože to byla aspoň komedie a i něco mezi horrorem" zasmál se Luke.

"To je sestavené z dvou horrorů. Ze Sinister a V zajetí démonů" usměju se taky na něj.

"Kolik je hodin?" zeptá se mě Luke a položí si na mě hlavu.

Pohladím ho po vlasech a vezmu si telefon." Jsou dvě hodiny odpoledne" dál ho hladím po vlasech a on si zavřel oči.

"Čau Luke! " přišel Ash a D'. " Jsem ti udělal čaj když seš nemocný" podal mu ho Ash.

"Díky moc" zívl si.

"Tak my půjdeme vypadáš že jsi unavený" usmála se D'.

Hned  odešli. "Na Luke" podala jsem mu teploměr.

"Změř si teplotu a já ti zatím donesu něco na jídlo. A sobě taky" políbím ho na líčko a odejdu z pokoje.

V kuchyni je Ash s Calem. Vzala jsem piškoty a dala je do misky. Sobě jsem vzala ještě jogurt .Ti dva se tam divně smály tak jsem se jich musela zeptat co se děje.

"Udělaly jsme Lukovi Citronový čaj a do toho daly ještě normální citrony" zasmály se jako dva debilové.

"Jste praštění nebo co?" Luke nesnáší Citvonové čaje protože jsou kyselé , on špatně snáší kyselé věci.

"Vy fakt nejste normální už tak mu je zle" odešla jsem zpět do pokoje ,ale Luke neležel v posteli.

Na stolku ležel teploměr. Bylo tam 37,6 pomalu to jde dolů. "Luku?!"  najednou jsem uslyšela zase zvracení.

Byl v koupelně u záchodu.Úplně zbledl , vypadal jako kdyby ho potkala smrt. "Jsi v pořádku" kleknu si k němu.

Zakýve hlavou že ne. "Pojď sem zlato" obejmu ho . "Pojď zpět do postele, zkusíš něco málo sníst a odpočineš si" pomalu jdeme k posteli kde si lehne.

"Hned jsem zpět jen jdu seřvat ty pitomce" naštvala jsem se.

Hrníček byl prázdný takže ho Luke vypil a z toho zvracel." Prosím nechoď pryč" stáhl mě Luke zpět do obětí.

"Hned tady budu zlatíčko" políbila jsem ho na rty , vzala hrnek a seběhla zase dolů.

"Vy vážně nejste normální!" zařvala jsem na ty dva a otočila se i Zuzka s Dydy.

"Vždyť to byl vtip" mávl nad tím Cal.

Šla jsem k ním a dala jim facky." Vtip je něco jiného a ne to že když je někdo nemocný uděláte mu hnusný čaj z kterého potom zvrací a je mu ještě hůř!" totálně jsem byla naštvaná.

Chtěli něco říct,ale do toho zařvala Zuzka.

"Co jste udělaly? Jste debilové nebo co!"  vešla jsem radši do kuchyně a tam udělala Lukovi jeho oblíbený čaj.

--

"Konečně jsi zpět" ozval se Luke hned co jsem vešla do dveří.

"Tady máš čaj a neboj dělala jsem ho já. Tvůj oblíbený" dala jsem mu pusu na čelo." Než se napiješ tak si vezmi ten prášek na snížení teploty" dala jsem ho na stolek.

"Děkuju. A nemusela jsi na ně tak řvát" pousmál se.

"Ale musela" sedla jsem si k němu na postel a on si položil zase hlavu do mého klína."Vem si ten prášek" podala jsem mu to i s čajem.

Spolkl ho a zapil a uvolněně si zase lehl na mě. Já si zatím jedla jogurt. Vyhodila jsem kelímek a vrátila se s miskou piškotů.

"Vem si"dala jsem  mu si vedle hlavy.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat