10 .Bölüm ( Güya intikam )

1.1K 42 2
                                    

Yağmurlu Bir sabaha uyanmıştım.. yağmuru sevmezdim ama zayn ile o bile güzel geliyor kalktım Ve banyoya gidip Üzerimi değiştirdim..

" Günaydın " dedi Zayn..

" Günaydın.. Yağmur durdu Kahvaltıyı dışarda yapalımmı "

" Evde yiyebiliriz " dedi.. Başımı salladım ve hızlıca aşağı indim sonra harika bi şekilde hazırlanmış masayı gördüm.. ve inceledim..

" Sen mi Yaptın bunları " dediğimde zayn bana sarılmıştı..

" Evet " hadi yiyip dışarı çıkalım.."

Masaya oturduk.. oyalanırken aklıma bişi geldi..

" Zaynn dün hani emilyler geldi.. biz eğledik hani  o intarnete düşecek biliyorsun.. ya- "

" Düşünme bunları.. biz birlikteyiz öle değilmi.. dışarı rahatça çıkabiliyorsak videomuz intarnette olabilir " dedi.. Güldüm.. Yemeği yedikten sonra. kalktım "29 gün" diye mırıldandım.

" Bunu neden yapıyorsun günleri saymaa Hanna "

" Elimde değil.. Hadi Hazırlan ben toparlarım buraları dışarı çıkıp eğlenelim " dediğimde Kalktı Ve yukarı çıktI ben buraları toplarken aklıma bişi geldi belki Gidip Dans edebileceğimiz bi yer bulabilirz..

" Ben hazırım Bayan uyuşuk " dedi bana yardım ettii.

" Bırak şimdi sofrayıı zaynnn "

" Ne istiyorsun "

" O ne be haraç mı kesiyorum burda ben şey dicektim.. acabaa.. hani böle sokakta gösteri yapanlar oluyor yaa acaba gidip bakınsakmı belki dans ederiz.. "

" H-hanna ben dans edememki.. " dedi.. bende Ona yaklaştım.. Bundan nefret etsemde..

" Sen herşeyi yapabilirsin malik lütfen " dedim ses tonum gayet iyi çıkmıştı.. Kabul etti.. lanet savurarak .

" Hadi gidelim bakalım şu mekana ama bunun hıncını alırım.. "

" Tamam alırsın tabii kesinn " ceketimide Giydikten sonra.. cıktık

"  zaynn arabayı ben kullanabilrmiyimmm "

" ehliyetin varmı seninn "

"Hayır ama çok istiyorum.. zaten araba kullanıyorum henüz yakalanmadım . "

" Olmaz hanna hem intikam bak  ödeştik  "

" Tamam ozman sanırım bu evin garajında araba vardır.. " dedim ve koşarak garaja gittim Garajı açınca ağzım açık kalmıştı..

" Hey ne varmış " diyerek geldi zaynn..

" Buna inanamıyorum Bu harikaa Bu çok iyyiii "

" Hanna hayır gel tamam arabayı kullandırıcağım söz "

" saçmalama zayn burda bu motor dururken ona gidememkii " dedim ve anahtarlıkta asılı olan anahtarı aldım..

" Hani bin bebeğim " dedim zayne gülerek.. Oda bindi.. Ve sarıldı.. "  tersmi oldu ne 

"Sürebileceğinden eminmisin "

" EVETT " Diye bağırdım ve sürmeye başladım.. Islanmıştık ta.. bi mekana geldik sonra yükses ses gelen tarafa doğru ilerledik.. Zayn bana bakıyodu güldüm..

Ve Dans eden gurupların arasına geldik..

" Bunlar bizi aralarına almazlar.. " dedii çantamdan bir cd çıkarttım..

" Merhaba joe.. " dedim ve dj in yanına gittim..

Ve dans edebileceiğimizi söledim.. Onayladı Zaynin yanına gittim..

Giddy Dreams | Zayn MalikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin