9.kapitola- Každý někdy dělá chyby

814 28 6
                                    

Varování: Tato kapitola je vhodnější pro čtenáře od 15ti let. :) Čtení jen na vlastní nebezpečí. :D Ale myslím, že vám stejně nezabráním si to přečíst. :D


"Dáš si?" Zeptal se Elijah a vzal ze stolku skleničku vína. Přikývla jsem, "děkuji." Pousmál se.

" Pousmál se

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Spatřila jsem, jak k nám jde nějaká dívka. Měla dlouhé hnědé vlasy, výrazné rty a krásnou postavu. Byla oblečená v červených dlouhých šatech. Vypadala fantasticky.


Došla až k nám. Jemně se usmála na Elijahe, ale když se její pohled zaměřil na mě, její úsměv se vytratil.


"To je Elena," zareagoval pohotově Elijah. "A tohle Hayley," ukázal na brunetku. "Těší mě," natáhla jsem svou ruku.



Jenom se na ni pohrdavě podívala a nijak nezareagovala. Nakonec jsem jí trapně posunula zpátky.
"Já tě znám," promluvila. Nechápavě jsem se na ni podívala. "Jsi Tylerova kamarádka."
Povytáhla jsem obočí, "a odkud znáš Tylera?" Usmála se, "Tyler je můj dobrý přítel," povzdechla si, "vlastně jsem sem přijela kvůli němu."


Její pohled se zastavil na Tylerovi, pořád ještě tancoval s Caroline. "Elijahi," usmála se a podala mu svou ruku.


"Když nás teď omluvíš." Elijah přijal její ruku, omluvně se na mě podíval a odešel s ní na taneční parket.
Znovu jsem se napila ze skleničky, kterou mi podal Elijah a sledovala jsem, jak spolu tancovali. Vypadali tak šťastně.


Upřímně nechápu, co na té Hayley vůbec vidí, vždyť je to taková nepříjemná manipulátorská mrcha. Každopádně Elijah to tak neviděl, v její přítomnosti se očividně cítil báječně.


"Ale, naše krásná dvojnice je opět sama?" Nadskočila jsem. Cítila jsem jeho teplý dech, když mi šeptal do ucha, "Klausi," zašeptala jsem.


"Vidím, že už si poznala Hayley." Přikývla jsem. "A co je ona vlastně zač?" Podíval se na Hayley s Elijahem a ušklíbl se, "je vlčice."


Povzdechla jsem si, "tak proto zná Tylera." Přikývl. Chudák Tyler, pomyslela jsem si."Drink?" Usmál se Klaus. Pokrčil jsem rameny, "myslím, že jeden mi neuškodí." Ušklíbl se. "Co?" Divila jsem se.


Zakroutil hlavou, "ale nic.""Já nejsem blbá, Klausi!" Upozornila jsem ho ze srandy. Povytáhl obočí, "myslíš?" Přikývla jsem. "Protože kdybys opravdu nebyla, tak netrávíš čas se mnou.

Always and Forever- Elijah a Elena FanFictionKde žijí příběhy. Začni objevovat