13. Rész

494 22 2
                                    

Szijjaasztok!!! Bocsi hogy régen volt rész😳😓 De most viszonylag hosszabb szünet után itt az új. Igaz nem olyan jó. De azért komi és vote ha tetszik.
Reggel Aliék sutyorgására keltem.
-Szerintetek keltsük fel?-kérdezte Madi.
-De olyan békésen alszik.-mondta Vanessa.
-Francokat érdekel, hogy alszik! Ha nem kel fel most akkor lehet elkésünk a suliból.-mondta Ali.
-Fent vagyok, nem kell felkelteni.
-Jólvan. Akkor gyorsan menj öltözni, sminkelni, hajat csinálni és gyere! Tessék, itt ruhád is. Siess.-nyomta a kezembe a ruha darabokat Ali.
-Jól van na.- kimásztam az ágyból és bementem a fürdőbe. Fogatmostam, sminkeltem,kifésültem a hajam és felvettem a ruhát amit Aliék adtak. Ami egy szaggatott farmer nadrág és egy fehér atléta.

 Ami egy szaggatott farmer nadrág és egy fehér atléta

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Mikor felvettem kimentem a többiekhez.
-Jól áll ez a ruha. És itt van hozzá a megfelelő cipő is. Vedd fel!-nyomta a kezembe Madi a fekete magassarkúmat.
-Kurva jól nézel ki!- mondta Mad.
-Köszike! De amúgy is ti választottátok ki, szóval a ti érdemetek.-mondtam.
-Lehet, hogy egy kicsikét a mi érdemünk. - vigyorgott Ali.
-Mindegy. Indulhatunk a suliba?-kérdeztem.
-Aham-mondták egyszerre. Lementünk.
-Várjatok egy picit. Azonnal jövök.-elszaladtam anya és Stephen szobájához. Anya pont most jött ki a fürdőszobából.
-Anya délután lehet Luke átjön segíteni matekból és akkor talán marad vacsira.-suttogtam mert nem akartam felkelteni Stephent.
-Rendben.-mondta.
-Na de én most rohanok, mert még elkésünk. Puszi, szia!-mondtam kissé hadarva.
-Oké. Puszi!-mondta anya én pedig visszasiettem a lányokhoz és már indultunk is a suliba. Hemmoval az első óra előtt megbeszéltük, hogy akkor délután átjön segíteni a matekban és marad vacsizni is. Az egész tanítási nap olyan lassan telt.... azt hittem ott öregszek meg. Az utolsó óra, azaz töri után kiszabadultam a sulinak nevezett börtönből és Lukekal mentem haza.

Szerelmi Játszma [5SOS,1D] Where stories live. Discover now