Михаела е добро ,умно и красиво момиче на 19 години . Имаше сини очи и кафява чуплива коса .Не обичаше да ходи по купони , но не беше и момиче което седи с книга в ръка цял ден . Ходеше на купон всяка петък вечер , а в събота сутрин четеше любимата си книга . От малка живее само с майка си и баба си . Беше единствено дете, а баща й и майка й бяха починали в самолетна катастрофа когато тя беше на 10 . След седем години тя все още не може да се качи на самолет без мисли и тъга да я погълнат . Беше отличничка но не беше зубър , дори беше много забавно момиче . Не беше най-известната в училището , но си печелеше уважението на зубърите . Най-добрата й приятелка се казва Анджела . Тя беше красиво 19 годишно момиче с кафява коса и шоколадови очи . С Михаела се познават от 5 годишни . Анджи винаги е до нея и е готова да остави настрана собствените си задължения , за да й помогне . Един ден щастливия живот на Махаела ще се завърти в друга посока , но това понякога е добре !
ГТМ
- Михаела, ставай миличка ! - извика мама от долния етаж . След като разтърках сънено очите си , премахнах топлата завивка от тялото си и стъпих на студения под , по който с бавни крачки отидох до банята . Свалих дрехите си и пуснах топлата вода , позволявайки й да премине през цялото ми тяло . След петнадесет минути наслада трябваше да изляза . Увих памучният плат на кърпата около тялото си , след което измих зъбите, очите и лицето си. Отидох в стаята си и си избрах дрехи , които облякох . ↓ Изправих косата си и сложих лек грим . След което отидох в кухнята , взех си една ябълка , целунах мама и баба и с бавни крачки се запътих към училище . Бях дванайсти клас и тази година ми беше последна , след което щях да отида в университет .
След малко видях Анджи в двора на училището .
- Хей Мише , как си ? - попита ме тя усмихнато.
- Добре съм мерси . Хайде да влизаме че ще закъснеем . - отвърнах й аз и тъкмо тръгнахме когато чухме двигател на кола . Всички в двора се обърнаха към вече паркираната , червена , спортна кола на улицата . Всички я оглеждаха и се чудеха кой ще излезне от нея . След малко от нея се появи високо момче с къдрава , кафява коса и зелени очи . Беше облечен в черни дънки , бяла тениска и черно кожено яке . Всички момичета започнаха да говорят за него , а аз задърпах Анджи .
- Ухаа !!! Момчето е много секси . Видя ли го ? - попита тя , докато вървяхме към големите врати .
- Стига си точила лиги ! - сръчках я и двете се засмяхме .
Това е новата книга ! Наистина съжалявам за ,,On the other side ,,но тази ще е по-добра ! Коментирайте и харесвайтеее , важно е за мен !
YOU ARE READING
Let Me Love You
Romance- Ще се разведа с теб и ще те унищожа Харолд ! - каза разгневените момиче и с бързи крачки се отправи към вратата . - Не забравяй , че све още сме женени и няма да позволя да се рязведеш с мен колкото и да искаш скъпа . - след думите си красавеца п...