Παρατηρούσα τον τρόπο με τον οποίο έστηνε την σκηνή.Είχε βιδώσει τα καρφιά στο γρασίδι και τώρα προσπαθούσε να την στερεώσει.
«Ξέρεις,μπορώ να σε βοηθήσω.»,χαχάνισα από δίπλα.Μου είπε να καθίσω πέρα για να βλέπω πως είναι να κάνουν δουλειές οι άντρες.Αυτή είναι η δεύτερη φορά που προσφέρθηκα να βοηθήσω,αλλά όπως και πριν,απλά μου έριξε ένα βλέμμα,που έλεγε πως μπορεί να τα καταφέρει."Κάτσε να δεις πως γίνεται,και μην ενοχλείς.Άσε τον άντρα να δουλέψει!"Αυτή η απάντηση που μου είχε δώσει με κάνει να γελάω.Δεν είναι κακό να ζητάς βοήθεια,καμιά φορά Justin.
Οι μύες του είχαν σφιχτεί πάνω στην προσπάθεια που έκανε και για να είμαι ειλικρινής,ήταν ένα πολύ ελκυστικό θέαμα.Δάγκωσα τα χείλη μου βλέποντας τον να δουλεύει.Δεν ήταν τίποτα το δύσκολο,το στήσιμο μιας σκηνής,αλλά πάνω στην προσπάθεια που έκανε για να με εντυπωσιάσει,είχε ιδρώσει και σε τακτά χρονικά διαστήματα άφηνε ένα βογκητό.
«Πότε θα έρθουν οι άλλοι;»,τον ρώτησα.
«Αργά το βράδυ,ή αύριο το πρωί.»,είπε και ανάμεσα στην πρότασή του βόγκηξε.Ακόμη κι αυτός ο ήχος που έβγαζε ήταν τόσο σέξι από εκείνον.Έβγαλε την μπλούζα του και την πέταξε κάτω.Είχε αρχίσει να χάνει την υπομονή του.Ο ήλιος ήταν πάνω από το κεφάλι μας,μιας και ήταν ήδη πέντε το απόγευμα και δεν διευκόλυνε καθόλου την κατάσταση του Justin με την ζέστη που προκαλούσε.Για μένα από την άλλη ήταν εντάξει.Θέλω να πω...το αγόρι μου μπροστά είναι ημίγυμνο και "εργάζεται σκληρά",όπως θα έλεγε κι εκείνος,και έχω όλο αυτό το σύνολο από μύες,καλυμμένους με τατουάζ και γυαλισμένους από τον ιδρώτα.Αν όχι τέλειο,είναι ένα πολύ ελκυστικό θέαμα.
«Juliette,σου μιλάω!».Ήμουν τόσο αφηρημένη που δεν είχα πάρει χαμπάρι πως μου μιλούσε.
«Συγνώμη,τι έλεγες;»,πετάρισα τα μάτια μου και του χαμογέλασα γλυκά.Λες να κατάλαβε πως χάζευα τους κοιλιακούς του και το σώμα του;
Μου χαμογέλασε στραβά και σήκωσε το ένα του φρύδι.Μισάνοιξε τα χείλη του και η γλώσσα του έβρεξε τα χείλη του.Γαμώτο Justin!
«Έλεγα αν μπορείς να πας να μαζέψεις μερικά ξύλα για το βράδυ.».Πέρασα από δίπλα του και με έπιασε από το μπράτσο.Με έσφιξε πάνω του και με παρέσυρε σε ένα βαθύ φιλί.«Ξέρω πως έβλεπες το σώμα μου.»,κάγχασε ανάμεσα στο φιλί και με άφησε.
«Κι εγώ ξέρω πως κοιτάς τον κώλο μου τώρα.»,του φώναξα μόλις είχα απομακρυνθεί λίγο,χωρίς να γυρίσω να τον δω.Άκουσα το γέλιο του και αυτό μου επιβεβαίωσε πως είχα δίκιο.Κρατούσα στην αγκαλιά μου αρκετά ξύλα και μόλις πλησίασα εκεί που είχαμε τα πράγματά μας,είδα τον Justin να κάθεται ανακούρκουδα και να έχει ένα τσιγάρο στην άκρη του στόματός του.Μόλις κατάλαβε την παρουσία μου,χαμογέλασε και εξέπνευσε τον καπνό που είχε μόλις ρουφήξει.Άφησα τα ξύλα λίγο παραδίπλα και τον πλησίασα.Πήρα το τσιγάρο από το χέρι του και έκανα μια τζούρα.Έκλεισα τα μάτια μου και χαμογέλασα.
«Σου έλειψε;»,ένιωσα την ανάσα του Justin να χτυπάει το πρόσωπό μου.Ο καπνός μπερδεύτηκε με τις λέξεις μου καθώς του έλεγα ένα "Ναι.".Πήρε το τσιγάρο από το χέρι μου και ήταν η σειρά του να κάνει τζούρα.Μόλις την έκανε,πέταξε την γόπα κάτω και με έσφιξε πάνω του.Είχε το ένα του χέρι περασμένο στην μέση μου και με το άλλο μου είχε πιάσει το σαγόνι.Πλησίασε τα χείλη του στα δικά μου,και ίσα που τα άγγιξε.Άφησε τον καπνό να βγει από το στόμα του και να μπει στο δικό μου.Όση ώρα το έκανε αυτό είχα κατεβάσει τα χέρια μου στους γλουτούς του και τον άγγιζα εκεί.
«Πως πήγε η σκηνή;»
«Θα την δοκιμάσουμε μετά.»,μου έκλεισε το μάτι και με φίλησε πεταχτά.
Τακτοποιήσαμε το μέρος καλύτερα και η ζέστη που ταλαιπωρούσε τον Justin πριν,άρχισε να επηρεάζει κι εμένα.Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα εδώ πέρα.Αυτή η μικρή εξόρμηση που κάναμε με τον Justin,ήταν τόσο ξαφνική για μένα,που κυριολεκτικά δεν πρόλαβα να πάρω τίποτα μαζί μου.Το πρωί καθώς κάναμε μια βόλτα με τον Justin και με γύριζε υποτίθεται σπίτι,συνέχισε να οδηγάει και μόλις βγήκαμε από την πόλη μου είπε που πηγαίναμε.Θα περνούσαμε το σαββατοκύριακο μας κάνοντας κάμπινγκ,κι εγώ είχα μαζί μου μόνο το πορτοφόλι και το κινητό μου!«Μωρό μου μην αγχώνεσαι!Έχω πάρει εγώ δικά μου ρούχα.»,αυτό μου είχε πει αλλά δεν είμαι σίγουρη κατά πόσο αυτό μπορεί να με καθησυχάσει.Αλλά δεν τον κακολογώ.Θέλησε να μου κάνει έκπληξη και μέχρι στιγμής όλα πάνε κατ' ευχήν.
«Δεν αντέχω άλλο!»,μούγκρισα και έβγαλα τα ρούχα μου.Τα τοποθέτησα σε έναν κορμό που είχαμε βρει,για να καθόμαστε,και πήρα μια βαθιά ανάσα.Προχώρησα έτσι μέχρι που έφτασα στην όχθη της λίμνης που είχαμε εκεί.Έβγαλα και τα εσώρουχά μου και βούτηξα για να δροσιστώ.Με τον Justin γενικότερα έχω ακυρώσει λόγια του εαυτού μου πολλές φορές.Δεν θα επεκταθώ,αλλά μιας και βούτηξα στην λίμνη και βρίσκομαι σε μια τέτοια κατάσταση,θα αναφέρω αυτό:πάντα ήμουν κάθετη σε οτιδήποτε αφορά το κάμπινγκ και κοίταξε με τώρα!Βουτάω στα νερά μιας λίμνης έχοντας την σκηνή μου παραδίπλα.
Έκανα ένα μακροβούτι και ένιωθα ήδη πιο δροσερή απ' ο,τι πριν.Άκουσα ένα πλατσούρισμα και κοίταξα έντρομη γύρω μου.Το ένιωθα πως είναι ο Justin αλλά και πάλι ήμουν επιφυλακτική.Ήμουν γυμνή και εκτεθημένη.Το ξανθό κεφάλι του Justin ξεπρόβαλε κάτω από το νερό και με δυο απλωτές βρέθηκε κοντά μου.
«Θα μπορούσες να με περιμένεις λίγο.»,έτριψε τα μάτια του.
«Ζεσταινόμουν.»,χαμογέλασα.
«Και τώρα νομίζεις πως δροσίστηκες;»,γέλασε.Έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι του και τον βούτηξα μέσα.Βγήκε πάλι στην επιφάνεια και τίναξε το κεφάλι του.
«Δεν έχεις μαλλιά,άσκοπα τινάζεσαι!»,κάγχασα και στριφογύρισα τα μάτια μου.«Και σαν να μην έφτανε αυτό,τα έβαψες και ξανθά!»,μονολόγησα και του γύρισα την πλάτη.Με έπιασε και με κόλλησε πάνω του.Ένιωθα το στήθος του να ακουμπάει την πλάτη μου και το πέος του να με σφίγγει κάτω.
«Διακρίνω μια ψυχρότητα για τα μαλλιά μου;»,ψιθύρισε αισθησιακά στο αυτί μου.Τα χέρια του με χάιδευαν την κοιλιά και σταδιακά κατέβαιναν προς τα κάτω.
«Ιδέα σου!».Σήκωσα το χέρι μου πάνω και αγκάλιασα στον σβέρκο του μένοντας στην ίδια στάση.
Οι παλάμες του κατέβαιναν προς τα κάτω ώσπου έφτασαν στην περιοχή μου.Τα δάχτυλά του ψηλάφισαν το αιδοίο μου και τον άκουσα να γελάει.
«Είσαι έτοιμη για μένα.».Δεν ήμουν σίγουρη για το αν ήταν ερώτηση ή όχι,αλλά από τα χείλη μου βγήκε ένα "Ναι" μαζί με έναν αναστεναγμό.Τον ένιωσα να σκληραίνει από πίσω μου και γύρισα για να τον κοιτάξω.Στηρίχτηκα στις μύτες μου και τον φίλησα.Η γλώσσα μου χάιδεψε τα χείλη του διψασμένα και δεν άργησε να ενωθεί με την δικιά του.Εκείνος συνέχισε το παιχνίδι εκεί κάτω με τα δάχτυλά του και έπαιζε με την κλειτορίδα μου.Ένα δάχτυλό του βυθίστηκε μέσα μου με μεγάλη ευκολία και αναστενάξαμε και οι δυο μας.Τον κρατούσα σφιχτά πάνω μου και πήρα την πρωτοβουλία να σηκώσω το πόδι μου και να αγκαλιάσω τον γοφό του,δημιουργώντας του ευκολότερη πρόσβαση.Μόλις έβαλε άλλο ένα δάχτυλο γαντζώθηκα πάνω του και άφησα τη ανάσα μου να βγει από τα πνευμόνια μου με θόρυβο.Τον ήθελα.Παρ' όλο που μπήκα στην λίμνη για να δροσιστώ,αυτή την στιγμή ένιωθα το δέρμα μου να καίει και τον σφυγμό στην περιοχή της καρωτίδας μου να χτυπάει με τρελό ρυθμό.Μπαινόβγαινε μέσα μου και αναστενάζαμε και οι δυο.
«Έλα Juliette.Δωσ' το μωρό μου!»,μούγκρισε και με φίλησε στον λαιμό.Πιπίλισε λίγο το σημείο και άφησε ένα απαλό φιλί.Ένιωσα τους μύες μου στο πίσω μέρος της κοιλιάς μου να σφίγγονται και τελείωσα πάνω στα δάχτυλά του.Τα έφερε στο στόμα του και τα έγλυψε χαμογελώντας υπερήφανα.Παραλίγο να πηδηχτούμε δημόσια κι εκείνος έχει αυτό το ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη του για το κατόρθωμά του.Κάθαρμα!
Βγήκα από την λίμνη αφήνοντας τον πίσω.Έβαλα τα εσώρουχά μου και πλησίασα προς το μέρος που είχαμε βάλει τα πράγματά μας.Άνοιξα μια από τις τσάντες μας που είχε φαγητό,και μόλις έπιασα στα χέρια μου ένα σάντουιτς εμφανίστηκε ο Justin γυμνός και άνετος.Απ' ο,τι φαίνεται μόνο εγώ έχω το θέμα με το να μην μας δει κανένας.
«Όλα καλά;»,με ρώτησε και έβαλε τα μαλλιά μου σε μια μεριά.Ξέσπασα σε φωνές λέγοντας του μονίμως πως ανησυχούσα μήπως μας δει κανένας.
«Για τον Θεό,βούλωσε το!Δεν υπάρχει περίπτωση να μας δει κανένας.Σταμάτα να κάνεις σαν υστερική!».Έπιασε τα μαλλιά μου σφιχτά στην χούφτα του και τα τράβηξε προς τα πίσω.«Ένα καλό πήδημα θες να χαλαρώσουν τα νεύρα σου.».Με φίλησε παθιασμένα και χαμογέλασε ενδιάμεσα.
«Τι θες να φας;».Γύρισα την πλάτη μου και ασχολήθηκα με το περιεχόμενο της τσάντας.Εντάξει,ίσως αντέδρασα υπερβολικά.Εκείνος ξέρει καλύτερα γι' αυτό εδώ.
«Ξέρεις τι θέλω να φάω...»,γέλασε και με κοίταξε πονηρά.Ακόμη κι αν δεν ολοκλήρωσε την πρότασή του,ο τρόπος που το έλεγε με έκανε να ανατριχιάζω.Εντελώς ξαφνικά με σήκωσε στην αγκαλιά του και άφησα μια κραυγή να βγει από τα χείλη μου.Με πήγε μέχρι την σκηνή και με ξάπλωσε πάνω στο λεπτό στρώμα που είχε βάλει κάτω.Εκείνος ήταν γυμνός από πάνω μου κι εγώ φορούσα απλώς τα εσώρουχά μου.
Στηρίχτηκε στα γόνατά του και έμεινε να με παρατηρεί για λίγο.
«Είσαι πανέμορφη Juliette.».Έσκυψε πάνω μου και με φίλησε.«Εκνευριστική αλλά πανέμορφη.».Γέλασα αλλά σύντομα το βούλωσα γιατί τα χείλη του σφράγισαν τα δικά μου.Τα προηγούμενα γέλια μου,μετατράπηκαν σε βογκητά μόλις τα χείλη του άρχισαν να κατεβαίνουν προς τα κάτω.Πιπίλισε την φλέβα του λαιμού μου και τα χέρια του ταξίδευαν σε όλο μου το σώμα.Το ένα του χέρι έπιασε το στήθος μου και ξεκίνησε να το μαλάζει,ενώ το άλλο χάιδευε ηδονικά την περιοχή λίγο πιο κάτω από την κοιλιά μου.Τα χέρια μου τυλίχτηκαν γύρω από τον σβέρκο του και τον πίεσα πάνω μου.Παλιότερα μου άρεσε να τραβάω τις τριχούλες στον σβέρκο του,αλλά τώρα που είχε κουρέψει τα μαλλιά του τόσο κοντά το μόνο που μπορούσα να κάνω είναι μερικές διαδρομές με τα νύχια μου.
Τον ένιωσα να σκληραίνει από κάτω μου και χαμογέλασα ασυναίσθητα.Μου αρέσει που του προκαλώ αυτή την αντίδραση.Τα χείλη του εγκλώβισαν την μια θηλή μου και ξεκίνησε να την πιπιλάει.Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα να με κοιτάζει απολαμβάνοντας αυτά που μου έκανε.
«J-Justin.»,κλαψούρισα και έμπηξα τα νύχια μου στον σβέρκο του.
«Τι είναι μωρό μου;»,έγλυψε την ρώγα μου και ξεκίνησε να κάνει το ίδιο με το άλλο μου στήθος.Τα δάχτυλά του χάιδεψαν το αιδοίο μου πάνω από το δαντελένιο εσώρουχό μου και μούγκρισε.«Καύλωσε το μωρό μου.»,γέλασε αυτάρεσκα και με τη παλάμη του έκλεισε την περιοχή μου στο χέρι του.Μου έκανε τόσα πράγματα κι έτσι ήθελα να κάνω κι εγώ κάτι για εκείνον.Καθώς έγλυφε το στήθος μου και έπαιζε με το αιδοίο μου,έπιασα το πέος του στα χέρια μου.Ανεβοκατέβαζα το χέρι μου και ήταν η σειρά μου να απολαύσω την ηδονή που του πρόσφερα.
«Γαμώτο!»,γρύλισε και έσφιξε το σαγόνι του.Δυο δάχτυλά του γλίστρησαν μέσα μου και,ασυναίσθητα,έσφιξα το πέος του στιγμιαία.Η κίνησή μου ωστόσο φάνηκε να τον πιάνει απροετοίμαστο.
«Ήρεμα μωρό μου.Το χρειάζομαι το εργαλείο εκεί κάτω.»Τα δάχτυλά του επιτάχυναν μέσα μου και που και που τα στριφογυρνούσε.Με τον αντίχειρά του έτριβε την ερεθισμένη κλειτορίδα μου και όσο συνέχιζε,τόσο πιο κοντά ήμουν στον οργασμό.
«Αρκετά παίξαμε!»,είπε και τράβηξε απότομα τα δάχτυλά του από μέσα μου.Ένα κλαψούρισμα βγήκε από τα χείλη μου,αλλά σύντομα μου πέρασε γιατί ήξερα πως δεν θα με άφηνε έτσι.«Ώρα να φάει ο μπαμπάκας.».Έχωσε το κεφάλι του ανάμεσα στα πόδια μου και τα χείλη του ενώθηκαν με τα δικά μου.Ρουφούσε,έγλυφε όλη την περιοχή και που και που φυσούσε ανατριχιάζοντας με.Λάτρευα τον τρόπο με τον οποίο χειριζόταν το σώμα μου.Ήξερε τι έπρεπε να κάνει και με ποιον τρόπο για να με φτάσει στα άκρα.Ήμουν ένα βήμα πριν τελειώσω και λίγα δευτερόλεπτα αργότερα χάρη στην δεξιοτεχνία της γλώσσα και του στόματός του,έφτασα στον οργασμό.
Σηκώθηκε από κάτω και σκουπίζοντας τα χείλη του με την ανάστροφη της παλάμης,ξεκίνησε να με φιλάει,αλλά αυτή την φορά μπήκε μέσα μου χωρίς προειδοποίηση.Τον έσφιξα πάνω μου και τα νύχια μπήχτηκαν στο δέρμα του.Κουνήθηκε αργά στην αρχή,αλλά επιτάχυνε σταδιακά.Τα χέρια μου του έγδερναν την πλάτη αλλά δεν ενοχλήθηκε.Ποτέ δεν τον έκανε.Του άρεσε που μπορούσε να με ικανοποιεί πλήρως,ακόμη κι αν αυτό σήμαινε να έχει μερικές γρατζουνιές στην πλάτη.Ανάμεσα από τα χείλη μας έβγαιναν δυνατοί αναστεναγμοί,αλλά τους περιόριζαν τα φιλιά μας,και κυρίως προσπαθούσα να μην φωνάζω γιατί ανησυχούσα μην έχουμε κανέναν απρόσμενο επισκέπτη.
«Φώναζε μωρό μου.Δεν είναι κανένας εδώ.Αλλά και να είναι θέλω να ακούνε να σε πηδάω.»,βόγκηξε και επιτάχυνε.Γαμώτο Justin.Θα ερχόμουν για τρίτη φορά σε οργασμό και είμαστε εδώ μόλις λίγες ώρες.Έσπρωχνε βαθιά και τα τοιχώματά μου τον έσφιγγαν,δημιουργώντας μια ευχάριστη αίσθηση.Έσπρωξε μια φορά βαθιά και σταμάτησε απότομα μόλις έφτασε στο βαθύτερο σημείο που μπορούσε.
«Justin!»,τσίριξα απογοητευμένη.Γιατί μου το κάνει αυτό;
«Δεν μου αρέσει που είσαι τόσο αθόρυβη.»,γρύλισε δίπλα στο αυτί μου και μου δάγκωσε τον λοβό.
«Σε παρακαλώ!»,κλαψούρισα και τον έσφιξα πάνω μου.Με φίλησε τόσο παθιασμένα που κόντεψε να μου κοπεί η ανάσα.
«Πες μου τι θες να σου κάνω.»,μουρμούρισε πάνω από τα χείλη μου.
«Κάνε με δική σου.»
«Που πάει να πει;».Το ηλίθιο χαμόγελο στα χείλη του με εκνεύριζε όσο δεν πάει.
«Ξέρεις.»
«Όχι δεν ξέρω.».Βγήκε από μέσα μου γρήγορα και στηρίχτηκε στα γόνατά του,ενώ εγώ ήμουν εκτεθημένη μπροστά του.Αυτό ήταν!
«Πήδα με που να σε πάρει ο διάολος!Αυτό θέλω να κάνεις!»,φώναξα.Χαμογέλασε ικανοποιημένος και επανήλθε ξανά στην ίδια στάση σαν να μην σταμάτησε ποτέ.Μπήκε γρήγορα και διψασμένα μέσα μου και ξεκίνησε να με σφυροκοπάει ανελέητα.
«Αυτό είναι το μωρό μου.»,γέλασε.Ο ιδρώτας του πλέον κυλούσε από το μέτωπό του και η έκφραση του ήταν σοβαρή.Οι φωνές μου δυνάμωσαν σε σχέση με πριν και επιβραβευόμουν γι' αυτό.Τα χείλη μου βρήκαν τον λαιμό του και ξεκίνησα να τον φιλάω και να τον γλύφω εκεί πέρα.Του άρεσε και αισθανόμουν ικανοποιημένη που τον ευχαριστούσα έτσι.Επιτάχυνε και έπειτα από μερικά λεπτά τελείωσε μέσα μου φωνάζοντας το όνομά μου.Τον ένιωσα να μαζεύεται μέσα μου και δυσανασχέτησα.Ωστόσο δεν με άφησε παραπονεμένη.Βγήκε το πέος του από μέσα μου και μπήκαν αμέσως τα δάχτυλά του.Εισχώρησε μερικές φορές κι έπειτα έβγαλε τα δάχτυλά του και τα έτεινε προς το μέρος μου.Τα πήρα στο στόμα μου και ξεκίνησα να τα πιπιλίζω.Τα έβαζα στο στόμα μου όλα και με την γλώσσα μου έπαιζα παιχνίδια.Όπως θα έλεγε κι εκείνος,αφού "καθάρισα τα δάχτυλά του από την γεύση μου",κατέβηκε κάτω και ξεκίνησε να με γλύφει για άλλη μια φορά.Του πίεσα το κεφάλι πιο μέσα και έπειτα από μερικά λεπτά τελείωσα ξανά πάνω στην γλώσσα του.
«Είσαι σκέτη κόλαση Juliette.»,είπε λίγο πριν σωριαστεί δίπλα μου.Έπιασε το πρόσωπό μου και με φίλησε με πάθος.
«Κι εσύ μωρό μου.».Του χαμογέλασα και χάιδεψα το τατουάζ με τον μικρό σταυρό που είχε δίπλα στο μάτι του.Έβαλα το κεφάλι μου στο στήθος και και μείναμε έτσι ακίνητοι και γυμνοί.Η όμορφη αυτή στιγμή χαλάστηκε όταν έπεσε η οροφή της σκηνής πάνω στα κεφάλια μας.Άφησα μια στριγκλιά να βγει από τα χείλη μου κι έπειτα γελάσαμε μιας και προσπαθούσαμε να βρούμε την έξοδο.
«Μ' αρέσει που είπες πως την στερέωσες τέλεια.»,γέλασα και τον κορόιδεψα.
«Ήταν εντάξει πριν.».Φαίνεται πως την κουνήσαμε λίγο περισσότερο απ' όσο θα έπρεπε.Χαχάνισα μόλις τον είδα να βρίζει και να καταριέται τα πάντα.
«Γαμώ την μαλακία του!»,είπε και κλότσησε το πράγμα που ήταν πριν σκηνή.
«Υπάρχει κι άλλη λύση.»,τον αγκάλιασα από πίσω και του φίλησα την πλάτη τρυφερά.Φόρεσα την μπλούζα του και πήγα προς το αμάξι.Μπορούσαμε ακόμη να κοιμηθούμε μέσα,αλλά θα χαλούσε το κλίμα.Έβγαλα τους δυο υπνόσακους από το πορτμπαγκάζ,και ξανά πήγα πίσω.
«Ορίστε.»,του πέταξα τον έναν και του χαμογέλασα.
«Το θέμα είναι να είχαμε την σκηνή για να μπορούσαμε όλο το βράδυ να κάναμε σεξ.»,κατσούφιασε.Στριφογύρισα τα μάτια μου και γέλασα.
«Μπορούμε να κάνουμε λίγη υπομονή μέχρι να έρθουν οι άλλοι και να μας βοηθήσουν.»Καθόμασταν δίπλα στην φωτιά και είχαμε στα χέρια μας ξύλα με καρφωμένα ζαχαρωτά στην άκρη.Το σκοτάδι είχε πέσει για τα καλά και το μόνο φως που υπήρχε ήταν η φωτιά και ένας φακός λίγο παραδίπλα.
Κοίταξα δίπλα και έβλεπα το όμορφο πρόσωπό του.Χάζευα τις λεπτομέρειες και χαμογελούσα ασυναίσθητα.Έβγαλε το ζαχαρωτό του από την άκρη το έβαλε ανάμεσα σε δυο μπισκότα.Το περιεχόμενο έλιωσε και δάγκωσε την άκρη.Όπως ήταν αναμενόμενο,ήταν καυτό.Άρχισε να κάνει αέρα με τα χέρια του,ενώ προσπαθούσε να μασήσει την μπουκιά του.Γέλασα και έπιασα το πρόσωπό του,με τα δυο μου χέρια,πετώντας στην φωτιά το ζαχαρωτό μου.Ξεκίνησα να φυσάω το στόμα του για να σταματήσει να καίγεται και έπειτα από λίγο απλά τον κοιτούσα.
«Τι έγινε;»
«Τίποτα.»,του χαμογέλασα και στηρίχτηκα στον ώμο του.Ήμουν ευτυχισμένη μαζί του.Ακόμη κι αν αυτό σημαίνει να πηγαίνω μαζί του σε μέρη γεμάτα κουνούπια και ζωήφια.Θα τα έκανα όλα,ξανά και ξανά,αρκεί να ήμουν μαζί του.«Σ' αγαπάω.»
«Κι εγώ σ' αγαπάω μωρό μου.»,μου χαμογέλασε και με έσφιξε στην αγκαλιά του.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hello people 😀😀😀 αυτή την ιστορία την ανεβασα εχθες (νομίζω) στο facebook και τώρα την ανεβασα κι εδώ.Αν σας αρέσει αφήστε μία ψήφο❤❤❤
Ενημερωνω πως το διαβάζετε με δική σας πρωτοβουλία και δεν φέρω ευθύνη για τίποτα :ρ
Επίσης αν μπορείτε να την δειξετε σε φίλους σας που πιστεύετε πως μπορεί να τους αρέσει ... Γενικότερα θα ήθελα να ξεκινήσουν να διαβάζουν περισσότεροι τις ιστορίες αυτές που δημοσιεύω γιατί έχω ξεκινήσει μία μεγάλη ιστορία με αρκετά κεφάλαια και θα μου άρεσε αν είχε απήχηση.Τεσπα,σας επριξα :ρ Enjoy
#muchlove
YOU ARE READING
Happy Campers...
RandomΚοίταξα δίπλα και έβλεπα το όμορφο πρόσωπό του.Χάζευα τις λεπτομέρειες και χαμογελούσα ασυναίσθητα.Έβγαλε το ζαχαρωτό του από την άκρη το έβαλε ανάμεσα σε δυο μπισκότα.Το περιεχόμενο έλιωσε και δάγκωσε την άκρη.Όπως ήταν αναμενόμενο,ήταν καυτό.Άρχισ...