Chapter 10 - 'Daddy's little girl'

5.3K 106 1
                                    

Când uşa liftului se deschise Aysha îşi văzu tatăl. El era un renumit procuror şi se pare că fusese chemat pentru a discuta nişte probleme de etică ale hotelului.

-Aysha!?

Aysha îşi acoperi sânii goi cu tricoul *ce mai rămăsese din el* şi îşi trase pantalonii pe ea. Chuck îşi încheie şi el cureaua.

-Ce faci cu ăsta aici? Cum ai ajuns să te înjosești așa? Să te prostești prin lifturi ca ultima panaramă! Ţipă el.

-Dar am 18.

-18 ce? 18 neuroni poate daca tu te gândeşti că e corect ce faci. Îţi distrugi corpul, renumele și imaginea cu un distrus ca el. Zise, arătând spre Chuck.

-Nu cred că e nevoie să-l numești așa, e mai mult de atât, stai tu liniștit. Ţipă Aysha.

-Ajunge! Tu vi cu mine la ginecolog
acum, iar tu, ar fi bine să nu îţi mai văd faţa.

-Dar tată..

-Nici un dar! Treci în maşină.

Chuck îi sună pe ceilalţi. Era 13:24.

***Îl sună pe Chad.

-Unde sunteţi? Noi am ieşit la o terasă să vă aşteptăm.

-Să mă* aşteptaţi, pentru că Aysha e cu taică-so la ginecolog.

-Stai ce? De ce?

-Păi ne-am blocat în lift şi am profitat de moment și am ajuns fără haine, iar când uşa s-a deschis...ghici ce? Taică-so.

-Măcar v-ați protejat?

-M-ai trezit cu întrebarea asta, nu, de data asta nu.

-Eu zic să mergi acasă şi să-ți spui toate rugaciunile daddy.

-Nu e cazul bro, n-am prea apucat să termin, dar mă simt eu rușinat faţă de tatăl ei.

-Hai Chuck că am și râs. Tu rușinat?

-Păi e vorba de Aysha, voiam și eu să fac o impresie bună dacă tot era să-i cunosc părinții.

-Fii mulțumit că nu e mai grav, nu cred că voiai să-i plătești despăgubiri că i-ai lăsat fata însărcinată, e procuror, cine știe în ce probleme te învârtea cum voia.

-Hai că deja se lasă cu stres, vin eu acolo şi discutăm, ok? Da' la ce terasă sunteţi?

-Orlando.

-Ceaw.

***În drum spre ginecolog.

-Totuşi, unde îți era raţiunea? Nu credeam că poți fi atât de naivă, încât să te umilești așa.

-Am 18 ani şi sunt indepenentă teoretic, auzi că majoră la 21 de ani, de ce nu s-a hotarât să te consideri așa la 35 de ani, măcar să știm o treabă. Eu hotărăsc ce e bine şi ce nu, cănd e vorba de mine și mai ales de corpul meu, ok? Nu mai sunt fetiţa pe care o ţineai mereu ca pe un trofeu în vitrină. Sunt adult tată! Şi asta nu o zic eu, o zice normalitatea din acest secol.

-Poate că în acte eşti matură. Dar în ochii mei tot o inconştientă rămâi! Până la 21 nu ai niciun drept în fața mea. Ar fi bine să stai cuminte și să înveți! Nu să te încurci cu golani la toți pașii.

Tăcerea puse stăpânire pe converstaţia lor.

*Pe terasă

-Cred că ar fi cazul să vă spun ceva. Le spuse Chuck celor 4.

-Staţi puţin că mi-e rău. Mă duc până la baie. Spuse Raven ţinând mâna la gură.

-Chuck, continuă. Îi zise Kara, luând o gură din latte macchiato-ul ei.

-Am instalat o micuţă cameră de filmat, în camera unde am fost cazaţi şi am surprins toate scenele, vă pot spune ce s-a întâmplat.

-Ai făcut ce? De ce ai face asta? Nu ai destul material la tot pasul pe net? Ce e cu tine, Chuck? Strigă Kara.

-Nu! Am făcut-o pentru că ştiam că nu vom fi capabil să ne amintim ce am făcut şi ar fi fost păcat ca o noapte ca asta să fie păstrată în mințile noastre doar prin intermediul unor amărâte de secvenţe. Aşa că, de ce să pierdem atâtea amintiri? În plus, nu mă așteptam să se ajungă atât de departe, n-am avut nici cea mai mică intenţie să fac un sex tape. Râse el.

-În fine, nu te iert, treci la subiect.

-Kara şi Chad voi v-aţi petrecut cea mai mare parte a nopții in baie, la duș deci vă imaginați ce s-a întâmplat. Ray împreună cu Raven şi Kyle au făcut un 'Threesome' ca în filme, iar eu şi Aysha am avut parte de vreo 30 de minute în rai, pe masa de biliard. Faza e că voi din baie ați adormit chiar pe hol, nu ați ajuns mai departe, deci prezervativul spart nu era al vostru, iar eu l-am păstrat pe al meu în buzunar, din motive personale şi nu era spart.

-Şi ce ar trebui să deducem noi din asta? Întrebă Ray.

-Ar trebui să deduci că dacă ai ghinion Raven îţi va purta copilul, iar dacă ai și mai mult ghinion îi va purta copilul lui Kyle.

Atunci Raven veni de la baie.

-Şii..spune-ne Raven. Va fi fată sau băiat? O luă Chuck la mişto.

-Ce?

-Păi se pare că prezervativul spart era ori al lui Kyle ori al lui Ray. Deeci tu eşti cea căreia e posibil să i crească considerabil burta în următoarele luni.

Raven se uită în ochii lor şi începu să plângă. Se mai uită 3 sec în jur apoi fugi la primul taxi pe care îl văzuse şi plecă.

-Ce prost ești. Vezi ce-ai făcut? Nici să faci glume nu ești bun. Zise Kara plesnindu-l, după care plecă şi ea de la masă.

-Chuck deja ai exagerat cu prostiile tale, îi mai spuse Ray, plecând de la masă în contextul în care "trebuia să ajungă la mătuşa lui".

-Se pare că am rămas doar noi! Spuse Chuck uitându-se spre Chad.

-Dacă ai impresia că îți voi ţine partea, greşeşti. Fă un rezumat al comportamentului tău și spune-mi dacă te-ai suporta. Apoi plecă şi el.

Chuck.. singur la masă era prea frustrat ca să îşi dea seama de ce făcuse. Mai comandă 3 pahare de vin până când îl luă iar cu palpitaţii. Nu trecură multe ore de la ultima beție și în mod previzibil era din nou beat. De data asta nu mai avea pe nimeni de partea lui.

***Între timp la ginecolog:

-Domnule Drake, se pare că fiica dumneavoastră...

Xoxo.

❌About Last Night❌Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum