22/1.rész

1.6K 128 18
                                    


Dylan:

-Figyeljetek a környékre, és mond meg Soléknak hogy viselkedjenek amíg nem vagyok ott. -mondom Blakenek miközben az ablakon bámulok kifele. Épp megy le a nap, és az ég gyönyörű narancssárgán bukik a víz alá. Mielőtt felhívtam Blaket csináltam egy képet.
-Minden rendben. Ne idegeskedj. Már jócskán rád fért egy kis pihenés, és bármennyire tagadod, mind tudjuk hogy Lina mellett tudsz csak egy kicsit kikapcsolni. Szükséged van rá hogy vele legyél...  -mondta és bármennyire akartam leállítani, nem tehettem.
-Elég jól idézel.-nevettem el magam. Mikor még csak nagyon kedvelték egymást Rózival, én mondtam neki ezeket a szavakat, és meg is fogadta.
-Sokat gyakoroltam.-nevette el magát. Meghallottam egy halk sóhajtást a hátam mögött. A hangból ítélve, Lina nagyjából egy méterre lehet tőlem. Megfordultam. Ahogy megláttam, a vérnyomásom az egekbe szökött, a vér pedig egyből elkezdett áramolni lefele és szinte egész testem sajgott a késztetéstől hogy végig simítsam minden egyes fedett, és fedetlen bőrfelületét. Lina formás testét csak egy kék csipke bugyi és melltartó takarta. Haja lágyan omlott vállára és dús kebleire. Hosszú lábait semmi nem takarta.Egy halk nyögés szakadt ki a számon. Teljesen meg bolondit...
-Me-mennem kell pih-pihenni...Khm...Vagy valami ohlyasmi- mondom a vonalban lèvő haveromnak rekedtes hangon  és már ki is nyomtam. Le sem bírtam róla venni a szememet. Most is olyan volt mint a barlangban.olyan megközelíthetetlennek és álomszerűnek tűnt. Valósággal áradt belőle az ártatlanság és a gyönyörűség. Olyan volt mint egy istennő. Most is pont olyan. Szemeit rám szegezi. Az egész testemben tűz lobban tekintetétől, mellkasomban pedig melegség árad szét. Egy nagy lépéssel előtte termek ő viszont hátrál egy lépést. Ezt addig ismételjük amíg hátát a falnak nem nyomja. Kezemet a feje mellett megtámasztottam ezáltal nem bír tovább menni. Egész teste megremeg, pont mint az enyém. Arcához hajolok amin  piros rózsák bontanak szirmot, ezzel csak még jobban feltüzelve egész bensőmet.
-Tetszik a rucid Cicám.-suttogom és meg sem várom hogy válaszoljon bár szerintem nem is akart. Ajkaimat az övére nyomom ő pedig sajátját az enyémre...
----------------------//-----------------
Tudom most utáltok... De... Végre elcsattant az első csók ;)

 Végre elcsattant az első csók ;)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Az életem árán...Where stories live. Discover now