Κεφάλαιο 39ο

399 53 6
                                    

Βρίσκομαι στο σπίτι μου κλεισμένη και δεν θέλω να βγω έξω. Δεν έχω όρεξη για τίποτα πια. Νομίζω πως ίσως εγώ να χρειάζομαι ψυχολόγο και όχι η μικρή, η οποία τώρα που γύρισε ο Lukas για διακοπές, η διάθεση της φαίνεται να έχει αλλάξει πολύ. Ακόμα δεν είναι τέλεια, γιατί ξέρει πως θα φύγει σε λίγες μόνο μέρες. Από την μια, χαίρομαι που είναι ερωτευμένη με ένα τόσο καλό παιδί σαν και εκείνον, αλλά από την άλλη ο έρωτας πονάει και από ότι φαίνεται η Nicola υποφέρει μακριά του, ακριβώς όπως εγώ. Η διάφορα μας; Εκείνη θα τον βλέπει, ενώ εγώ; Τελείωσε... μέχρι και αριθμό άλλαξε, κινητό και σταθερό. Έκανε ακριβώς ότι του είπε ο Brooks εκείνη την μέρα, έκοψε κάθε επαφή μαζί μου. Γαμημένο management! Αυτό μας ένωσε μα πάνω από όλα... μας χώρισε και ο χωρισμός πονάει πολύ.

Κάθε πρωί ξυπνάω κι περιμένω πως θα τον δω δίπλα μου να κοιμάται και να μου κρατάει είτε το χέρι μου είτε των μέση μου, όμως ποτέ δεν είναι εκεί και δεν πρόκειται να ξανά είναι. Ευτυχώς όμως, θα έχω κάτι ή μάλλον κάποιον να μου τον θυμίζει. Κυοφορώ ένα υγιέστατο αγοράκι. Ελπίζω να τα πάρει όλα από εκείνον και τίποτα από εμένα. Ναι, θα είναι μεγάλη μου χαρά να έχω έναν μικρό Loui να με ξυπνάει κάθε πρωί και να τον κυνηγάω στο σπίτι. Μόνο στην ιδέα χαμογελάω από μέσα μου. Χαϊδεύω απαλά την κοιλία μου όταν ακούω την πόρτα να ανοίγει και μπροστά μου να εμφανίζεται ο Lukas. Ωχ, κάτι έγινε!

«Πες το!» ανακάθομαι στη κρεβάτι μου.

«Τσακωθήκαμε, δεν μας άκουσες;» κάθετα απότομα στο κρεβάτι και αναπηδώ λιγάκι.

«Όχι... σκεφτόμουν διάφορα.» κοιτάζω το πάτωμα από αμηχανία.

«Να φανταστώ σκεφτόμουν τον...»

«Μην το πεις! Απλά πες μου τι έγινε αυτή την φορά.» τον διακόπτω κάπως απότομα θα έλεγα.

«Εντάξει. Άρχισε πάλι τις ζήλειες της μωρέ!» χαμογελάω λιγάκι. Πόσο παιδιά είναι... «Μην γελάς καλή μου δεν είναι αστείο!» συνεχίζει.

«Γιατί ζηλεύει αυτή την φορά;» ρωτάω ακόμα χαμογελώντας.

«Βγήκα με μια φίλη μου από το πανεπιστήμιο.» λέει και τρίβει τον λαιμό του.

«Αυτό μόνο;» σηκώνω το ένα μου φρύδι.

«Βασικά... της αρέσω. Αλλά δεν έκανα τίποτα. Σοβαρά, μόνο για την Nicola έχω μάτια.» λέει γρήγορα. «Νομίζω πως... πως μετά από ένα χρόνο που είμαστε μαζί την... ξέρεις την αγαπώ.» κοιτάζει το πάτωμα παίζοντας αμήχανα με τα δάχτυλα του. Τον πιάνω από τον ώμο και τον σηκώνω να με κοιτάξει.

«Να σου πω ένα μυστικό; Αυτό περιμένει να της πεις, γι' αυτό πήγαινε και πες το σε εκείνη και όχι σε εμένα.» του κλείνω το μάτι και σηκώνεται να φύγει. Στην πόρτα σταματάει και με κοιτάζει.

«Adriana... είσαι πολύ καλή. Όποιος δεν το βλέπει αυτό, δεν τον αξίζεις και ας είναι ο έρωτας της ζωής σου.» του χαμογελάω συμπονετικά και φεύγει από το δωμάτιο. Ειλικρινά αυτό το παιδί είναι ότι καλύτερο μπορούσε να βρει η αδελφή μου.

Louis' pov

«Μπορούμε να μην το συζητήσουμε τώρα αυτό;» λέω απότομα.

«Όχι δεν μπορούμε! Πότε σκόπευες να μας πεις ότι έγινε όλο αυτό;» απαντάει ο Harry εκνευρισμένος.

«Σας το είπα τώρα!» λέω απότομα.

«Και πάλι Loui, θα μπορούσαμε να σε βοηθήσουμε!» λέει αγανακτισμένα ο Zayn.

«Θα σου πω κάτι και βάλε το καλά στο μυαλό μου! Δεν θα γίνεις το ίδιο ρεμάλι και μαλάκας που ήσουν τότε που χώρισες με την Eleanor. Δεν θα πηγαίνεις με όποια βρεθεί μπροστά σου και δεν θα καπνίζεις και πίνεις ότι σου δώσουν το κατάλαβες;» φωνάζει ο Liam.

«Δεν καταλαβαίνεις έτσι;» αντιλέγω. Η έκφραση του αλλάζει και σκληραίνει.

«Εγώ δεν καταλαβαίνω; Εγώ; Που να σου θυμίσω με χώρισαν από την Danielle; Σκάσε λοιπόν και άκουσέ με μια γαμημένη φορά στην ζωή σου. Αν δεν σε νοιάζει το συγκρότημα ή η φήμη σου ή η υγεία σου πρόβλημα δικό σου! Εμένα όμως που με νοιάζει και το συγκρότημα, αλλά και εσύ δεν θα σε αφήσω να καταστραφείς όπως την προηγούμενη φορά, χωρίς να κάνω τίποτα! Τότε ήμουν νέος και έμεινα απλώς θεατής, αλλά αυτή την φορά θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να μην γίνεις αυτό το κωλοπαίδι που ήσουν τότε! Κατάλαβες;» φωνάζει ο Liam και φεύγει από την κουζίνα που ήμασταν με τον Harry να τον ακολουθεί γρήγορα.

«Δεν θέλω να γίνω κακός, αλλά αν ξανά τσακωθούμε για δικιά σου μαλακία Loui πίστεψε με δεν θα είμαι τόσο ήρεμος!» λέει ο Zayn και ο Niall συμφωνεί. Απλά κάθομαι στην καρέκλα και ξεφυσάω. Όλα σκατά μακριά της...

End of Louis' pov

VOTE & COMMENT. THANK YOU:*

Management RelationshipWhere stories live. Discover now