Ne bir dost, ne bir sevgili. Dünyadan uzak bir deli..

67 7 3
                                    

         Dünyanın en güzel şeyidir UYKU. Ve bilin bakalım bu gün  güzel uykumdan nasıl uyandım. Selin' in cırtlak sesiyle:

- ÖRÜMCEEEEEEK!!
- Nerede hani imdaaat!

- İşte böyle uyandırırlar....

- Selin örümcek nerede???

- Ufff kızım ya ne örümceği, kalk okula geç kalıcaz.

          Tipik Selin. İşte ben hergün böyle uyanıyorum. Hadi artık uyuyun uyuyabilirseniz. Mecbur kalktım. Mutfağa gidip kahvaltı hazırmı diye baktım amaaa nerede bizim Selin kim yemek yapmak kim? Yumurta bile kıramıyor. Yok bu kesin evde kalır. Mutfak önlüğünü taktığım gibi menemen yapmaya başladım. Selin ile birlikte bir güzel karnımızı doyurduk. Tam çantaları alıp dışarı çıkmıştık ki bize doğru bağırarak gelen bir makyaj masası gördüm. Yok lan yok bizim Sera' ymış o.

- Kızlaaaaar..

- Kuşum ne oldu ne bu heyecen?

- Selin bu gün bir çocuk gördüm. Aman Allahım DAŞ DAŞ.

             İşte tanıştınız bu bizim Sera. Kiöbilir yine erkek denen iğrenç varlığa aşık oldu. Birlikte okula yürümeye başladık. İlk ders matematik. Ben şu tipik öğrencilerden değilim, matematiği severim. Şimdi sorucaksınız tipik öğrenci nedir diye. Korkmayın korkmayın sorun. Evet tipik öğrenci matematik sınavına dualarla giren küfür ederek çıkan kişilerdir. Ben şu kiminizin" inek" olarak adlandırdığı şahıslardan değilim.  Hocalardan ve derslerden nefret eden, haylaz ama bir o kadarda zeki bir kızım.

Sinan hocanın sınıfa girmesiyle yeriöe oturdum. Sera ve Selin birlikte ben ise tek başıma oturuyorum. Durun bir dakika Sinan hocanın yanında bir erkek çocuğumu var? Iyyyy iğreniyorum şu erkek milletinden.. Aman tanrım didim.  Lan tek boş yer benim yanım ve olamaz Sinan hoca benim yanıma oturmasını söyledi. Geliyor, geliyor ve geldi. Bana döndü ve:

- Merhaba! ben Ayaz.

- Bana ne!

- Bu ne atar ya Bu kadar sinir yaşlanınca yüzünün kırışmasına neden olucak. Bu arada adın ne?

-Siyah.

- Anlamadım!

- Gıtmısın nesin ya ismim diyorum ismim Siyah Ersoy.

- İsmin çok hoşmuş.

- Çenwni kapayıp önüne dön ve dersi dinle..

                Allah'ın yavşağı. İsmim çok hoşmuşmuş. Orangutan.

Tenefüste kızlarla bahçede  dolaşıyorduk. Sera yine bağırmaya başladı. Bu kızın ses açma kapama düğmesi yok mu acaba? Sera'nın ağzını elimle kapattım ve:

- Kız kulağımın dibinde ne diye anırıyon?

- Siyah bu o! Şu DAŞ çocuk..

AŞK MASUMDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin