Vakantie op Ibiza - One Direction story Dutch

352 6 0
                                    

Hoi! Dit verhaal gaat over Nathalie en Nicky. Nathalie is een meisje met lange donkerblonde krullen, en felblauwe ogen. Nicky ziet er eigenlijk hetzelfde uit, hetzelfde haar, en dezelfde blauwe ogen. Ze zijn allebei 18 jaar, en ze zijn beste vriendinnen. Ze zijn samen met hun vrienden op vakantie naar Ibiza. Waar ze de 5 wereldbekende jongens tegenkomen, genaamd "One Direction". Een verhaal vol liefde, vriendschappen, lol, maar ook verdriet. En voorál, een verhaal met veel spanning.

----------------------------------------------------------------------------------------------

Nathalie:

"NEEEEEEEE" gilde ik lachend. "NIET DOET STOOP!" ik keek achterom, en ik zag dat ik nog steeds gevolgd werd door 3 vrienden, Robbert, Jim en Stefan. Iedereen wist dat ik niet tegen kietelen kon, en raad eens wat ze hier de hele dag probeerde op het strand van Ibiza. Ik keek al rennend naast me en zag dat mijn beste vriendin Nicky ook op de vlucht was. Haar lange blonde haar hing rommelig aan haar hoofd en haar felgroene zonnebril hing scheef op haar neus. Ik keek weer achterom en zag dat Jim nu heel dicht bij me was. "NEEEE GA WEG" en ik probeerde nog harder te rennen. *Bam* ineens lag ik op de grond, wat gebeurde er? Ik keek verbaasd opzij en zag een jongen met groene ogen en donkere krullen lachend naast me liggen. Ineens moest ik verschrikkelijk lachen aangezien ik niet had gezien dat ik bijna tegen 5 jongens aan was gelopen. De jongen met de krullen stond op en sloeg het zand uit zijn beige broek. Hij stak een hand naar me uit en giechelend pakte ik hem vast, terwijl hij me omhoog trok. "Well hi" bracht hij lachend uit. Ik moest nog harder lachen en ik kreeg er nog net een "Sorry" uit toen ik zag dat ik tegen de wereldberoemde Harry Styles was gerend. Lang de tijd om te lachen had ik niet want achter me voelde ik ineens 2 handen in mijn zij prikken. "NEE STOP" gilde ik weer. En begon hard met mijn armen te maaien en met mijn benen te schoppen. De 2 handen tilde me op en ik begon nog harder te schoppen en begon te grinniken. De 2 handen lieten me los en zag dat het Stefan was, die in een flits weer achter Nicky aan ging. Ik lachte nog even, en keerde me weer tot de jongen, die nu met de 4 andere bandleden stonden te kijken naar het vrolijke en rare tafareel. Ik moest weer lachen toen ik zag dat ze allemaal hun wenkbrouwen hadden opgetrokken. "I'm really sorry" zei ik maar, en gaf de jongen met de krullen snel een knuffel. Ik liep weer naar mijn handdoek en graaide in mijn tas naar mijn neonroze zonnebril. Ik zette hem op mijn neus en ging weer liggen. Ik hoorde Nicky een paar keer voorbij gillen en de jongens er lachend achteraan, maar het kon me niet zoveel schelen, ik viel bijna in slaap, totdat 2 handen me onder mijn rug vastapakte en met me wegrende. "AAAAHHH" gilde ik toen ik zag dat Jim met me naar het water rende en me daar losliet. "Jasses christ Jim" bracht ik chagrijnig uit terwijl ik mijn natte haar in een hoge knot deed. Hij kwam niet bij van het lachen en ik liep met een nors gezicht het water uit, op weg naar mijn handdoek. Aangekomen zag ik dat de bekende jongens een rij achter mijn handdoek lagen. Ik grinnikte toen ik zag dat Harry opkeek. Ik ging weer liggen, maar na een halfuurtje stond ik weer op. Ik trok mijn zwarte oversized knit aan, aangezien het nu 7 uur 's avonds was op Ibiza, en het kouder begon te worden. Ik stapte in mijn vans en pakte mijn strandtas, terwijl ik mijn handdoek erin propte. Ik zag dat Nicky en de rest in de zee stonden en besloot om er even naar toe te gaan om te zeggen dat ik vast naar het hotel was om te douchen. Ik zag nog dat Harry opstond en hoorde Harry nog wat zeggen, maar ik verstond het niet helemaal. Ik draaide me weer om en keek hem vragend aan, "what?" hij glimlachte naar me; "I hope i see you again" ik knikte hem vrolijk gedag, en liep naar mijn vrienden toe. "HE" riep ik naar Nicky. Ze kwam moeizaam het water uitrennen. "Hé, waar ga je heen?" "Ik ga vast naar het hotel om te douchen enzo, komen jullie ook zo?" "Nee wacht! Ik kom me je mee!" ze rende naar haar handdoek, en deed haar oversized trui ook aan. We leken net een tweeling, we hadden dezelfde smaak kleding, we dachten overal hetzelfde over en we hadden dezelfde gedachtes, alleen onze ouders verschilde. Ze kwam weer aanrennen met haar strandtas terwijl we onze vrienden gedag zwaaide. Nicky kletste honderuit, maar ik verstond er niks van. Ik dacht alleen maar aan de jongen met de krullen, Harry. "Ik denk dat ik hem leuk vind" fluisterde ik. "He wat?" vroeg Nicky verbaasd. Ik werd rood. "Eh nee niks" Nicky keek me wantrouwend aan; "jawel, zeg, wie vind je leuk?" Ik werd nog roder; "Ik kwam net One Direction tegen enneh" "WAT" riep Nicky verbaasd uit. "Eh ja, en ik vind Harry leuk denk ik" Nicky viel bijna flauw, of althans, zo leek het. "Oh em gie, dat betekent dat Zayn hier ook is!" Ik glimlachte en knikte naar haar, ze vond Zayn al leuk sinds de audities van de jongens. Ik had nooit zoveel intresse voor de wereldberoemde band "One Direction" maar ik bedacht me dat dat misschien nog wel eens zou kunnen veranderen deze vakakantie, en aangekomen bij onze hotelkamer opende Nicky de deur met haar sleutel, en ik plofte neer op het balkon terwijl Nicky onder de douchte stond. Na een kwartiertje liep Nicky met haar haar gewikkeld in een handdoek het balkon op. Jij kan, glimlachte ze. "Oké" zuchtte ik. Ik liep naar mijn koffer toe en haalde er een lichtespijkerkleurige hoge taille short uit, en een zwarte blousse met witte accenten uit. Als laatste pakte ik mijn toilettas en mijn zwarte pumps. We zouden vanavond uitgaan, en dan ga ik niet op mijn vans of mijn slippers. Ik stapte onder de douche, en 20 minuten later liep ik eruit. Ik kleedde me eigen aan, en borstelde mijn haar. Ik pakte mijn mascara en deed het op mijn ogen. Tot slot pakte ik mijn felroze lipstick en smeerde het op mijn lippen, terwijl ik nog wat parfum op mijn polsen depte. Ik stapte in mijn pumps, en stapte de badkamer uit. Nicky flootte bewonderend; "je ziet er leuk uit Nathje" Ik glimlachte; "Thanks poeppie, jij ook" en dat was ook zo. Ze had een neon roze jurkje aan, en dezelfde zwarte pumps. Ze lachtte, en stak haar arm door mijn arm. "Zullen we naar een restaurantje gaan ofzo?" ik knikte "en de jongens dan?" ze keek bedenkelijk. "Ik bel Lukas wel even" Nicky  knikte, oké is goed. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zwarte clutch. Ik toetste Lukas' nummer in en zette hem op speaker terwijl Nicky me meetrok en de hoteldeur op slot draaide. "Dit is de voicemail van Lukas, spreek niks in want ik bel je toch niet terug. Bye" ik glimlachte en sprak toch een voicemail in. "Hee Luuk, ik en Nicky gaan samen eten, we zien jullie wel in de club vlakbij het hotel, je weet wel waar we gisteren ook waren, bye kus" sprak ik in, en samen met Nicky liep ik naar het Restaurant, waar ik een salade en een bord frietjes bestelde, hetzelfde zoals (ja waarschijnlijk weet je het al) Nicky. 

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 20, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Vakantie op Ibiza - One Direction story DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu