Normal synsvinkel:
Mit hoved gør ondt, jeg er svimmel og jeg har det som om jeg har drukket konstant i 48 timer, så dårligt har jeg det. "DN DN! Vil du med ned og se nogle koncerter?" Spørger Anthon, og kommer løbende imod mig. "Det lyder hyggeligt, men jeg har det af lort til. Jeg tror bare jeg bliver her i teltet" siger jeg, og klør mig i håret. "Når okay" sukker Anthon. Jeg ligger mig forsigtigt ind i teltet igen. Jeg kan høre de andre så småt begynder at gå hen mod orange scene. Jeg lukker mine øjne, og prøver at falde i søvn, men pludselig bliver teltet lyner op. Jeg går fuldstændig i panik. Jeg tager min powebank frem og skal til at slå personen der kommer ind i teltet med den. Da han har lynet helt op, ser jeg det er Anthon. "Anthon! Du kunne altså godt have sagt noget! Jeg blev vildt forskrækket" siger jeg, og ligger powerbanken fra mig. "Undskyld jeg troede du sov" siger Anthon, og kommer ind i teltet. "Skulle du ikke til koncerten?" Spørger jeg. "Jeg ville hellere ligge her med dig" siger Anthon, og ligger sig ned under dynen. "Det behøvede du altså ikke" siger jeg. "Men jeg vil godt" siger Anthon, og kysser mig i håret. Jeg smiler, og ligger mig helt ind til ham. Anthon ligger begge sine arme omkring mig, og presser mig helt ind til ham. "Synes du virkelig aldrig jeg vil have sex med dig?" Spørger jeg midt i det hele. "Nej! Nej, nej, nej!" Siger han. "Hvorfor sagde du det så igår?" Spørger jeg. "Altså jeg var jo fuld" siger Anthon. "Og hvad er så den anden grund?" Spørger jeg. "Ehm. Nu siger jeg det bare" siger Anthon. "Jeg synes ikke vi har sex så tit, så nogengange føler jeg lidt vores forhold bliver. Hvordan kan man sige det? Kedeligt" siger Anthon. "Kedeligt?!" Spørger jeg. "Ikke på den måde. Men altså jeg føler at sex er med til at holde forholdet igang, hvis du forstår hvad jeg mener?" Siger Anthon. "Jojo forstår dig 100 procent, føler da også selv at sex er med til at holde et forhold kørende, men jeg synes da ikke vores forhold er blevet decideret kedeligt?" Siger jeg. "Nej nej det var ikke det jeg mente!" Siger Anthon uroligt. "Det var det du sagde" siger jeg flabet. "DN undskyld" siger Anthon. "Rolig Anthon. Jeg er ikke sur" griner jeg. "Når" siger Anthon. Jeg smiler stort, og kysser ham på munden. Det udvikler sig, men jeg stopper det da Anthon ligger ovenpå mig. "Anthon, Anthon" siger jeg, og fjerner mine læber fra hans. Han kigger på mig. "Jeg ville virkelig godt, hvis jeg ikke havde så ondt" siger jeg. Anthon sukker, og ligger sig ved siden af mig. "Undskyld" siger jeg. "Nej nej det helt i orden" siger Anthon. Jeg smiler til ham, han smiler tilbage. Jeg ligger mig helt ind til ham, og falder straks i søvn.
Thors synsvinkel:
En flok piger hænger på mig henne til koncerten. Den ene bliver ved med at røre på mig. Hun kører sin hånd ned af mit ben. "Hør her!" Siger jeg, og tager fat om hendes håndled. "Jeg er forelsket i en okay?" Fortsætter jeg. "Du havde sgu da sex med min veninde i går?" Siger hun. "Jeg dummer mig når jeg er fuld" siger jeg. "Så store er dine følelser måske ikke til hende?" Spørger hende pigen. "Jo de er! Det ved du ingenting om" siger jeg. "Jeg ved bare at hvis de var store nok var du ikke gået i seng med en anden" siger hun. Hun har vel ret? Hvorfor kan jeg aldrig bare binde mig til en pige? Hvorfor ender jeg altid i seng med en anden. Jeg giver slip på hendes håndled "undskyld" mumler jeg. "Har du det ikke let med kærlighed?" Spørger hun. Jeg kigger op på hende. "Hvordan kunne du vide det?" Spørger jeg. "Min Eks har det på samme måde. Han kan ikke elske længe af gangen" siger hun. Jeg holder mit blik på hende. "Jeg kan hjælpe dig. Hvis du altså vil have det?" Spørger hun. "Hvordan?" Spørger jeg. "Er der en du kan lide?" Spørger hun. "Nej" siger jeg. "Så find en pige du synes ser sød ud og scor hende" siger hun. "Jeg indrømmer jeg ikke er god til at score" sukker jeg. "Bare præsenter dig selv" siger hun. "Hvordan? Kan du ikke præsenterer dig for mig først?" Griner jeg. "Jo. Hej Jeg hedder Veneda. Jeg bor i Hellerup, og jeg er 16 år. Jeg bor alene med min mor, min far er død. Jeg synes du ser sød ud, har du lyst til at danse?" Siger hun. "Veneda?" Spørger jeg. Hun nikker. "Det er et mærkeligt navn, det ved jeg" griner hun. "Nej nej, det er ikke mærkeligt. Det er faktisk mit ynglings navn" siger jeg. Hun smiler til mig. "Jeg er ked af det med din far" siger jeg. "Det skal du ikke være. Det er længe siden. Nok om mig. Prøv at præsenter dig for mig" siger Veneda. "Øhm jeg hedder Thor. Jeg bor i Gentofte med min mor, lillebror og lillesøster. Min far bor i Belgien, så ham ser jeg mest i ferierne. Jeg er den ene halvdel af citybois, og så er jeg ret følsom. Har du lyst til at blive min og stikke af med mig?" Siger jeg. Veneda griner. Hun er meget smuk når hun griner. "Det er ikke 'vil du stikke af med mig' Thor for fanden!" Siger Veneda. "Hov" griner jeg. "Nu. Find en sød pige" siger Veneda. "Det tror jeg vidst allerede jeg har gjort" siger jeg.
________________________Tilføj snappen: anonym2233
YOU ARE READING
Min berømte storebror - Citybois
Fanfiction*Afsluttet historie, som tidligere har liget på førstepladsen indenfor fan fiktions!* sex, drama, venskab, alkohol, misbrug og en masse andet! Hvis det lyder som noget for lig, så hop da lige ind og læs denne historie. Selvom Thor kan være pisse irr...