Derin sırlar

6 1 1
                                    

Bu sefer farklı olur sanıyordum ama tabiki olmadı. Bir yere taşındık, ben tekrar yeni bir okula başladım, ailem her zaman ki gibi bir daha taşınmayacağımıza dahil bir söz verdi, tekrar o sözü tutmadılar ve ben tam yeni okuluma alışmaya başlarken ve sonunda bir kaç arkadaş edinmeye başlarken... TAŞINDIK... Yani çok şaşırdığımı söyleyemeyeceğim açıkçası, her zaman oluyor zaten ama bu son olsun. Tabiki bana soracaksınız neden deli danalar gibi her zaman yeni yerlere taşındığımızı, ama maalesef size verebileceğim bir cevabım yok. Neden mi yok? Sanırım bilmediğim bazı aile sırlarımız var yani çok derin sırlar... Ailemle hiç bir zaman çok yakın olamadım, her zaman yapacak daha önemli işleri oldu, akşamları çok geç saatlere kadar eve gelmezler hatta bazen bir kaç gün. Çalışırken beni her zaman yanlarından uzak tutmak isterler, ne yaptıklarını sorduğumda her zaman aynı cevabı alıyorum... "Zamanı gelince öğrenirsin". Bende artık karışmıyorum, zamanın gelmesini bekliyorum... Sabırsızlıkla.  Bu arada ben Hayal, 16 yaşındayım ve şu anda uçakla İstanbul'da ki yeni evimize gidiyoruz. Şu anda oturduğumuz yerde, sadece iki ay kaldık... Sebebi bir cinayetti, garip olansa ölenin bedeninde tırmık ve ısırık izleri vardı. Polis ya da doktorlar tam olarak saldıranın ne olduğunu bulamadılar, bazıları ayı dediler, bazıları köpek hatta kurt diyenler bile oldu... Neyse ailem oranın güvenli olmadığını düşündükleri için taşındık... Ama bence bunun altında daha derin sırlar var ve ben bunları çözeceğim...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AyaklanmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin