Eunji,Baekhyun dan Sehun pergi ke kolej sekali dengan menaiki kereta yang dibawa Sehun.Asalnya Eunji tidak mahu pergi dengan mereka tetapi dipaksa oleh Tuan Byun.Hmm... Itulah sebabnya Eunji kena akur.
Sampai sahaja di kolej,mereka keluar dari kereta.Sebaik sahaja mereka keluar,Eunji merasa banyak mata yang memandang ke arah mereka.Dan kebanyakannya adalah yeoja.Kemudian Eunji memandang Baekhyun dan Sehun yang kelihatan biasa.
'Ahh.. Betul jugak mereka berdua ni mesti popular dekat sini.Tambah lagi di kalangan yeoja.Huh..'kata Eunji di dalam hati.
Semakin lama makin banyak mata yang memandang mereka.Barangkali mereka tertanya sapa yeoja yang datang sekali dengan Baekhyun dan Sehun.
"Aigoo.. Saya lupa.Saya ada hal lah.. Pergi dulu tau anyeong.. "Baekhyun terus bergegas lari pergi meninggalkan Eunji dan Sehun.
"Apalah hyung ni.Eunji jom saya bawa awak ke bilik guru.Kat sana nanti akan ada cikgu yang uruskan awak."kata Sehun. Eunji hanya menganggukkan kepalanya.Kemudian mereka terus ke bilik guru.
Sampai di bilik guru,Sehun membawa Eunji ke seorang guru yeoja.Guru itu adalah guru yang menguruskan pelajar baru.Sehun meminta diri dan meninggalkan Eunji di situ kerana kelasnya sudah bermula.
Setelah selesai mengisi segala borang yang disuruh.Eunji dibawa oleh guru tersebut ke kelas.Eunji menunggu di luar dahulu ketika guru itu masuk untuk memberitahu kepada guru yang sedang mengajar.Kemudian Eunji masuk setelah guru tadi memanggilnya.
Eunji masuk dan dia terkejut melihat Sehun dan Baekhyun berada dalam kelas itu.Dia tak sangka yang dia ambil jurusan yang sama dengan mereka berdua.Sehun yang perasan akan Eunji turut terkejut.
"Hyung.. Cuba tengok sapa kat depan."Sehun menampar-nampar bahu Baekhyun yang sedang tidur.
"Emm... Mwoya.. Janganlah kacau.. "Baekhyun tidak bangun.
"Isshh.. Hyung tengok je la dulu."paksa Sehun.
"Haih... "akhirnya Baekhyun mengalah dan melihat ke hadapan.Dia terkejut melihat Eunji yang turut melihat ke arahnya ketika itu.
"Eunji.. Perkenalkan diri awak."suruh guru namja itu.Eunji akur lalu dia memperkenalkan dirinya.
Setelah memperkenalkan diri.Guru tersebut menyuruh Eunji duduk di tempat kosong.Eunji akur lalu dia duduk di tempat kosong bersebelahan dengan seorang yeoja.Yeoja itu tersenyum manis ke arahnya.Eunji membalas.
"Annyeong naneun Naeun imnida."suara yeoja di sebelah Eunji dengan nada yang perlahan.Eunji senyum.
"Eunji imnida"balas Eunji dengan nada yang sama.Naeun menanggukkan kepalanya.Kemudian mereka kembali fokus ke pelajaran.
YOU ARE READING
My Bodyguard
RandomJung Eun Ji..Seorang gadis yang comel..Tetapi disebabkan ayahnya telah mengajarnya teknik mempertahankan diri dan menembak sejak dia kecil telah mengubahnya menjadi seorang yang lasak dan ganas..Akan tetapi hatinya masih lembut seperti seorang yeoja...