Dzisiaj jest sobota, czyli do koncertu zostało jeszcze 7 dni, równy tydzien. Umówiliśmy sie ze poszukiwania zaczniemy juz w piątek wieczorem, zeby wcześniej przespać cały dzien, aby miec siły w nocy jeździć po miescie. Dzisiaj Carrie zaprosiła mnie na wypad na pizzę z całą resztą.
Wsiadłam w taksówkę i dojechałam do HotFish Pizza, gdzie mieliśmy sie spotkać. Kto nazywa tak pizzernie? Mimo wszystko, gdy weszłam do pomieszczenia, poczułam znajomy zapach ciasta i roztopionego sera, który unosił sie w całym lokalu. Szybko zlokalizowałem grupkę znajomych.
-Hej - powiedziałam, posyłając uśmiech Troyowi, Carrie i Melanie, który juz siedzieli wygodnie na swoich miejscach. Odwzajemnili moj gest, a co sie ucieszyłam. - To na kogo jeszcze czekamy? - zapytałam.
-Na Michaela i Ashley. Przed chwila dostałem wiadomość od Nialla, ze nie moze sie dzisiaj pojawić. - odpowiedział mi Troye i szczerze? Chyba pierwszy raz usłyszałam jego głos. Oznacza to ze jest bardziej śmiały poza szkoła, co było dla mnie zadowalające bo juz od dłuższego czasu zastanawiałam ze nad nim, ciekawił mnie, było w nim cos innego.
Rozmawialiśmy i żartowaliśmy przez jakies piętnaście minut, po czym przyszła pizza, a my zobaczyliśmy jak do lokalu wchodzi Ashley, ktorej drzwi otwiera.. Michael? Tak, to Michael. Czy cos ich łączy? Moze wlasnie przez to, ten osobnik był taki miły?
-Wiedziałem - powiedział cicho Troye na co dziewczyny zachichotały. - No to chyba zaczniemy przesłuchanie..
Niebieskowlosa i czerwonowłosy dotarli do naszego stolika śmiejąc sie.
-O swietnie, pizza juz jest! - powiedizal zadowolony. Rozsiedli sie z Ashley po dwóch stronach stolika i w koncu wszyscy zabraliśmy sie za jedzenie.
Troye co chwile dyskretnie wypytywał Michaela lub Ash, o to co robili przed spotkaniem i co właściwie ich łączy. Reszta, w tym ja, siedziałyśmy rozbawiane patrząc na to jak oboje sie peszą.
-Ide do toalety. - oznajmiłam wstając od stołu. Na prawdę, bardzo chciało mi sie sikać. Szlam przez lokal w kierunki drzwi do wychodka, kiedy nagle zobaczyłam ich.
---
Shippujemy mishley ok
CZYTASZ
badboy with a black guitar || l.h
FanficSuzan przeprowadza się z Ameryki do starszej siostry, która mieszka w Wielkiej Brytanii, aby studiować tam w prestiżowej szkole muzycznej, o której zawsze marzyła. Odcina się od toksycznego Massachusetts aby zacząć nowe, lepsze życie wraz z ukochan...