0.8

61 9 7
                                    

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Bir avuç dua, bir kucak sevgi, sıcak bir mesaj kapatır mesafeleri, birleştirir gönülleri, bir sıcak gülümseme, bir ufak hediye daha da yaklaştırır bizi birbirimize. Kalbiniz nur, eviniz huzur dolsun. Ramazan Bayramınız bereketli olsun!

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Merhabalaaaarrr...
Su yoğun günler dolayisiyla bir türlü yazamaz oldum yb.. fakat elimden geldigince yazıp yayinlamaya çalışıyorum...
Bayram dolayısıyla biraz meşgul olacağım bu yüzden bu bölümde buna bağlantılı olacak yani kısacası ortaya karışık bir şeyler döktürcem zjsjzj

Iyi Okumalaar...Tekrar IYI BAYRAMLARRR♡.♡

***
♢D.o'nun ağzından♢

2 gün.. koskoca İKİ GÜNN!!! dur hatta bugün 3. Gün..! Hera üç gündür mesaj atmıyor... yav sen nerdesin...sen 3 milyar.. 750 milyon miılyar.. sen... milyar... sen bu parayı sen ne yaptın..?
Tamam sakinim sakinim...
Bu şeyler de nerden dolanıyor dilime anlamıyorum ya Chen ile çok takılıyor ben kesin ondan kesin...
Hayır tamam.. bu kadar yeter daha fazla dayanamayacağım mesaj atıcam.
Niye daha fazla beklediysem...

Satanboy:Hera...?

Heyy orda mısın?

Ufaklık?

3 gün oldu normal olarak korkmalı mıyım sence?

Hey cevap vermezsen çok kötü olur!..

Hera..

Ne o çabuk sıkıldın galiba mesaj atmayı kestin...

Ne halin varsa gör ya!

Ne diye endişe ediyorsam..

D.o telefonu yatağın üzerine fırlattı sinirli bir şekilde bağırıp banyoya girdi su an gergindi ve rahatlamaya ihtiyacı vardı..
¤1 saat sonra¤

Satanboy:Başına bir şey gelmedi değil mi?

Ya! Hera seni merak ediyorum...

Insan bir mesaj atar durumunu belirtir degil mi?

mesajlar sana ulaşıyor ne diye bakmiyorsun su telefona

Agghhh hadi ama Hera xiumin hyunga da anlattim başına bir şey gelmiş olabileceği düşüncesi bizi korkutuyor..

...

D.o mesaj gelmeyen her dakika biraz daha endiseleniyordu.. kalbi ilk kez böyle oluyordu ne yapacağını bilmiyordu.. bir mesaj daha atmak için telefonu eline almıştı;

"Geçen sefer dediklerimden dolayı ise özür dilerim saçmalık olan benim davranışım seni sevdiğimi cesurca soyleyemeyisim sacmalı---"
Gelen mesajla d.o durakladı ve ardindan yazacaklarını sildi...mesaji okumuştu o baykuş gözleri daha da kocaman olmuştu (sanki daha fazlası mümkünmüş gibi)

Hera: Sakin ol Kyungsoo ben sadece Türkiye'ye döndüm müsait değildim yazamadim...

Yahh ne senaryolar yazdin kim bilir aklında

Voah ammada atar yapmışsın hahah

Xiumin oppaya mı soyledin ama nasıl omo kyungsoo cidden bu kadar endiselenmis olamazsın..

Satanboy:Türkiye'ye mi döndün?
...

D.o donakalmıştı ne yani gitmiş miydi daha onu göremeden..? Ama neden?

WhatsApp KyungsooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin