Selam canlar! Ben Bade. Şapşirik kız Bade'nin günlüğüne hoşgeldiniz ama çay kurabiye falan yapmadım idare edin bi zahmet.
Neyse kii yanımda yolluk kreker var. Yolluk? Ha ben size anlatayım. Ben -çık bışırılıyımdır- İstanbul'da bir okul kazanmama rağmen evde okula gönderilmeyen şanslı kızlardanım. -lsdmx-
Ama beni bayan ev ortamı ve hele de artık ezberlediğim avmler falan böyle sıkılmıştım. Bende babamı kandırıp okula geldim. Hani hem burslu kazandığım özel liseye gidicem hemde İstanbul bambaşka bir hayat.
Sakarya'dan farksız olduğunu görünce hemen toparladım kendimi. "Amaan canım neyse snaplerinde yer bildirimini öküz öküz yaparsın kız nolcak?" dedim kendime.
Fazlasıyla pozitif enerji toplamayı seviyorum. Neyse yanımda uyuyan teyze otobüs kapısı gibi uyanırken şöyle bir ses çıkardı "Tıppptısss" e tırsmamak elde değil sıçradım.
E ben size kendimi de tanıtayım bu mal kim diyip tökezlemeyin.
Adım Bade. Demiştin ya şapşik! Ay neyse işte soyadım Pekel. Lise 1. sınıf öğrencisiyim. Sonra işte annem babam var ha bide benden 7 yaş küçük bi erkek kardeşim var. Adı Ömer.
Genellikle sabahları "Avueduağğduevuğudu" diyerek uyanıyo falan.
Neyse şimdi şu otobiyografimi çilek reçellerinin yanındaki rafa kaldıralım bakalım. Neyse ben bu düşüncelerden sıyrılıyorum şimdi otobüsten iniyoruz. Yanımdaki teyzeye bi popo atıp önüne geçtim.
Koca bavulumu da alınca herkesin bana şaşkın şaşkın bakmasını umursamadan "İstanbuuuğğll" diye bağırdım ama sesim çatallı çıktı sabahın erken saatleri olduğu için. Neyse hadi sonraki bölüme geçelim.
-------------------------------------------
Merhaba arkadaşlar! Ben yazarınız. Olabildiğince uzun bir yolculuğa beraber çıkalım isterseniz hoop sonraki bölüme gelin. Umarım salak bir dilim yoktur ve saçmalamıyorumdur. Zaten yorumlarda 'hayvan gibi şi yapmışın' falan diye belirtirsiniz. Kapak benim pek içime sinmedi bundan dolayı kapak yaparsanız sosyal medya hesaplarım;
İnsta:@17_ozg
Snap:@ozgeayss
Facebook:Ayşe Özge Güler
Twitter:@ozgeayss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşirik Kızın Günlüğü #Wattsy2016
ChickLitŞaşkın miyim neyim? Amaaan boşver zaten herkes salak sen şapşal ol nolcak! Ay ben ilk şaşkın demiştim dimi. Üüüff işler oldu yine spagetti makarna...