Bu bölüm yurt kısmını anlatıyor arkadaşlar. Gelecek bölüm bir sürprizim var sizlere. Multi:Bade Bide şarkı var. Dinleyin isterseniz. Ama üşeniyosanız okey derim.;)Tekrar sosyal medya şeysilerini söylüyorum
Snap:ozgeayss
İnsta:17_ozg
Face:Ayşe Özge Güler
Scorp:ozgeayss
Musical.ly:17_ozgg
//////////////////////////////
Takmışım kulaklığı yürüyodum. "İstanbuuğğl" rezilliğinden sonra susarak hızlıca orayı terk ettim. Hiç de kaslı ultra yakışıklı bir çocuğa çarpmamıştım hayret. Durumumuz gayet iyi olduğundan babam bana bi villa tutmuştu demek isterdim ama maalesef kız yurdunda kalacaktım.Önce biraz gezmek istedim. Sadece sokaklarda gezindim ve bir taşa rastlamadım. Off ben ne hayallerle gelmiştim buraya!
Saate bakıp 17.04 olduğunu görünce hemen panikledim yurdu bulmak istiyordum. Birisine "Bakar mısınız? Buralarda 'Sevgi Kız Yurdu' diye biyer var mı?" dedim. Haha ablan şanslı bebeğim. Genç kız bana "Gel hadi yurda gidiyodum bende." dedi.
Kız dar bir kot giymişti. Üstünde kırmızı bir sporcu atleti vardı. Giydiği siyah hırka ve saçları uyumluydu. Ayağınaysa siyah bir topuklu giymişti. Kırmızı ojeleri de dikkatimi çekmişti.
Huhh! Özetledim. Otobüse bindik ve ilerlemeye başladı. Kız bana dönüp elini uzattı "Ben Özge. Ya sen? Yenisin galiba. İnşallah benim odama gelirsin gece yalnız uyumaktan korkuyorum." dedi bi solukta. "Bade ben. Yeniyim. 9. sınıf öğrencisiyim." dedim samimice gülümseyerek.
Sonra zaten yurda geldik. Hayret bu trafikte yani. Demek çok yakınmış.
Müdürün odasına çıktık Özge'yle. Özge'nin ısrarları üzerine onun odasında kalmaya başladım. Üzerimdeki kot tulumu çıkardım ve bir sporcu taytı giydim. Üstüne de bol beyaz,üstünde siyah kocaman adidas amblemi olan tişört giydim. Boldu hatta babamın bedenindeydi. Sporcu taytım siyahtı ve yanda üç tane beyaz çizgi vardı.
Neyse sonra döneriz. Yemeğe inmek için Özge'nin hazırlanmasını bekledim. Pijamalarını giydi ve hazırdı.
Aşşağıya indiğimizde herkes başıma toplaşmamıştı ama 2-3 grup benimle tanışmaya geldi. "Selam ben Ezgi." dedi bi kız. Diğeri "Meraba ben Başak!" diye atıldı falan.
Odaya çıktığımızda Özge bana hangi okulda olduğumu sordu. "Keser Koleji. Biliyor musun?" diye sordum. Açıkçası benimle aynı okula gitsin diye götüm tutuşuyordu. "Haaa orası. Benim de sevgilim orda. Yurttan da Seval orda okuyo tanıştırayım sizi istersen." dedi. Başımı olumlu anlamda salladıktan sonra kolumdan tuttuğu gibi yan odaya hücum ettik. "Sevaaaaal!" diye bağırdı Özge. "Ne var ayol geldim!" dedi Seval'de. Çok iyi anlaşacağız hadiiiğ!
"Selam canım adın ne senin? Yeni misin? Nerdensin? Adın ne? Kaç yaşındasın? Nereye gidiyosun? Sevgilin varmı? Tc'si ne? Yoksa bekar mısın? Üzülme ablan ayarlar bi tane!" dedi bi nefeste.
Özge sinirlenip "Sevaal! Kız aynı okulda senle 9. sınıfa gidiyo adı Bade!" dedi sert bir sesle.
Seval ondan makas alıp bana döndü. "Bende 11. sınıftayım canım. 9. sınıf var ama yurtta gel tanıştırayım yabancılık çekmezsin." dedi ve hoop o da kolumdan tuttu. Hoop üç oda sonraki odaya ve güm "Ezgiiiiii!" diye bağırdı Seval.
Ezgi ve bi çocuk duvara dayanmış öpüşüyorlardı. Çocuk birden atak yaptı. Ezgi'nin ayaklarını beline dolattırdı. Gözlerimi kapayıp Seval'e baktım. Arkamızdan Özge geldi ve pat! Kızı yere attı. Ayrılınca 50 ton azarladı. Kendimi Ezgi'ye kısaca tanıttım." Bade ben. 9. sınıftayım. " dedim zaten sadece. Gülümsedi ve "Numaranı versene yarın beraber gideriz." dedi. Cebimden iPhone 6 s 'imi çıkardım. Haha havalıyız abim. Neyse numaralaştık ve ben odama geçtim Özge'yle.
Babama "Buralar çok rahat babacım yurdu çok kolay buldum." Diye mesaj atıp yattım.
-------------------------------------------
Aha da gün başlıyo! Önceden aldığım okul üniformalarını giydim.Özet geçeyim kısa laci bi etek (babamla aldığımızdan 2 karış kısa) göğsünde okul arması olan beyaz gömlek.
Saçlarıma hafif bi maşa yaptıktan sonra dudağıma baby lips sürdüm. Superstarlarımı da giydim ve gömleğin kolarını kıvırdım. Ha bide saçlarımı iki yandan alıp arkada tokaladım.
Aynadan kendime baktım. Güzeldim. Özge de hazırlandı ama çok başka. Altına diz üstünde biten siyah bi etek giydi. Okulunun lacostesini giydi ve saçını taramdan bile bi topuz yaptı.
-------------------------------------------
Özge dişini fırçalamaya üşendiği için kahvaltı etmedi (bu nasıl bir üşengeçtiktir yahu)Bende hazırken Ezgi'yi aradım. İlk çalışta açtı."Tatlım ben seni gördüm yemekhanedeyim." Dedi ve az daha yere yapışıyordum çünkü üstüme atladı. "Ya sabah sabah yapılır mı bu beeğğ!" Dedim."Hayıflanma hadi gel kahvaltıya!" Dedi.
Kısa bi kahvaltının ardından otobüse bindik ve okula girdik.
İlk gün olmadığı için okuldakiler normaldi. Önce müdürün odasına çıktık ve sınıfımı öğrendik.
Ve ben tam sınıfa girerken bir 'taş' bana çarptı."Kızım önüne baksana ya!" dedi yüzüme bakmadan. Gözlerini yüzüme çevirince susup sessizce yutkundu.
Gülümsedi. Tam gülümseyecekken bi kol beni çekti. Başka bir 'taş' karşısındakine bağırdı "Al bak bu kız da benim napıcan! Okuldakiler benim napıcan yavşak!" diye bağırdı. "Bırak kolumu pis özürlü! Orangutan suratlı! Meymenetsiz herif!" Dedim hızlıca. Bana baktı ve kulağıma eğilip "İki dakka sabret nolursun!" Dedi. Çimdim atıp derin bir sabır nefesi aldım.
"Tamam olarak kabul ediyorum bunu!" Dedi ve kavgaya döndü. Zaten çocuk kaçmıştı da.
"Ulan senin yüzünden çocuğu kaçırdım! Gel buraya orospu çocuğu! Gel göt beyinli! Gel senin kalbin kıçında atıcak gel!" Diye bağırıp koşmaya başladı peşinden.
Arkalarından mal mal baktım ve kapıda çarpıştığım yakoşoklo bana "İyi misin?" Dedi. Ay bayılıcağğmm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şapşirik Kızın Günlüğü #Wattsy2016
ChickLitŞaşkın miyim neyim? Amaaan boşver zaten herkes salak sen şapşal ol nolcak! Ay ben ilk şaşkın demiştim dimi. Üüüff işler oldu yine spagetti makarna...