Zatím co já jsem ne opalovala tak Luke ležel pořád v bazénu. Studená voda mu snižovala horečku a už se cítil líp.
"Pojď do vody princezno!" podívala jsem se k bazénu.
Byl opřený o kraj bazénu a vypadal jako andělíček.
"Nejdu" zavřela jsem zase oči.
"Už jsi dost opálená, potřebuješ trošku zchladit" zavrčel.
"Ne" dál jsem tam ležela.
"Proč?" zamračil se na mě.
"Protože .... ta voda je moc....hmm... mokrá!" řekla jsem tu největší blbost co mě napadla.
"Jako vážně? " zadržoval smích.
"Prostě nejdu" zavrčela jsem na něj a dál se opalovala na sluníčku.
Najednou na mě skončila várka vody. "Aaaa Luku!" zařvala jsem.
"Co je? Nechci aby ses mi vysušila a byla z tebe vysušená švestka" zasmál se.
"Ty jseš takoví ..........." přerušil mě zvuk zvonku.
"Máš štěstí" šla jsem schválně jen v mích bikinách.
"Kim obleč se!" zařval.
"Šak jsem" rukou jsem se schválně praštila přes zadek.
"Počkej až tě chytnu" uslyšela jsem jak vychází z vody.
Běžela jsem ke dveřím a otevřela. Nemohla jsem uvěřit svým očím.Přede mnou stály všichni kluci až na Zeyna z One direction.
"Ahoj. Potřebujete něco?" nevěřícně jsem koukala.
Oni se jen na mě dívaly s vykulenýma očima. Potom jsem si teprve vzpomněla že mám jen bikiny.
"Mám tě. O tomhle si ještě promluvíme později "chytil mě do objetí Luke.
"Nešahej na mě si celý mokrý" praštila jsem ho.
"Luku?" řekl myslím že Harry.
Moc si nepamatuju který je který.
"Harry? Co tu děláte kluci" usmál se na ně.
Snažila jsem se dostat z jeho sevření, ale Luke mě nechtěl pustit.
"Nikam nejde" podíval se na mě.
"Už ti je najednou dobře? A tohle je náš dům takže si můžu jít kam chci a tebe můžu zase vyhodit" zavrčela jsem.
"Co jsi najednou tak nepříjemná?!" pustil mě.
"To je moje věc" odešla jsem.
Prý proč jsem tak nepříjemná. Když jsem vylezla z bazénu měla jsem na telefonu ukázané nepřečtené zprávy.
Bylo to od soukromého čísla.Byli to fotky na kterých byl Luke s nějakýma holkama a líbal se s nima. Byla to fotka kterou ještě jednou vyfotili přes obrazovku a zakroužkovaly tam to datum. Datum odpovídalo přesně den od toho co jsme odjely ze Sydney pracovat tady.
Další byla několik dní po tom co jsme odjely na tu chatu a potkaly tam Joshe. To mi dělal Luke tu scénu s klukama jak sou naštvaní zatím co se tam olizoval s nějakou blondýnou.
Bylo jich tam docela dost a taky mě zaujala další která byla v tu dobu co jsme se pohádaly už tady v L.A . To mě zranilo hodně.
Luke mi lhal protože říkal že žádnou holku kromě tam té když jsme se vrátily neměl. Teď to tak nevypadá.
ČTEŠ
Stay with him II. (R5 - 5SOS)
FanfictionPráce architektek je bavila.Všechno se ale zhroutilo jako domeček z karet když se vrátily do Sydney.Po tom všem co si myslely se změnilo během jednoho momentu.Stačí aby ublížili ti nejcennější lidé co máte a je konec.Tohle zažily holky v první knize...