Jackson
,,Sakra! Jackson-shi! Pochlap se sakra,'' z mého smutnění mě vyrušilo až poplácání po zádech a následné přisednutí našeho Leadera.
,,Hm,'' zabručel jsem, načež si hlavu opřel o jeho rameno. Neměl jsem náladu. Tak jako to bylo už posledních pár týdnů. Nebo měsíců? Aish, to je jedno. Neopětovaná láska vážně bolí. Hodně.
,,Ale noták, přece se nám tu nezhroutíš,'' povzbudivě mě objal kolem ramen.
,,Hm,''
,,Vím že to bolí Jacksone. Ale není na čase na Marka zapomenout a najít si někoho jiného? Co takhle seznamka, hm?'' snažil se mě chlácholit.
,,Nechci na žádnou seznamku! Mám rád Marka!'' vztekal jsem se. Prej na seznamku! To určitě!
,,Jo tak to máš blbý kamaráde. Už sem ti založil účet, hah,''
,,Cože?!''
Mark
Ležel jsem na posteli. Hlavu zabořenou do polštářů. Svou rukou jsem hladil hebkou srst mé milované Coco. Někdy si vážně říkám, že by bylo super, kdyby mohla mluvit. Mohla by mi na všechno odpovědět. Bez ohledu na to, na co bych se zeptal.
,,Ach jo. Tohle je tak... špatně. Proč musím milovat zrovna jeho?" Zahuhlal jsem do polštářů.
,,Nejspíš proto, že seš trouba," zasmál se hlas ode dveří. Otočil jsem svůj zrak na narušitele.
,,Juniore?"
,,Chci ti něco ukázat," s těmito slovy ke mně přišel. V ruce držel notebook. Na co?
,,Tady to máš. Seznamuj se," doslova po mně notebook hodil. Až jsem se lekl. Čapnul Coco, vypláznul na mě jazyk a odešel.
Překvapeně jsem zamrkal.
,,To bylo jako co?"
Jackson
,,No slyšel si dobře. Musíš to brát ale pozitivně. Poznáš nějakou milou slečnu nebo chlapce. Zapomeneš na své zlomené srdíčko a nebudeš se muset užírat v depresích,'' se zazubením mi podal mobil. Můj mobil. Kde ho vzal?!
,,Už sem ti tam našel i jednoho človíčka,'' s nadšením začal ťukat do mého mobilu. Já jen zaraženě zíral a čekal.
,,Pinku Pinku? Co je to jako za debilní jméno? Že si to ty, ty prasáku?'' pleskl jsem ho přes ruku. Na mého miláška se nesahá.
,,Na prasečinky mám Juniora. A šup šup, napiš mu. Je online,''
Mark
,,Huh? Takže seznamka, jo? No... alespoň si z někoho budu moct udělat srandu," s tímto úmyslem jsem klikl na profil, který pro mě nejspíše vytvořil Junior.
,,Pinku Pinku? Really?" Trapnější jméno vymyslet nemohl, fakt že jo.
,,Aspoň tam nemusel dávat fotku marshmallownu, sakra," pleskl jsem se do čela.
,,Huh?" Z mého rozjímání mě vyrušil slabý tón oznamující příchozí zprávu.
Rozkliknul jsem to.
Od: Black Black
,Ahoj x)'
Tak fajn. Vypadá to, že tu nemám debilní jméno jenom já.
Jackson
Vážně JB? Black Black? Black Black? Horší jméno si mi nemohl vymyslet? Co takhle Nimbus 2000? Ne? Dobře.
ČTEŠ
Seznamka
FanfictionJackson s Markem jsou do sebe zamilování. Ovšem ani jeden o svých citech nevědí. Myslí si, že kdyby se jeden druhému vyznal, jejich city by nebyli opětovány. Jejich přátelé to ovšem vědí, kvůli jejich neustálému stěžování a ostýchání, které je více...